Gå til innhold

ned 9 kilo innen jul


Gjest slitenmamma

Anbefalte innlegg

Gjest slitenmamma

heisann

jeg er en "sliten mamma" som endelig har bestemt seg for at nå har vekten økt nok. nå vil jeg ha den ned igjen. Veier nå 77 kg, men har en innbilt trivselsvekt på 68 kg. Det var kjempedeilig etter fødselen, hvor kiloene bare rant av, og har vært et slit etter at jeg sluttet å amme hvor en ser at vekten bare har økt og økt. Har nå nådd en maksgrense for hva selvtilliten min greier å avfeie og har funnet ut at jeg må ta tak i dette. få mer styr på kostholdet og få mer aktivitet inn i livet, og ikke bare skylde på at jeg er sliten etter jobb, og ivaretakelse av mann og barn. Noen som har det på samme måte som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med! har et ønske om å tape 8-10kg før jul. Var flink før sommerferien, men mistet all motivasjon i varmen. ble altfor mye snop og usunn mat. Nå er jeg på det stadiet at jeg virkelig trenger motivasjon! Er lei av å stå forran speilet med tårer i øynene. Blir bare deppa å små spiser istede.

Vi kan hjelpe hverandre med å nå målene våre! synes det er utrolig vanskelig å gjøre det på egenhånd. har prøvd. men ender bare opp at jeg propper meg full av alt man ikke trenger, å sitter igjenn med en enda verre selvfølelse!

 

Jeg veier nå:72kg og har et ønske om å veie 62kg innen juletider! Morro om vi hadde klart dette sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal også prøve meg på en ny slankerunde. Etter fødselen min for et år siden gikk jeg aldri ordentlig ned. Hadde en periode før sommeren. Da gikk jeg ned 6 kilo. Var fornøyd med det. Trente mye i sommer, men gikk ikke ned doe særlig for det. Er vel alt for glad i god mat!! Nå er det på tide å ta seg sammen igjen. Startet forrige uke jeg da. Jeg veier meg på mandager. Startvekten min var 79 kg. På mandagen hadde jeg gått ned 2.5 kilo og var godt fornøyd med det. Så da er jeg altså på 76.5 kg. Så da er jeg igang. Kunne gjerne tenkt meg å gå ned en 10 kg til føt jul, men tørr ikke å ha så store forhåpninger. Hvis jeg kommer meg på 60 tallet er jeg stor fornøyd!

 

Det blir bra å ha noen som kan muntre hverandre opp litt og gi en litt press slik at jeg ikke gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på 9 kg før ! Ble mamma til en liten god frøken for et år siden, ammer fortsatt, men vekten er stabil. Og det har jeg tenkt å gjøre noe med nå, veier 73,4 kg og har en tenkt idealvekt på 65 kg. Og det har jeg tenkt å nå!!!!

 

Har begynt å trene på treningssenter og det føles godt, viktig å få slikt inn i rutiner og timeplan- siden både jeg og min kjære er i full jobb.

 

Meldte meg inn idag, kjempeflott forum dette her! Gleder meg til forsettelsen og til jul når jeg skal handle ny garderobe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper på motivasjonen! Jeg er med på det å ha veiedag hver mandag! Artig om vi kunne skrevet resultatene våre og pushe hverandre litt underveis! eller hva synes dere!?

 

*så bra du har gått ned 2,5kg på en uke, jente83!!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, idag har det blitt litt mye kaker- eller spiste ikke så mye men føler det er så feil mat! To sunne brødskiver til kvelds smakte veldig godt:)

 

Skal veie meg i morgen tidlig å avgi rapport til dere:) Tror jeg skal prøve å være flinkere til å holde litt styr på hvor mange kalorier jeg spiser pr dag. I morgen føler jeg blir dagen for en skikkelig start, er ikke det typisk for en mandag- men likevel i morgen går jeg på for fullt!!!

 

Er dere forsatt med? Få høre litt stemningsrapporter fra dere, spennende å høre hvordan det går!

 

Tvi, tvi og god mandag til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Helgen har overhode ikke gått som den skal! jeg har spist alt jeg ikke skulle spise og føler jeg bare har est utover!

Jeg er klar for fullt i morgen! Da står vi på! hjelper vi hverandre så går dette som smurt!

Men jeg synes dette forumet fungerer dårlig. trenger motivasjon fra andre. så bli med i forumet "ned 7kg før jul!"

Så kan vi høres videre da! Der er det veiedag hver torsdag. det er egentlig fint. for har du hatt en litt feil helg, har du tid til å komme deg igjenn!:o

Et tips til slutt! Prøv å spis 1300-1400kcal hver dag!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsa, skal henge meg på den andre tråden og prøve det med kaloriane. Er litt usikker på om det er litt for lite siden jeg ammer, men må vel bare prøve meg frem:)

 

Snakkes på den andre tråden, veiedag torsdag passer meg veldig bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 85,5 kg på mandag, og har veiedag i morgen

Skulle ønske jeg var nede i 75 til jul.. så vi får prøve å backe opp hverandre

Merker at jeg ikke klarer å spise mer enn 1200 kcal om dagen, og skulle vel vært opp mot 1600.. men gjør det noe?? hvordan skulle jeg isåfall klare å øke??

 

Legger inn ny mål i morgen

 

 

 

 

 

Mandag 11/9:

Jeg har bare gått ned 1/2 kg.... jeg som har vært sååå flink denne uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...