Gå til innhold

Må bare fortelle om vekt tap og spørr litt om trim poeng...


Gjest Skogsnipa

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg er jo ganske ny. Startet på internett kurs om tirsdag, men har jo titta litt og fulgt sidene et par uker før det...

Og vet dere... Det går nedover.... Fra jeg var på vekta i sommer hos ei vennine til jeg smug titta på vekta i morres... 6 kg minus.... Fra jeg fikk meg ny vekt for mindre enn ei uke siden nesten 3 kg... Jada.. Jeg vet det går litt fort i starten, og at jeg snart får meg "en på tryne".. Men det er jammen godt det går litt fort i starten, så blir man kanskje lysten å holde på...

 

I går skeia litt ut med en grilla kyling og litt av skinnet på den. Men jeg var så deppa, og følte jeg rett og slett trang litt fett... Det er vel skummelt, men når jeg likevel hadde gått ned litt så var det vel ikke så farlig?

 

Så var det trim... Er det noen som følger den aerobic videoen som GR selger. Jeg har ikke lyst å fly på trenings senter ennå, men jeg har prøvd å følge videoen. Men trim poenga For den? for det er jo en del styrke og tøying på slutten? satte bare opp 30 min. Det er vel ikke så viktig heller. Men jeg går en del tur med hunden, samt at jeg av og til jobber med ved. Denne uka har det så langt vært bare tur gåing og bær plukking. Men det er jo godt å være ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for og være slem men det er ikke sikkert at du har gått ned så mye for "alle" veker er forskjellige :D

Du får et mere riktig resultat når du veier deg på samme vekta :)

Det har endelig løsna fo rmeg også :) 3kg på 3uker .....er fornøyd jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slik nedgang som er riktig? Litt om gangen. Er vel sunnest.. Det som går fort av kan vel fort være på igjen... Prøvde litt for meg selv i fjor høst å gikk ned nesten ti kg.. Men i løpet av jula og vinteren var de på igjen... Og hva er vel ti kg når man burde ha tatt av 60....

Nei litt av gangen er nok det beste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10kg er mye det!.....Bare løft opp 10 kg med sukker neste gang du er i butikken. Og har du ikke tatt av de 10 hadde du kanskje gått opp 5 eller 10kg.

Jeg og skal ta av 50-60kg men tenker ikke på at jeg skal gå ned så mye, setter meg små mål. For øyeblikket er det min. 500gr i uka.

Har nå tatt av ca 26kg og er ca halvveis. Var 138kg da jeg begynte....er nå 111,7kg. Min STORE gulerot er at jeg er lovt bukplastikk når jeg kommer ned til ca 90-95kg, har VELDIG mye løs hud så der er det en del kg som forsvinner :o

Ser for meg at jeg vil veie rundt 85kg (er 174,5cm) når jeg er "ferdig" slanket......(håper jeg blir fornøyd da)

Vil anbefale deg på det varmeste og stå på videre.....jeg vet det er vanskelig men ikke gi opp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da ti kg er jo mye... på en måte.. Og du har rett må vel ta litt av gangen... Små mål... Men i dag er jeg drit deppa og har lyst på alt som er fett og godt... Ikke har jeg lyst å ut på tur heller... Men faktisk blir jeg bare mer ugrei av å ikke gå tur. Så her er det ett tupp i ræva både til meg selv og andre... Ut på tur i det fine høst været...;-)

 

Hvordan fikk du foressten tilbud om buk plastikk? Hva gjør man for å få til det? Må vel hjelpe noe med styrke trening også? Men høres fristende ut.... Bortsett fra akkurat det m å legge seg på "bordet"... Syns du har gjort det bra! STå på du også:-)

 

Jeg veide 137 tror jeg på det mestre i sommer. Har ikke hatt vekt selv før nå den siste uka. Men jeg er så forbakska kort ...158cm... Ikke mye å fordele alle valkene på... Så jeg skulle nok veid bare noen og femti... Men det er ikke aktuellt. Kommer jeg ned på 70 -80 tallet en dag, tror jeg det må være kjempe bra... Men første mål er 20 minus før jul... Trur eg...... kanskje....muligens... ehe...

nei.. Var det jeg som skulle ut.....? Ok... Skal gå nå... Ha en fin høst kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket først med fastlegen min og hun sa jeg måtte ned til 67kg ...tror det var det...Da fikk jeg sjokk!!!.....Men jeg er nå med i overvektsprosjektet i helsesør, og legen min der sa jeg kunne gå ned til ca 90kg så skulle han henvise meg til bukplastikk. Det er er veldig stor operasjon men det er verd det!!....Er DRITT LEI av og stappe valken med i buksa......forbanna dritt!!

Hvis du går på http://www.plastikkirurgi.no eller http://www.bukplastikk.com får du masse info.

Snakker du med fastlegen din får du mer info om overvektsprosjektet i din helseregion :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært kjempe flink jeg. Jeg gikk selv nesten ned 30 kg fra Januar til Juni. Gikk ned 3,7 kg første uka, men det gikk jamt og trutt hele veien. Mist ikke motet om det stopper litt opp, bare stå på. Det er motivasjon nok når en går ned så mye. Men prøv å hold deg til en badevekt, det er enklest. Lykke til videre. Jeg har fortsatt en stund til foran meg på kurs jeg og er på langt nær ferdig.

Hei... Jeg er jo ganske ny. Startet på internett kurs om tirsdag' date=' men har jo titta litt og fulgt sidene et par uker før det...

Og vet dere... Det går nedover.... Fra jeg var på vekta i sommer hos ei vennine til jeg smug titta på vekta i morres... 6 kg minus.... Fra jeg fikk meg ny vekt for mindre enn ei uke siden nesten 3 kg... Jada.. Jeg vet det går litt fort i starten, og at jeg snart får meg "en på tryne".. Men det er jammen godt det går litt fort i starten, så blir man kanskje lysten å holde på...

 

I går skeia litt ut med en grilla kyling og litt av skinnet på den. Men jeg var så deppa, og følte jeg rett og slett trang litt fett... Det er vel skummelt, men når jeg likevel hadde gått ned litt så var det vel ikke så farlig?

 

Så var det trim... Er det noen som følger den aerobic videoen som GR selger. Jeg har ikke lyst å fly på trenings senter ennå, men jeg har prøvd å følge videoen. Men trim poenga For den? for det er jo en del styrke og tøying på slutten? satte bare opp 30 min. Det er vel ikke så viktig heller. Men jeg går en del tur med hunden, samt at jeg av og til jobber med ved. Denne uka har det så langt vært bare tur gåing og bær plukking. Men det er jo godt å være ute...[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...