Gå til innhold

Klar til dyst!


Gjest SoLiS

Anbefalte innlegg

Det er mandag og det er dagen før jeg starter på internettkurs. Jeg har gått på kurs tidligere, så jeg vet hva jeg går til. Har begynt å veie maten og begynt å skrive idag. Jeg skal være mye flinkere til det denne gangen enn sist jeg gikk på kurs. Det pleier som regel å skli litt ut, både med skriving og med resirkulering av kosemerker.. :S

 

Jeg føler meg veldig motivert nå. Jeg har som mål å gå ned 10 kg, men det trenger ikke å skje så fort. Jeg skal få samboeren min til å følge med på om jeg skriver rapporter og sånt. Man trenger litt pushing av og til!! De første ukene vil det nok gå greit å skrive uansett :o

 

Når jeg starter på kurs, vil jeg også få motivasjon til å begynne å trene igjen etter å ha vært støttemedlem på elixia i hele sommer. Mye reising og mye jobbing ga liten tid til trening. Det vil si, det ble vel prioritert bort. Det er vel også mye av grunnen til at vektnåla begynte å peke oppover igjen også.

 

Jeg har også en helt personlig motivasjonsfaktor også, så jeg håper den kan hjelpe meg litt ekstra.

 

Klar til dyst er jeg hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ettbarnsmamma

Jeg meldte meg på Internett-kurs igår, men starter ikke før i begynnelsen av oktober. Gleder meg, og skal "øve" meg litt på forhånd.

 

Men jeg blir litt usikker, hvordan får man liksom veid all maten da? Jeg er jo på jobb på dagtid, og her har vi kantineordning. Masse sunn mat der, som er porsjonert opp, eks fiskepuddingskiver. Men jeg vet jo ikke hvor mye det veier... Hvordan har du tenkt å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, så jeg har litt "friere" dager enn det du har. Jeg har tenkt å ha med meg matpakke på skolen. For meg blir det en vinn-vinn situasjon. Mer kontroll på hva man putter i seg pluss ikke minst penger spart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...