Gå til innhold

Et hjertesukk


Gjest Liv73
 Share

Anbefalte innlegg

Hei derute.

Jeg er ganske ny her inne. Gikk to kurs i vinter og tok av 14 kilo. Jeg har jobbet veldig intenst i sommer + en deilig sydentur der ALT ble spist. Mao nå må det jobbes igjen, men jeg finner ikke motivasjon. Hadde gleda meg til en tur på byen med ei venninne i morgen, men hun kunne ikke alikevel. Har vært litt deppa i dag, og det har resultert i både kjeks og sjokolade. (Førbanna humørsvigninga.) Kan ta med at jeg akkurat har slutta å amme så en fest er etterlengta...

Uansett. Om noen har gidda å lest så langt. Har alle her inne funnet seg noen å "jobbe" sammen med? Hadde håpt å treffe noen i samme situasjon så vi kan hjelpe hverandre. Jeg har ca 25 kilo igjen før jeg skal prøve å stabilisere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Er helt enig med deg i at det ikke er alltid like lett og bli motivert, men min motivasjon er så absolutt min mann. Ønsker så klart å se best mulig ut for ham. Etter to barnefødsler har det hengt seg på litt her og der, men det skal vekk. Jeg unner meg gjerne en sjokoladebit eller to, men alt med begrensinger. Og nå som jeg først har startet å begrense sukkerinntaket, har jeg heller ikke lyst på så mye søtt som før. Dette greier du!!! La ikke en avlyst avtale få deg til å trøstespise, ta heller med deg barnet ditt på en lang trilletur. Det er da så fint å gå på tur nå! Elsker høste! Er ute hele dagen sammen med mine to små og er det noe man forbrenner kalorier av så er det nettopp når man leker med barna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du ikke bor nordpå. Var på lekeplassen i går. Det gikk kvitt om guutungen der han krøp frem i dammene. Alt er så sinnsykt vått at plena føles som ei myr. I bibeln snakke dem om regni førti daga og førtig netter. Pingla. Her har det regna i snart åttig daga. Men vi står han av. Gubben er det ikke mye hjelp i. Han synes jeg er fin uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei derute.

Jeg er ganske ny her inne. Gikk to kurs i vinter og tok av 14 kilo. Jeg har jobbet veldig intenst i sommer + en deilig sydentur der ALT ble spist. Mao nå må det jobbes igjen' date=' men jeg finner ikke motivasjon. Hadde gleda meg til en tur på byen med ei venninne i morgen, men hun kunne ikke alikevel. Har vært litt deppa i dag, og det har resultert i både kjeks og sjokolade. (Førbanna humørsvigninga.) Kan ta med at jeg akkurat har slutta å amme så en fest er etterlengta...

Uansett. Om noen har gidda å lest så langt. Har alle her inne funnet seg noen å "jobbe" sammen med? Hadde håpt å treffe noen i samme situasjon så vi kan hjelpe hverandre. Jeg har ca 25 kilo igjen før jeg skal prøve å stabilisere meg.[/quote']

Tenk at du gikk ned 14 kilo på to kurs !!! du er flink,jaja... Nå må jobbes igjen og det er ikke deilig (jeg vet) jeg gikk ned ca.25kg for 5 år siden og klærte å holde vekta frem til jeg ble gravid igjen. Nå må jeg ned 35 kilo etter mitt andre barn (2,5 år siden)og det er vanskelig, men tenkt at hvis vi ikke gjør noe med dette skal bli verre. Deppa er jeg også, og tenker mye på goteri, men vi må finne på noe som hjelpe oss videre. Så hvis du vil kan vi gjøre det sammen, ok?

Glem sjokolade, tenk at de er en vennina her som tenker på deg og trenger også noen i samme situasjon. Har du lyst? her er jeg

Klem fra en som har det vanskelig men gir seg ikke....

Musk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...