Gå til innhold

Tirsdag som veiedag


Gjest Angie78

Anbefalte innlegg

Hei alle likesinnede. Jeg gikk på vekta for to uker siden og likte ikke det jeg fikk se. Strevde litt med motivasjone, og det gjør jeg fortsatt, men i dag fikk jeg litt kikk:

 

22/08 Startvekt: 102

Midje: 109

 

05/09 vekt 99.4

midje 107

 

Er 176 høy, så målet er 78 og det føles velig langt dit, men en kilo her og en kilo der.... Har gått på kurs før, så jeg vil prøve selv denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angie,

 

Jeg går på nettkurs (mitt første - og første veiedag i dag), og har tirsdag som veiedag. Det vittige var at vi hadde akkurat samme som deg, nemelig 99,4 kg og min midje er 104 cm, så ganske like der også. Jeg er 175 cm høy og langsiktig mål er 70 kg (men siden det er veldig lenge siden jeg har vært der, så kan det være at det blir vanskelig og jeg er fornøyd med 75 kg). Jeg skal følge Grete Roede kurs frem til dit, så det hadde jo vært hyggelig å følge hverandre på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann dere to!!

Ser dere at vi hat to linker her for uke 36?? undre den ene kan dere skrive hva dere syntes om denne uke osv. og under den andre rapporterer dere vektreduksjonen, så har vi alle samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angie' date='

 

Jeg går på nettkurs (mitt første - og første veiedag i dag), og har tirsdag som veiedag. Det vittige var at vi hadde akkurat samme som deg, nemelig 99,4 kg og min midje er 104 cm, så ganske like der også. Jeg er 175 cm høy og langsiktig mål er 70 kg (men siden det er veldig lenge siden jeg har vært der, så kan det være at det blir vanskelig og jeg er fornøyd med 75 kg). Jeg skal følge Grete Roede kurs frem til dit, så det hadde jo vært hyggelig å følge hverandre på veien![/quote']

 

Jammen litt av et sammentreff! Vil gjerne slå følge med deg. Siden jeg ikke går på kurs, vil nok du ha en stor fordel. Men som sagt, jeg prøver meg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med dere begge to :-)

 

Jeg synes jeg har kommet godt i gang denne uken og har gått noen 50 minutters turer og spiser i henhold til "plan". Er egentlig ikke sulten når jeg følger grete Roede anbefalingen om måltider og savner egentlig ikke søtsaker eller alkohol - iallefall ikke foreløpig. Er derfor veldig spent før tirsdagens veiing og måling. Skal ikke gå på vekta før det! Her i Oslo-området er det spådd fint vær i helgen så planlegger et par lange gåturer på lørdag og søndag. Håper dere også får gode muligheter til å trimme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med dere begge to :-)

 

Jeg synes jeg har kommet godt i gang denne uken og har gått noen 50 minutters turer og spiser i henhold til "plan". Er egentlig ikke sulten når jeg følger grete Roede anbefalingen om måltider og savner egentlig ikke søtsaker eller alkohol - iallefall ikke foreløpig. Er derfor veldig spent før tirsdagens veiing og måling. Skal ikke gå på vekta før det! Her i Oslo-området er det spådd fint vær i helgen så planlegger et par lange gåturer på lørdag og søndag. Håper dere også får gode muligheter til å trimme :-)

 

 

Så flink du er! Føler meg faktisk litt sulten igjen jeg, nå etter sommerferien. Og godtesjuk! Men tar da noe som er sundt i steden. Unngår å kjøpe inn noe, bare til lørdagen for dattera mi. Føler jeg følger skjemaet godt, men det blir ikke så mye trim jeg hadde ønsket p.g.a. helsa. Men går tur når jeg kan + trimmer littegrann hjemme. Skulle gjerne hatt anledning til en skikkelig løpetur eller sykkeltur.! men det kan jeg ikke så jeg får fortsette med stavene på småturer. Har jeg en fin uke så klarer jeg 6-7 trimpoeng

 

Stå på jenter, dette skal vi klare! Ha en fin helg!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.jeg gikk på vekta idag og fikk bekreftet min mistanke:jeg har aldri vært så tung før.Jeg er i slutten av 30 årene og har kontorjobb,og må gjøre noe med vekta nå.Klærne er for små, er uopplagt og trøtt.Ikke er det arti å pynte seg lenger, blir ikke fin uansett.Kunne tenke meg å veie meg på tirsdager og utveksle ukas erfaringer med noen som noenlunde samme målsetting som jeg.

jeg er 160 cm høy og veier 88.9 kg-det er jo helt fryktelig.

Er glad i å gå turer, og har kjøpt meg mini stepper.Ser opptimistisk på tiden fremover og gleder meg til d begynner å kjennes på klærne.

synes tirsdag er en fin dag å veie meg på.

 

Stå på alle dere andre, dette skal vi klare!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...