Gå til innhold

Treningstråd? uke 37


b3tty

Anbefalte innlegg

I går var jeg på total med ball og på vanntrim på kvelden. I dag har jeg vært på spinning...tror jeg har 11,3 trimpoeng eller no deg.

Syns det er stille her inne jeg.......har dere sluttet og trene elller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente på mandag, kondisjonstrening og styrketrening, fikk 5,1 trimpoeng for det, siden det har jeg vært på sykehuset med minstejenta. Har gått masse trapper, men aner ikke hvor mange poeng det kan være snakk om. Vi var i 5. etg. og hver gang jenta ikke var med gikk jeg trappene opp og ned (uten problemer, gjett om jeg var stolt da!)

 

Får klive opp på sykkelen i morgen hvis det blir anledning til det. Vi får se på formen til minstejenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg på trening i dag, veldig stolt over at jeg kom meg over "dørstokkmila". Har ikke brukt dette treningssenteret før, og ble utrolig skuffet da jeg kom inn og ikke fant en eneste elipsemaskin - jeg elsker jo de! Men jeg fikk telefonnummeret til en annen avdeling i byen, så jeg kan ringe og høre om de har der. Orker liksom ikke betale ny medlemsavgift for én maskins skyld.

 

Men jeg syklet i 15 minutter. Jeg hater å sykle, for jeg får vondt i knær og rumpe. Men her satt jeg mer sittende, så jeg merket ikke så mye i beina. Men setet er jo så lite og hardt at jeg får problemer med rumpa. Er de syklene bare for sylfider med minirumper, eller min særs sensitiv? Hadde satt klokka på 20 minutter, men kapitulerte etter femten på grunn av rumpa.

Gikk på tredemølla. Hadde tenkt til å prøve å løpe fem minutter, da jeg er lite god på å løpe - merker det i ankler, i tillegg til at det er mange kilo å løfte på (derfor jeg ELSKER elipsemaskina!), men jeg var litt mør i beina etter sykkelen så jeg bestemte meg for å gå veldig fort i 15 minutter i stedet - også orket jeg 20 minutter! Føles veldig godt. En barriere er brutt.

 

Det er kanskje laber innsats sammenlignet med andre her, men det er bra til å være meg - jeg erobret to apparat jeg ikke liker og aldri liker. Og 35 minutters aktivitet er jo bedre enn den sjokoladeisen ute på gressplenen jeg mye heller ønsket å bruke tiden på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

Denne uka har vært bra så langt. Mandag 1 time rask gange på tredemølle og 1 time styrke. Tirsdag 1 times rask gange. Onsdag 50 min rask gange påtredemølle og 1 time yoga. I dag 40 min pilates og 20 min gange. Jepp bare å prøve å holde det oppe ut uka. Skal ha fest på lørdag så bare å henge i.

 

I morgen skal jeg ta tredemølla og en styrkerunde igjen. TVi Tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte og sykle klarte jeg bare og sitte der i 5-10min. Da var jeg så sår i rompa at jeg bytte på og sitte på rompeballene.

Men nå sykler jeg glatt 2timer uten at jeg har vondt. Du merker STOR fremgang, men hvis du absolutt ikke liker det kan du jo kanskje prøve romaskin....det syns jeg er gøy (selv om de ikke har det der jeg trener)

Og bare så det er sagt jeg er ikke noen sylfide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, bonuspoeng!

Havnet spontant på byen i går - det er vel over et år siden sist. Førte opp en halvtime med dansing (det var lenger, men hvem tar tiden på dansegulvet?) på treningspoeng, og det var så kult å få 1,3 bonuspoeng på den måten. Gøy trening - kanskje jeg må komme meg mer på byen. Siden jeg ikke drikker alkohol, klarte jeg meg hele kvelden på en halvliter pepsi max og to liter vann. Og nattmat ble et eple. Flink jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart 9,3 trimpoeng denne uka, det er sikkert mer, men hvor mye aner jeg ikke. Drev å gikk en del trapper på sykehuset for å få rørt litt på meg, tok ikke tiden.

 

Blir bedre neste uke, da skal det trimmes jevnt hvis det går som planlagt. Spennende å se på vekta og centimetermålet i morgen tidlig!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det 21,5 trimpoeng. Og da har jeg kun skrevet opp det jeg trener, ikke trappe gåing, vindus vask o.l som står på den lista.

Tror ikke jeg tør og se på vekt i morgen jeg......Jeg veide 111,9 sist gang og målet er 111kg denne gangen....vet det er et "stort" mål med 900gr men jeg gikk jo opp 200gr forrige uke så jeg må ta igjen litt :D. "Vanlig" mål er 500gr i uka ...eller det er minimum da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg blir imponert over dere med så mange treningspoeng! Jeg fikk til tre denne uka, men har som mål å gå oppover. Jeg synes bare det er vanskelig å finne tid til trening. Det må vel bare bli en del av ukesrytmen, akkurat som mat og forelesninger.

 

Hva gjør dere som får så mange poeng? Og hvor ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...