Gå til innhold

Nedoverklubben, uke 37


Gjest Arduinna

Anbefalte innlegg

Denne uken har det bokstavelig talt gått litt opp og ned:

 

Denne uken:

Vekt: 135 kg

Midje: 138 cm

 

Forrige uke:

Vekt: 134,8 kg

Midje: 139 cm

 

Resultat denne uken:

Vekt: + 0,2 kg

Midje: - 1 cm

 

Resultat totalt:

Vekt: + 0,7 kg

Midje: - 1 cm

 

Er sånn mellomfornøyd med dette, men lykke til dere, jenter!

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 200gr......nå er ikke dette så mye men etter pizzafesten jeg hadde på lørdag så er jeg sur fordi jeg ikke klarte og slutte og spise pizza. Hadde jeg holdt meg unna og spist bare noen biter hadde jeg sikkert godt ned......buhu!!

Men det er bare og stå på videre ......lykke til til dere andre....får håpe dere har godt ned da :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk endelig ned, 600g og 2 cm! Det kjennes bra å se nåla peke nedover igjen! Blir spennende å se neste uke. Det rare er at jeg har 3 dager da jeg ikke trimmet denne uka, kan det ha en sammenheng?

 

Kline og Arduinna, 200 g tar dere som ingenting til neste uke, det er nesten ikke noe. Lykke til til alle dere som skal på vekta fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige uke:

123,6

midjemål 110cm

fettprosent 42,6

vannprosent 41,9

muskelmasse 31,0

 

denne uken:

125,1 ---->opp 1,5 kg

midjemål 110cm

fettprosent 42,9

vannprosent 41,6

muskelmasse 30,8

 

jeg gikk altså opp alt jeg gikk ned forrige gang...forstår det ikke, for jeg syns jeg har vært kjempeflink forrige uke med både trening og mat...men men får staste på nedgang neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i nedoverklubben fra i dag! Har bare tilgang til nett på jobb, og skal prøve å få rapportert ukentlig.

 

Vekt p.t.: 104

Høyde: 160 (regner ikke med DEN forandrer seg mye fra uke til uke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Hei alle sammen, håper det fremdeles går an å melde seg på i nedoverklubben, jeg er 42 år og fra Stavanger, går på GR, startet onsdag 31.august og har hatt en veiing etter oppstart.

 

Jeg skal ta av ca 75 kilo så jeg trenger litt motivasjon her inne også.

 

Start vekta mi var 159,2 kilo

Høyde 180.

 

Første uke tok jeg av 3,2 kilo så jeg er nå 156 kilo.

 

Jeg kommer til å rapportere inn onsdag etter at jeg har vært på kurs.

 

Referat følger i kveld.

 

Så har jeg da vært og veid meg:

Ned 1,8, vekt 154,2

 

Og det føles godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger masse inspirasjon og motivasjon for å få av meg alle disse ekstra kiloene mine....Sånn totalt sett så hadde jeg vel minst 60 kilo som skulle bort, men siden juni har det heldigvis minsket med 12 kilo. Det vil si jeg at jeg nå har minst 48 kilo som skal bort :-) Ganske masse, men jeg får bare ta tida til hjelp...Jeg har jo faktisk fjernet 1/5 av det overflødige, så bare 4/5 igjen :-) Jeg veier nå 132,2 kilo og er 178 cm høy....Målet er 85 som jeg tror er passelig for meg, men det ser jeg vel først når jeg kommer ned dit....husker ikke sist jeg var under 120 :-)

 

Jeg er forøvrig 31 år og bor i Stavanger, men er opprinnelig sørlending. Har ei datter på snart 11 måneder, og skal gifte meg med pappaen hennes om 10 dager :-) Gleder meg...

 

Jeg reiser ned til foreldrene mine for å planlegge siste detaljer til bryllupet, så jeg får ikke veid meg før 29.september, men jeg kommer nok til å følge med hvordan det går med dere andre slik at jeg ikke glemmer at jeg slanker meg...hehe...

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,

 

Eg er og på samme alder, bor i samme by, er nesten på samme vektnivå osv....

 

Går vi på samme kurs tro??? Eg startet på kurs nr. 2 den 31. august. Det var minus 1,7 på min veining i går.

 

 

Hei alle sammen' date=' håper det fremdeles går an å melde seg på i nedoverklubben, jeg er 42 år og fra Stavanger, går på GR, startet onsdag 31.august og har hatt en veiing etter oppstart.

 

Jeg skal ta av ca 75 kilo så jeg trenger litt motivasjon her inne også.

 

Start vekta mi var 159,2 kilo

Høyde 180.

 

Første uke tok jeg av 3,2 kilo så jeg er nå 156 kilo.

 

Jeg kommer til å rapportere inn onsdag etter at jeg har vært på kurs.

 

Referat følger i kveld.

 

Så har jeg da vært og veid meg:

Ned 1,8, vekt 154,2

 

Og det føles godt[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg
Heia' date='

 

Eg er og på samme alder, bor i samme by, er nesten på samme vektnivå osv....

 

Går vi på samme kurs tro??? Eg startet på kurs nr. 2 den 31. august. Det var minus 1,7 på min veining i går.[/quote']

 

Hei

eg går på maxikurs på storhaug, og startet kurs 1 30/8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til veiing på mandag. Føler at jeg har godt opp 5kg eller no .....selv om jeg ikke har gjordt noe galt. Dep..dep dep dep :D

Problemet er vel at jeg går på vekta hele tiden ...klarer ikke og la være. Så jeg får vel få typen til og legge den i bua eller no. Så den ikke er så lett tilgjengeli. Huff huff huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har på følelsen at det går enda mer oppover

 

 

Problemet er vel at jeg går på vekta hele tiden ...klarer ikke og la være. Så jeg får vel få typen til og legge den i bua eller no. Så den ikke er så lett tilgjengeli. Huff huff huff

 

kjenner til den ja....jeg var veldig sånn i begynnelsen, men nå har jeg klart å bedre meg litt, men er av og til jeg tar fram vekta utenom mandagene, nå også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kommet hjem fra spinning så nå er humøret litt bedre :D

Det hjelper da med litt aktivitet :D

Denne uka her jeg 17,7 trimpoeng.

Hvor mange er det som kun legger inn det de trener?....jeg ser det står gå trapper,vaske vindu o.l. Men hadde jeg lagt inn alt det hadde det blitt en hel haug med poeng. jeg legger inn kun det jeg trener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt noe som helst opplegg denne uka jeg, spist det som er blitt servert og sittet på rumpa stort sett hele uka. Har vært på sykehuset med minstejenta så jeg har ikke styrt noe av mat eller trim selv, men innimellom er det andre ting som har hovedprioriteten!

 

Får starte opp igjen over helga når ting kommer inn i system igjen, hvis det kommer inn i system da!

 

Tvi tvi til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til tirsdag jeg da, var jo på fest, og drakk en masse. Drakk det jeg gjorde før, tenkte ikke på at det er en del kilo borte, og att jeg da kanskje ikke burde drikke så mye... Så i dag har jeg vært så syk som jeg aldri har vært før. Har ikke kunnet ligget, eller lukket øynene, og første måltidet spiste jeg kl 20 i kveld, fikk ikke i meg vann en gang, alt kom opp, så nå er jeg VELDIG kurert for festing på en stund ja, det gjør det lettere å gå en skikkelig runde mot vekta frem mot jul:)

Så jeg er helt sikker på at jeg har gått opp, men det var jeg i grunn forberedt på pga festen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...