Gå til innhold

Finne spesielle linker, og skrive til en spesiell


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Annethea, er det noen måte å å skrive "privat" til noen her inne på? Har sett det andre steder. Har også sett at man kunne gå inn å lese alle linkene de forskjellige hadde vært inne og skrevet på. feks alle linkene du har skrevet på, jeg vet ikke hvor jeg kan finne det, uten å lese ALT som har vært skrevet her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har vi ikke akkurat disse funksjonene inne per i dag, men det vil komme flere funksjoner i diskusjonsforumet nå fremover. Deriblant trolig en søkefunksjon, så du slipper å lese og lete gjennom så mye ja.

Å kunne ha private samtaler blir nok mer på sikt.

Takk for din tilbakemelding - og for at du er med på å gjøre oss bedre.

Hilsen Anne Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot disse private meldingene man kan sende på andre vektklubber, derfor er jeg fornøyd med GR vektklubb. Det føles fort ekskluderende at andre sender priv meldinger, hva er da vitsen med et åpent forum?? Men støtter deg i at det kunne vært enklere å søke etter innlegg, f.eks som man selv har startet.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Sols, er HELT enig med deg, men det var med tanke på evt hvis jeg "fant" noen her som jeg evt kunne bli turkamerat med, og jeg har ikke lyst til å legge ut telefon nummeret mitt til alle som kan gå inn her å lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg en hotmailadresse da vel :)

 

En som ikke røper navnet ditt og du kan jo registrere litt "rør" på registreringa så ingen kan søke deg opp :) og du kan bruke det i den andre tråden der det er chat på msn for de som vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...