Gå til innhold

Rapportering uke 37


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Ny uke folkens, med nye resultater.. Her er mine,

 

vekt ned 1,2 kg!! Jippi

Totalt 8,6 kg

cm denne uken minus 2 rundt livet

 

Del dine gledelige minus kg med oss, eller bekjenn dine "synder" ;-)

 

En rikgtig GOD VEKTKLUBB UKE ønskes dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en bra trimuke - har faktisk fått hele 21 trimpoeng, noe jeg er strålende fornøyd med. Målte meg i går og hadde tatt av hele 6 cm rundt midjen og totalt på alle mål 17 cm, som er helt vanvittig. Men vekten min står stille, men håper den skal gå nedover etterhvert, så resultatene denne uken er som følger:

 

Vekt: 99,4 (ingen endring)

Midje: 98 cm (- 6 cm)

 

Stå på folkens!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hadde gått ned 400 gram siste uka, så da nermer deg seg vekta jeg hadde etter sommeren. Totalt har jeg gått ned 10,6 og har "bare" 15,3 til min første idialvekt. (Evt 20 kg)

 

Her er det bare å stå på jenter!!! Ha en fin uke!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilo: minus 1' date='5

inn i midjen: 3 cm

 

dette var skikkelig morsomt!![/quote']

 

Supert at du har gått ned hele 1,5 kg!!! :D

 

Kan du dele "oppskriften" fra forrige uke med oss?

 

Antall trimpoeng, snitt kcal inntak .... blir så utålmodig av å gå ned lite pr. uke... Hvordan har du fordelt kcal pr måltid? og har du brukt kcal til kose-produkter?

 

Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke folkens' date=' med nye resultater.. Her er mine,

 

vekt ned 1,2 kg!! Jippi

Totalt 8,6 kg

cm denne uken minus 2 rundt livet

 

Del dine gledelige minus kg med oss, eller bekjenn dine "synder" ;-)

 

En rikgtig GOD VEKTKLUBB UKE ønskes dere alle[/quote']

 

Hurra for deg! Det må føles herlig å ta et sånn hopp ned på vekta :D

 

Har du funnet den magiske oppskriften på hvordan dette gjøres? Hvor lang tid har du bruk på de 8,6 kg du har "mistet"?

 

Motiverer til full skjerpings når det dukker opp slike flotte resultat! :D

 

Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

Igår var jeg sååå uheldig me matinntaket..jeg fikk ikke i meg nok(el alt for mye)hmm..jeg var å fartet hele dagen..hadde ikke med meg noe matpakke,så det ble et ostehorn,og et eple..så maaange timer senere ble det middag...rask pizza som jeg ikke vet kcal innholdet i,men spiste 3 biter av en liten rund..på kvelden sprakk jeg totalt....skemmes nesten...3 stk sjokokake som jeg fisket opp av fryseren etter minstemanns bursdag...jaja..idag var jeg å handla meg masse knaskegulrøtter,og har baka nye grovbrød..blir spennende med veiing ikveld da..men den ene dagen kan vel ikke ha så stor uttelling??

Jeg har vært flink ellers de 2 ukene som har gått no..men det er vanskelig å få i seg alt det "rette"når man farter eller har det travelt....:(ska skrive inn vektnedgang ikvell(ja håper på at det er det jeg kan rapportere da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg! Det må føles herlig å ta et sånn hopp ned på vekta :D

 

Har du funnet den magiske oppskriften på hvordan dette gjøres? Hvor lang tid har du bruk på de 8' date='6 kg du har "mistet"?

 

Motiverer til full skjerpings når det dukker opp slike flotte resultat! :D

 

Pæra[/quote']

 

heisann!!! (tips fra xldama)

Jeg hadde 9,5 trimpoeng forrige uke (noen harde trimturer i marka og langs veien). spiser 1450-1600 kcal om dagen, som anbefalt. Er "flink" til å spise nok, også spiser jeg ofte, max 3 timer mellom hver gang jeg putter noe i munnen.

Ja, jeg har brukt kosemerkene mine ++++ i helgen drakk jeg noen øl, og jeg har spist litt sjokolade og litt potetgull. Jeg har funnet ut at jeg aldri vil kunne klare å leve helt uten gotteri, derfor spiser jeg litt annenhver dag, kanskje en eventyrsjokolade (40 g) ol, vafler, kakestykke. Jeg tror mange tror at snarveien er å spise lite, men det er faktisk å spise ofte og nok!!! Det funker iallefall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg sååå uheldig me matinntaket..jeg fikk ikke i meg nok(el alt for mye)hmm..jeg var å fartet hele dagen..hadde ikke med meg noe matpakke' date='så det ble et ostehorn,og et eple..så maaange timer senere ble det middag...rask pizza som jeg ikke vet kcal innholdet i,men spiste 3 biter av en liten rund..på kvelden sprakk jeg totalt....skemmes nesten...3 stk sjokokake som jeg fisket opp av fryseren etter minstemanns bursdag...jaja..idag var jeg å handla meg masse knaskegulrøtter,og har baka nye grovbrød..blir spennende med veiing ikveld da..men den ene dagen kan vel ikke ha så stor uttelling??

