Gå til innhold

Førstegangspålogger.


Gjest Steinbukk

Anbefalte innlegg

Hei; dette er første gang jeg deltar her ilag med så mange motiverte mennesker!!!!!! Jeg er 150 høy og veier idag 61 kilo, og det merkes på hele kroppen og spesielt ryggen. Mitt første mål er å gå ned 6 kilo før jul, og det er jeg nødt til å klare, har avtalt faste veiedager hos min fastlege, og skal ned 2 kilo i måneden og ved å være med i vektklubben så skal jeg klare det. Skal til legen å veie meg i uke 39. Jeg veide meg hos legen sist i august og veide da 62!!!! kilo-altfor mye for lille meg. Føler meg aldeles ikke i form. Bestemte meg i fjor høst også , alene, men det har ført til at jeg gikk opp 2 kilo på ett år!!!! Jeg har både barn og hund i huset men det skulle man jo ikke tro ifølge vekta. Jeg er vel egentlig ganske bevisst på hva jeg spiser på dagen, men jeg ser jo det at jeg spiser altfor mye....og når kvelden kommer er det altfor lett å snike og snoke i kjøleskap; matskap, fryser mm...... Jeg er glad i å gå turer og har besteget et par fjelltopper i min kommune et par ganger hvert år de siste 3 år, så viljestyrken og pågangsmotet er der en plass, det er bare å hente det frem. Jeg har bestemt meg, og når jeg avtaler hos legen så må jeg skjerpe meg!!!! Det ga meg god inspirasjon ved å gå inn her og lese hva dere andre har skrevet, godt at alle har samme problem så vet man om hverandre og at JEG er ikke alene om dette!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...