Gå til innhold

Winsor Pilates


Gjest Berteline
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt de dvd'ene, men pga sykdom måtte jeg ha en lengre pause, og etter det var det mange uker i utlandet. Tror de skal være effektive, har tenkt å fortsette med de nå. Magen trenger definitivt å "flates ut"! Har hørt av mange at pilates skal være svært effektivt, så vi får håpe det gjelder for oss også! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjersti75

Jeg har brukt Winsor Pilates, og det virker!!!! Jeg har brukt det litt i perioder, men forrige periode kjørte jeg programmet ca annenhver dag. Byttet også på litt med det lange (50 min) og det korte programmet (20 min) annenhver gang. Sammen med Grete Roede kosthold fikk jeg veldig bra virkning på mage rumpe og lår! Det er et bra program - enkelt og følge synes jeg også, selv om noen av øvelsene trenger litt trening for å få de til. Men akkurat det var jo litt av utfordringen også da.... Moro når man endelig får det til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winsor Pilates kan jeg virkelig anbefale! Tar 20-minutters øvelsen 5-6 dager i uken i og det gjør virkelig godt for kroppen. Kroppen er blitt mer myk og smidig, rumpe og lår fastere og jeg puster mer med magen. Den største bøygen er å sette i gang, men så fort dvd'en er på går de 20 minuttene veldig fort. Dvd, pilatesmatte, oppskriftsbok, minitrenings-guide kostet kr 550-600, men for meg var det verdt pengene. Det blir uansett mye billigere enn å trene Pilates på et treningsstudio eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mari, Mina og Kjersti75! det får meg virkelig til å bli inspirert til å gå igang igjen!! (Fikk jo ikke prøvd det skikkelig sist gang siden jeg ble syk over lengre tid, og kan derfor ikke si at det ikke virket for meg...)

 

Har såvidt kikket igjennom noen av mine Billy Bootcamp dvd'er, og de ser slitsomme og effektive ut! Så har jeg litt å veksle på, spesielt de dagene jeg ikke orker gå ut i sludd og regn, eller iskulde. Noen som har prøvd de dvd'ene?

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kopiert Body slimming fra nettet. Men vurderer å kjøpe hele pakka etterhvert som økonomien blir litt bedre. Dvd pakken koster litt

Tittei

Kan du røpe hvor kopi finnes?? Greit å prøve før en bruker hundrevis av penger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline
Jeg har brukt Winsor Pilates' date=' og det virker!!!! Jeg har brukt det litt i perioder, men forrige periode kjørte jeg programmet ca annenhver dag. Byttet også på litt med det lange (50 min) og det korte programmet (20 min) annenhver gang. Sammen med Grete Roede kosthold fikk jeg veldig bra virkning på mage rumpe og lår! Det er et bra program - enkelt og følge synes jeg også, selv om noen av øvelsene trenger litt trening for å få de til. Men akkurat det var jo litt av utfordringen også da.... Moro når man endelig får det til!![/quote']

 

Er det accelerated body sculpting som varer i 50 min? eller er det 2 versjoner av treningsprogrammet? All denne responsen var kjempe bra! Morsomt å høre at andre også syns Winsor Pilates er spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline
Tittei

Kan du røpe hvor kopi finnes?? Greit å prøve før en bruker hundrevis av penger:-)

har lastet det ned, litt småulovllig. Så har dem på lagret som datafil, kan ses på data bare. Har du msn så kan jeg sende deg en kopi over der? hvis du har bredbånd koster det deg jo ikke noe akkurat. Men vanlig linje deriomt. Men er usikker på om jeg har nybegynner programmet enda, men kan lett finne det. Bare å søke på fildelingsprogrammer som feks. ares, eller dc++ o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har trent det i ett år nå... men må si at det var sånn smått veldig vanskelig i bynnelsen, men nå går det så det suser :)

Resultat har det også vært, men så hadde jeg den stygge uvanen med å bare trene i perioder, måtte ta meg sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lastet det ned' date=' litt småulovllig. Så har dem på lagret som datafil, kan ses på data bare. Har du msn så kan jeg sende deg en kopi over der? hvis du har bredbånd koster det deg jo ikke noe akkurat. Men vanlig linje deriomt. Men er usikker på om jeg har nybegynner programmet enda, men kan lett finne det. Bare å søke på fildelingsprogrammer som feks. ares, eller dc++ o.l[/quote']

 

Jaa msn har jeg ikke kommet meg på ennå. Men jeg har bredbånd og prøver å se på fildelingsprogrammene du nevnte...:-) Takk Takk. Jeg sinker meg videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...