Gå til innhold

Treningstråd? uke 35


b3tty

Anbefalte innlegg

det var lite aktivitet på treningstråden forrige uke så jeg....delvis min feil, for jeg var hjemme i hgsd, og der har vi ikke internett...

 

håper ingen har gitt opp!

 

i dag har jeg tenkt meg på aerobic/mrl....så får vi se hvordan resten av uken blir, ikke planlagt helt enda...

 

lykke til med treningen alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagd en fen timeplan for ukas trim...... Den er som følger: (Vet ikke om jeg klarer det, men skal forsøke)

Sykle på ergometersykkel i 30 minutter, 30 x 3 sit ups og 2 x 15 "sidelengse" sit ups hver dag hver dag. (gjorde det i dag og magen kjennes ut som en gele klump!)

3 ganger i uken skal jeg i tillegg trene armene med strikk, ta 3 x 15 utfall (som tok knekken på truckers lår), 3 x 15 knebøy, 3 x 15 ryggstrekk, step i 5 minutter og uttøyninger av diverse unevnelige muskler som jeg antagelig skal ha ett eller annet sted på kroppen. Ikke vet jeg. Klarer jeg dette, er jeg jammen meg god syns jeg. Blir sliten bare av å se på programmet jeg, men timeplanen min ser fin ut på papiret da!

 

Ha ei fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet helt av trimmen igjen, jeg. Har hatt besøk av en venninne i over en uke, og da ble det jammen ikke mye trim, gitt!!! Må jo forsøke å komme inn i gjenge igjen, skal prøve å være litt flinkere til å gå tur. Har hund, men det er mest ungene som går turer med ham. Så har jeg kjøpt "Power of Pilates" fra GR-butikken. Har ikke tatt av beskyttelsesfilmen på pakningen ennå! Det er for sløvt! Så nå skal jeg prøve å komme i gang igjen.... Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 10,3 trimpoeng forrige uke. Dårlige greier syns jeg men var på kurs hver kveld forrige uke. I dag har vært første skole dag og begge ungene er syke så det har ikke blitt no trim. Men i morgen skal jeg på vanntrim, på onsdag er det spinning og så finner jeg vel en time og gå på til torsdag og fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 3,8 trimpoeng av aerobic/mrl-en i dag......tenkt meg på step/mrl i morgen

 

 

til mammacita...virket som et veldig bra program du har...syns du er flink som trener for deg selv...jeg er avhangig av noen som pusher litt på jeg...derfor går jeg som regel alltid på timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble for tøff ja, orker ikke alt det der jeg..... Justerer ned litt på planen, dropper knebøy og utfall foreløpig. Dropper dette fordi jeg tenker at bena mine får nok trim som det er og jeg er blir litt for sliten med så mye trim, det sitter liksom i kroppen utover dagen og til neste dag. Kjenner at beina og magen er tung liksom så jeg drøyern litt.

 

Elelrs vil jeg si at jegt syns dere er kjempeflinke til å trene masse rare greier som jeg ikke helt vet hva er, men som høres fryktelig slitsomt ut. Stå på og samle trimpoeng alle sammen!

 

Det blir ikke så mye utetid nå for her er alle himmelens kraner åpnet hele tiden. Det pissregner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjerstibeate

Vi er noen venninner som har meldt oss på kampanjen til LHL Hvert skritt teller. Vi skal gå minst 10000 skritt hver dag hver av oss i 14 dager og så kan vi vinne noe he he der er ikke det at jeg tror vi vinner. men dette får oss til å gå over 10000 skritt hver dag.

Jeg føler at det å presse meg selv nå til hver dag gjøre noe er bedre enn å sette i gang med en haug med trening og så bli sliten å lei om en stund.

Ha på seg godt regn tøy og komme seg ut med eller uten hund med radio eller musikk på øra er godt og noe jeg vil forsette med.

Eller synes jeg svømming er en god måte å trimme på for der føler jeg meg lett og flink selv med alle kiloene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min 3.dag uten trim. Ikke bra. Har forstrukket noen sener og muskler på baksiden av kneet, har tatt det med ro for å la det bli bra igjen før jeg fortsetter å trene. Har hatt det litt travelt i det siste også, har vært vanskelig å få tid til å spise hyppig nok og legge inn tid til trim, det har bare vært tid på kvelden og da har jeg hatt mer lyst til å legge meg!

 

Får prøve på igjen, men skal ikke ta det så hardt, kroppen er ikke klar for det ennå!

 

Ha ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...