Gå til innhold

motivasjonsgruppa uke 36


Gjest cice

Anbefalte innlegg

Ny uke, nye muligheter :-)

 

Småtta er syk i dag, men kommer en dag i morgen som git mulighet for trening:-)

Tror denne uken blir bra aktivitetsmessig sett . Det er aktivitetsdag fra kl.09.00 til 15.00 på onsdag. Skal spille fotball kamper hele dagen. Blir endel løping. Er i hvertfall i bevegelse :-)

 

Håper alle får en herlig uke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Håper småtta snart blir frisk. Har ikke fått trent i det hele tatt siste uke. Har slitt med en vond rygg men er på bedringens vei og håper på å få starte litt forsiktig trening i slutten av uken. Ellers klarte jeg å gå ned 600 gr. denne uken til tross for at det ble stillstand i treningen. Ha en topp treningsuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe flott!!

Håper du kommer deg , ryggen er alltid skummel å være dårlig i. Syns du er kjempe flink som klarer å gå ned i vekt uten trening. Stå på videre!

 

Jeg har veiedag fredag, og alltid like spennendes syns jeg.

 

Ha en god treningsuke du å:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en "småttis" som er sjuk! Vanskelig med helg og mye inneliv. Lite søvn blir det også. Hele døgn rytmen blir forstyrret. Ikke rart det går smått med nedgangen når man har slike dager. ;)

 

Håper denne uka blir bedre :) Skal iallefall komme meg ut å gå!

 

Lykke til i uke 36 alle sammen!

 

Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var en ny uke startet. jeg skal veies i morgen, er veldig spent, har ikke fått gått så mange turer som jeg ønsker, men har vært flink i matveien.

 

Ha en flott uke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

skal ikke veie meg før på fredag, og håper at det er en kg til ned da altså. skal snart ned å trene på friskis og svettis nå. vært vikar i barnehagen i dag så kjenner att kroppen har vært i aktivitet hele dagen. men skal bli godt å få trent litt styrke nå. lykke til alle sammen denne uka=) kommer tilbake på fredag med rapportering på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig i gang! 2 kilo i minus første uka var en god start selv om jeg vet at det blir "andre boller" videre utover. Alltid lettest helt i starten med mye vann som skal ut.

Har spist mer denne uka enn tidligere kurer. Var med på GR kurs for en del år siden, da var det mindre Kcal. Ser i allefall ikke ut til at det er viktig å pine seg helt for å gå ned i vekt.

Jeg har vært 3 turer på spinning eller styrke og en tur i marka. Håper å klare å holde minst 3 treningsøkter i uka.

Og jeg teller og teller på den maten. Tror kanskje jeg må bruke litt energi på å lære meg å SE kcal i maten og beregne uten vekt. Har slanket meg litt for mange ganger til å tro at vekta blir stabil av seg selv. Har rett og slett en altfor stor apetitt.

Jeg skal henge på dere, xldama,cice, naste, pæra og alle dere andre søte frukter der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det med søvnen... døgnene blir annerledes nå de små er syk..låg våken store deler av natta.. Høy feber her, vil ikke ned under 39.8.. må ringe legen i mårra hvis ikke det kommer seg.

 

Blir ingen trening på meg før , gurimalla, fredag eller lørdag.. jaja. Får være ekstra flink neste uke.

 

2kg er jo bare helt utrolig bra!! Stå på videre !

 

og lykke til alle dere andre også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 500 gram tross for mere trening enn vanlig her i gården. Skylder på reker og mens, så får vi se neste uke hvordan dette utvikler seg... Ellers har jeg fulgt opplegget, og funnet ut at jeg tar for mye brød og større porsjoner enn det jeg skal! så her blir det skjerpings!!! Ha en fin uke alle sammen, vi står på!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo og hei:-)

 

Det er snart helg, utrolig hvor fort tiden plutselig gikk.

Jeg har ikke fått spist som jeg skulle denne uka, men da jeg tok på meg buksa i dag var den akkurat som før.. hurra!! Det betyr hvertfall at jeg ikke kan ha gått opp så altfor mye denne uka hvis jeg har det.. Blir spennendes på fredag.

 

Og jeg tok på meg en joggedrakt som jeg ikke har brukt på lenge.. den hang og slang.. det hadde jeg jo regna med, men ikke så mye.. kjøpte den da jeg begynte på mitt første grete roede kurs( 2år siden).. selv om det er lenge siden, så var det en utrolig deilig følelse!!

 

Ha en deilig uke videre alle sammen :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veiedag i dag, men fikk ikke veid meg. Så jeg venter til neste uke. Men jeg føler ting har komt litt i kontroll igjen nå, og gleder meg til å ta fatt på den neste uken. :-)

 

Både torsdag og dag har vi vært hos foreldrene mine, så de har hatt småtta mens jeg har gått på skolen. hun fikk antibiotika på onsdag, så nå er hun i mye bedre form. Det gir rom til å finne på litt mer, og komme seg ut litt mer.

 

Vi hadde volleyball i gymmen på skolen i dag. i 1 time. Det var utrolig godt å komme seg i bevegelse igjen.

 

Håper alle får en flott helg!!!:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg i sofaen med en skål stenfrie druer og en karaffel med nydelig isvann. Snart kommer kjærsten hjem - da blir det vel et lite glass rødvin også. Det er godt når fredagsroen får synke inn!

 

Jeg gleder meg til neste uke, selv om utfordringene står i kø både i jobbsammenheng og i matveien. Alle forberedelser får gjøres på søndag, nå skal resten av kvelden og morgendagen nytes.

 

Jeg håper alle får en trivelig helg!

 

RES ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare veie meg i dag tidlig.. og jeg står stille..

fornøyd med det etter en ustabil uke i matveiene og så som så med søvn osv...

Så da er det bare til å gripe fatt i mulighetene som kommer denne uken, og stå på videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

vekta viste nøyaktig det samme som sist uke.... 99,2 full skjerpings denne ukken som kommer... når ikke målene mine ved å sløve..... kroppen venner seg til å jobbe igjenn nå så detta går nok bedre dene uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke oversteget kalori inntaket.

Men absolutt ikke bra å erstatte sunn mat med potetgull.. :-(

Jaja, bare til å gå videre. Kan trøste meg med at jeg ikke har spist potetgull på mange uker.

 

I dag er det en ny deilig dag:-) Håper alle får en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

men jeg oversteg heller ikke kalori inntaket....Smash bar..er jo bare så godt...og litt potetgull....dog med mindre fett...jeg kjenner at jeg har gått ned i vekt...hååååper i alle fall det.....kjøpte meg ny digitalkjøkken vekt..så nå er det lettere å følge med hva jeg får i meg...som ingers rugbrød..trodde jeg spiste 60g (2 tynne skiver)..men det var87g...har gått ned allikavel..men det er veldig greit å kunne regne rett;) Idag blir det en god tur i skogen med mine spreke barn og mann.Det blir godt etter en ganske rolig lørdag.Ha en super dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et aller siste forsøk med Grete Roede kurs.. Men det begynner ikke før 26.oktober. Så det er mye å kunne få gjort selv før den tid kommer.

Er veldig spent på utfallet.. la jo på meg sist, velger å tro at det var "once in a lifetime" opplevelse... Det er et lite sug i magen.. et godt sug..positiv følelse..

Jaja, god kveld videre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...