Jeg har vært flink ellers de 2 ukene som har gått no..men det er vanskelig å få i seg alt det "rette"når man farter eller har det travelt....:(ska skrive inn vektnedgang ikvell(ja håper på at det er det jeg kan rapportere da...)[/quote']

 

Lykke til med veiinga i kveld, ingen dager er like, og vi vet godt alle sammen at dette er hardt arbeid, som ikke alltid er lett å gjennomføre i alle situasjoner og til enhver tid, men har man hatt en dårlig dag, så er det bare å bite tennene sammen og starte på nytt neste dag. Vet at det høres veldig fint og flott ut, men det er slik jeg har lært meg å tenke, hvis det er dager ikke spisingen går etter planen. Og den tanken har hjulpet meg videre mange ganger. Så stå på videre !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei 0' date='3 kg ned. Det gikk rette veien, men ikke så mye. Har ikke måltmeg, men føler at buksa sitter løsere i livet. Håper det går bedre neste gang.[/quote']

 

D er kjempelurt å måle seg så det anbefaler jeg. Selv om man ikke går ned så mye, går man gjerne inn noen cm. jeg måler meg stortsett hver uke!!!

0,3 i vekttap er bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg! Det må føles herlig å ta et sånn hopp ned på vekta :D

 

Har du funnet den magiske oppskriften på hvordan dette gjøres? Hvor lang tid har du bruk på de 8' date='6 kg du har "mistet"?

 

Motiverer til full skjerpings når det dukker opp slike flotte resultat! :D

 

Pæra[/quote']

 

Hei Pæra :-)

Jeg har brukt ca 8 uker, hittil har jeg gått ned gjennomsnitt ca 1 kg i uken. Det gikk trått et par uker, med stillestand og vektoppgang til tross for slanke kost og masse trening. Det jeg fant ut var at jeg spiste for lite.. Jeg har gått til innkjøp av en puls klokke, den er helt genial, kan ikke få fullrost den nok. Legger inn alt jeg spiser og får konstant fokus på inntak. Klokken regner selv ut hvor mye kcal jeg frobrenner ved trening. Hver uke gjør den en gjennomgang av hva jeg har spist og hvor mye jeg har trent, og hvilket resultat jeg har fått, utifra dette lager den neste ukes forslag til inntak og trening. klokken finner du på http://www.pulsklokke.no og det er den som ligger under vektkontroll.

 

Forsøker og å ikke tenke slanking, men sunnhet, slik at dette skal bli min siste slankekur eller livsstilsendring..

 

LYKKE TIL!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pæra :-)

Jeg har brukt ca 8 uker' date=' hittil har jeg gått ned gjennomsnitt ca 1 kg i uken. Det gikk trått et par uker, med stillestand og vektoppgang til tross for slanke kost og masse trening. Det jeg fant ut var at jeg spiste for lite.. Jeg har gått til innkjøp av en puls klokke, den er helt genial, kan ikke få fullrost den nok. Legger inn alt jeg spiser og får konstant fokus på inntak. Klokken regner selv ut hvor mye kcal jeg frobrenner ved trening. Hver uke gjør den en gjennomgang av hva jeg har spist og hvor mye jeg har trent, og hvilket resultat jeg har fått, utifra dette lager den neste ukes forslag til inntak og trening. klokken finner du på http://www.pulsklokke.no og det er den som ligger under vektkontroll.

 

Forsøker og å ikke tenke slanking, men sunnhet, slik at dette skal bli min siste slankekur eller livsstilsendring..

 

LYKKE TIL!! :-)[/quote']

 

Har tenkt på puls klokke tidligere men ennå ikke kjøpt. Skal sjekke ut den du anbefaler :D og selv om jeg synes alt går litt tregt så har jeg en mye bedre "feeling" enn jeg hadde for en måned siden. Godt å vite at jeg kommet inn på riktig sti, både når det gjelder mat og trim.

 

Lykke til videre til deg også!! :D

 

Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!! (tips fra xldama)

Jeg hadde 9' date='5 trimpoeng forrige uke (noen harde trimturer i marka og langs veien). spiser 1450-1600 kcal om dagen, som anbefalt. Er "flink" til å spise nok, også spiser jeg ofte, max 3 timer mellom hver gang jeg putter noe i munnen.

