Gå til innhold

Selvskryt..


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Får du blinkande eple? Mine henge berre der! Ser nesten råtna ut :D

Eg har hatt mellom 20-30 trimpoeng kvar veke, men ingen blinkande epler :o

Må eg gjere noko spesielt for å få det? Trykke på ein knapp eller noko???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy vi har det! :o

 

Men du som trimmer så mye' date=' hvilken meny ligger du på?

 

Pæra[/quote']

 

Jeg bruker en pulsklokke som forteller meg hvor mye jeg skal spise og hvor mye jeg skal trene. Den regulerer inntak of trening hver uke ut ifra forriges ukes resultat. Jeg starter på spise 1800 kcal og trene 2200 kcal pr uke, gikk ned 1,5 kg, uken etter ble resultatet ned 200 gr så klokken har nå justert det til 1650 kcal og trene 2100 denne uken.

 

Utifra bergningene som ligger her inne på vektklubben, skal jeg spise 1900 kcal pr dag. Det jeg oppdaget ved bruk av pulsklokke er at jeg ikke forbrente like mye som trimoversikten her inne sier, feks stavgang rask 1t og 16 min, skulle tilsi 970 kcal, men jeg i virkligheten kun forbrente 650 kcal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy vi har det! :o

 

Men du som trimmer så mye' date=' hvilken meny ligger du på?

 

Pæra[/quote']

 

Eg prøva å ligge på meny 3 (1900 kcal) men klarar sjelden å få i meg meir enn 1500 med mindre eg tyr til ulovlege middel :D (les snoperier). Har ingen vekt, men har funne ut at det er sånn stooor vekt i svømmehallen der eg går. So eg skal prøve å snike meg oppå den i morgon. Har stort sett trent kvar dag i 14. dagar no, men føle ikkje at kroppen er noko lettare.

 

Eg må nok vere flinkare til å ete det eg skal, om eg skal komme ned i vekt. Syns det er kjempe kjekt å trene (har alltid syns det og alltid gjort det), so korleis eg er blitt so tjukk er nesten eit mysterium!!

 

Har funne ut meny 3 sjølv altso, so om nokon meinar det er feil tar eg i mot tips med takk! Eg er 167 høg, 94,9 kg og 99 cm rundt midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...