Gå til innhold

ønsker tips


Gjest xldama

Anbefalte innlegg

jeg har planer om å kjøpe meg trimsykkel, men er litt spent på om den blir brukt. Snart er det vinter og kaldt og surt ute, og da tenker jeg at sykkel er et fint alternativ. Er det noen som har tips om rutiner for når det er lurt å trimme, for å få d til å fungere i lengden. Er det kanskje noen som har sykkel hjemme som kan komme med tips om hvordan dere gjør d????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missmona33

Hei.

Jeg kjøpte trimsykkel for et halvt år siden...og nå plutselig fant jeg ut at jeg faktisk skulle bruke den! Jeg sykler stort sett hver dag...startet med 5 km og økte på etterhvert. Har de siste dagene syklet 10-11 km med varierende intensitet...og det føles herlig!

Jeg er glad i å se på tv, og har funnet ut at det som fungerer godt for meg er å sykle når jeg ser et av mine favorittprogrammer...da glemmer jeg liksom "slitet". Kjøp sykkel og kom igang - det er utrolig hvor fort du kommer over den kneika ved at det virker som et ork! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes i prinsippet to typer treningssykler - den gode gamle ergometersykkelen og den litt nyere spinningsykkelen. De er forskjellig oppbygget (og sjekk med en sportsbutikk om hva disse forskjellene er). Personlig liker jeg mye bedre spinningtypen, da man på den også kan stå og sykle (som gir bedre trening). Men ta en tur i en bra sportsbutikk og sjekk selv! Jeg har brukt min endel og er enig med hun andre at trening til tv fungerer ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...