Ja, jeg har brukt kosemerkene mine ++++ i helgen drakk jeg noen øl, og jeg har spist litt sjokolade og litt potetgull. Jeg har funnet ut at jeg aldri vil kunne klare å leve helt uten gotteri, derfor spiser jeg litt annenhver dag, kanskje en eventyrsjokolade (40 g) ol, vafler, kakestykke. Jeg tror mange tror at snarveien er å spise lite, men det er faktisk å spise ofte og nok!!! Det funker iallefall for meg.[/quote']

 

Ser jeg ligger på høyere matinntak enn deg, meny 3 og 1900 kcal. Hadde startvekt på 10 kg mer enn deg. Har lovt meg selv å bruke meny 3 et par uker til. Hvis det da ikke har skjedd ett hopp eller to på vekta vil jeg vurdere meny 2.

 

Høres helt ok! ut å spe på med kosemat i små porsjoner. Regner med at det er de dagene du er oppe i 1600 kcal.

 

Fint å ha dette forumet for å samle inspirasjon og motivasjon for å gå på med ny giv til atter en dag i mitt nye liv! :D

 

Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

veiinga ble en nedtur..0,3kg ned....huff...ja,det må jo være for at jeg ikke har spist nok....jeg skal ligge på 1900kcal om dagen,og ligger på 1600-1700...

jeg har en veldig stressa hverdag..men har prøvd så godt jeg kan...jeg vil så gjerne klare dette..og siden ingen kan gjøre det for meg..så må jeg ta et realt nakkegrep på meg selv...velger nå av påggsgruppe 2 også...og har melke og fruktrasjon..er ikke så glad i melk,yoghurt el frukt..men må ha med kcal...og kjenner at det går bedre å spise det nå..men er spent på om jeg kommer opp i 1900idag....jeg syns det er vanskelig å være sosial nå når jeg må tenke så mye på meg selv og at jeg må spise..det er trist...men det er vel bare en tillvenningsak.

jeg skal klare dette..jeg har bestemt meg..så nå må jeg skjærpe meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiinga ble en nedtur..0' date='3kg ned....huff...ja,det må jo være for at jeg ikke har spist nok....jeg skal ligge på 1900kcal om dagen,og ligger på 1600-1700...

jeg har en veldig stressa hverdag..men har prøvd så godt jeg kan...jeg vil så gjerne klare dette..og siden ingen kan gjøre det for meg..så må jeg ta et realt nakkegrep på meg selv...velger nå av påggsgruppe 2 også...og har melke og fruktrasjon..er ikke så glad i melk,yoghurt el frukt..men må ha med kcal...og kjenner at det går bedre å spise det nå..men er spent på om jeg kommer opp i 1900idag....jeg syns det er vanskelig å være sosial nå når jeg må tenke så mye på meg selv og at jeg må spise..det er trist...men det er vel bare en tillvenningsak.

jeg skal klare dette..jeg har bestemt meg..så nå må jeg skjærpe meg....[/quote']

 

Stå på Sølvreven - ned 300 gr er tross alt ned! Det er bra det!

 

Jeg slet og med å få spist nok hver dag, mitt tips som funker bra for meg, er å lage en smoothi, jeg tar en på kvelden sånn ved ni tiden - jeg lager med yoghurt og bla banan, og litt appelsinjuice, det hjelper både på melkerasjon og fruktrasjon, kanskje det kan være noe for deg?

 

Stå på - det går bare en vei nå..og det er (vekt)nedover ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

Ja,det hørtes jo lurt ut,har ikke prøvd blenderen jeg fikk til svigermor enda..så det skal jeg prøve:)Takk for tipset!Jeg er litt utålmodig..derfor jeg blir så skuffa..men jeg vet at dette tar tid,så jeg jobber med saken...Nå skal jeg på trening,Har smurt matpakke som jeg skal spise på vei hjem!Ha en SUUPER helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt stillstans i vekta i 2 uker, men nå må jeg skjerpe meg. skal nå ut å slå plen det er god trening i finværet. har den siste uka vært lite motivert både med hensyn til trening og mat. Men det hjelper å lese disse innleggene for å komme i motivasjon igjen. MEN det hjelper ikke å bare lese gode råd man må utføre dem også. Skal nå skjerpe meg! takk for inspirasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuppelupp

jeg hadde gått ned 1,9 denne uka!

 

startvekt:112,8

1 uke:ned 200 gr :D

2 uke:ned 1,9 kg:)

nåværende vekt: 110,6

 

jippi!!!! stolt og fornøyd!

neste uke skal det bli mere trim... har ikke vært flink nok denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde gått ned 1' date='9 denne uka!

 

startvekt:112,8

1 uke:ned 200 gr :D

2 uke:ned 1,9 kg:)

nåværende vekt: 110,6

 

jippi!!!! stolt og fornøyd!

neste uke skal det bli mere trim... har ikke vært flink nok denne uka.[/quote']

 

Kjempe bra, det er vist ganske vanlig å gå litt ned den ene uken, for så å gjøre et litt større hopp uken etter..

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...