Gå til innhold

Må bare fortelle om vekt tap og spørre om trim poeng!


Gjest Skogsnipa

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ganske ny her. Startet på internett kurs på tirsdag. Men har jo vært inne på vekt klubben et par uker før det. Og vet dere! Fra jeg var på vekta hos ei venninne i sommer og til jeg smugtittet i dag er faktisk 6 kg borte... Og fra jeg fikk egen vekt i helga er tre kg borte... Jada.. Jeg vet det går fort i starten. Og jeg får vel en brå stopp snart. Men det er godt det går litt fort i starten, så blir det litt morsomere...

 

Ja selv om jeg i går skeia ut med grilla kylling som jeg bare måtte ha litt av skinne på... Jeg var så deppa, og følte jeg trang fettet... Det var vel ikke lurt, men det gjorde liksom godt.

 

Så et sp om trim poeng. Noen som bruker Areobic videoen fra GR butikken? Regner dere 50 min lett areobic da? Eller30 min? Jeg bruker 30 min for ikke å ta i. Og det er vel ikke så viktig heller. Foreløpig får jeg ikke med beina og armer på alt sammen, men jeg kjenner det etterpå, så det må jo virke...;-). Ellers så går jeg en del tur med hunden, og av og til jobber jeg en del med å lempe ved og dra tunge stokker inn i ved maskina, og jeg regner litt trim poeng på det også. Svetten renner i allefall...

Og så... Er så imponert over positiviteten til dere her inne. Det er flott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...