Gå til innhold

Rapportering uke 38


Gjest Boffeline

Anbefalte innlegg

God morgen!

 

Veide meg i dag og resultatet ble som følger:

 

Ny vekt: 96,8 kg ( -2,6 fra forrige uke)

Nytt midjemål 96 cm (-2 fra forrige uke)

 

Så har hatt en bra uke og er strålende fornøyd etter å ha stått stille på vekten de siste 2 ukene.

 

Stå på til dere andre også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet, for dere er bare så flinke!!! Gratulerer, men jeg vet også at dere har jobbet for det!!!!

 

Jeg kommer tilbake i morgen med mine resultater. Etter helg på hotell er jeg ikke så sikker på hvordan det har gått....

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nesten ikke inn her og si det en gang. De 2 siste ukene har jeg vært bortreist i forb. med jobben. Jeg tåler ABSOLUTT IKKE et slikt liv, med hotellmat, wienerbrød i alle pausene, seine middager og vin og dessert og hele pakken, trimmen består i å bevege seg fra møtesal til matsal. Resultat: + 2 kg. Jeg er dermed status Q.

 

Jeg hører en stemme (Djevelen?) som sier til meg at det er nå ikke så nøye, kos deg nå osv... - og så gjør jeg det. Kanskje jeg må prøve exorsisme?

Fra spøk til alvor,- DETTE GÅR IKKE LENGER AN!

Neste uke SKAL jeg komme med et bedre resultat !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen nedgang på meg denne uka selv om de "sparte kcal" skulle tilsvart minus 500 gram.

 

Har bestemt meg for å justere inntaket ned til meny 2 så får jeg se om det hjelper.

 

Gratulerer til dere andre som har hatt fin nedgang denne uka! :D

 

Hilsen Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen nedgang på meg denne uka selv om de "sparte kcal" skulle tilsvart minus 500 gram.

 

Har bestemt meg for å justere inntaket ned til meny 2 så får jeg se om det hjelper.

 

Gratulerer til dere andre som har hatt fin nedgang denne uka! :D

 

Hilsen Pæra

 

Hei Pæra

Utrolig bra at du holder motivasjonen oppe, stå på! Håper en nedjustering gjør utslag.

 

Jeg har jo en pulsklokke, som justerer hver uke utifra forrige ukes resultat, hva jeg har trent og hvor mye jeg har spist. Jeg startet med et inntak på 1800 kcal, så justerte klokken ned til 1650, og nå skal jeg vist ytteligere ned til 1500 kcal. Ikke for at det er noe fasit altså, jeg ville bare fortelle deg det og gi deg håp :-)

 

Et par andre ting å tenke på og kanskje..??

Drikker du nok vann?

Spiser du ofte nok?

Mosjon/trening? Litt hver dag er bedre enn mye en dag.. :-)

 

Uansett - lykke til Pæra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pæra

Utrolig bra at du holder motivasjonen oppe' date=' stå på! Håper en nedjustering gjør utslag.

 

Jeg har jo en pulsklokke, som justerer hver uke utifra forrige ukes resultat, hva jeg har trent og hvor mye jeg har spist. Jeg startet med et inntak på 1800 kcal, så justerte klokken ned til 1650, og nå skal jeg vist ytteligere ned til 1500 kcal. Ikke for at det er noe fasit altså, jeg ville bare fortelle deg det og gi deg håp :-)

 

Et par andre ting å tenke på og kanskje..??

Drikker du nok vann?

Spiser du ofte nok?

Mosjon/trening? Litt hver dag er bedre enn mye en dag.. :-)

 

Uansett - lykke til Pæra!![/quote']

 

Takk for gode råd Cattis! Mulig det er på tide med pulsklokke for meg også :D må bare prøve ut litt lavere meny først. Er usikker på om en pulsklokke gjør at jeg stresser på enda mer enn jeg gjør nå for å gå ned i vekt. Og det er vel ikke bra det heller.....

 

Forrige uke hadde jeg 13,8 trimpoeng fordelt med en times rask gange mandag, tirsdag og torsdag og 1 1/2 timer rask gange med mye oppoverbakker lørdag og søndag. Snitt på inntak var 1885 kcal med unntak av lørdag da det ble noe mer. Spiser regelmessig hver dag, frokost 0730, lunsj 1100, mellom måltid 1400, middag 1700 og kveldsmat mellom åtte og ni på kvelden avhengig av når jeg trimmer. I helgene blir måltidene på litt andre tider men jeg passer i allefall på å spise hver tredje time.

 

Drikker 2 til 3 liter vann hver dag. Mest på hverdagene når jeg er på jobb. Da blir vannflaska fylt opp mange ganger i løpet av dagen. Mulig at det at det blir noe mindre vann i helgene sammen med litt sterkere, saltere mat gjør at denne kombinasjonen ikke er helt ok. Får prøve å feile litt til så ordner det seg nok!

 

Lykke til videre til deg også! :)

 

Hilsen Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd Cattis! Mulig det er på tide med pulsklokke for meg også :D må bare prøve ut litt lavere meny først. Er usikker på om en pulsklokke gjør at jeg stresser på enda mer enn jeg gjør nå for å gå ned i vekt. Og det er vel ikke bra det heller.....

 

Forrige uke hadde jeg 13' date='8 trimpoeng fordelt med en times rask gange mandag, tirsdag og torsdag og 1 1/2 timer rask gange med mye oppoverbakker lørdag og søndag. Snitt på inntak var 1885 kcal med unntak av lørdag da det ble noe mer. Spiser regelmessig hver dag, frokost 0730, lunsj 1100, mellom måltid 1400, middag 1700 og kveldsmat mellom åtte og ni på kvelden avhengig av når jeg trimmer. I helgene blir måltidene på litt andre tider men jeg passer i allefall på å spise hver tredje time.

 

Drikker 2 til 3 liter vann hver dag. Mest på hverdagene når jeg er på jobb. Da blir vannflaska fylt opp mange ganger i løpet av dagen. Mulig at det at det blir noe mindre vann i helgene sammen med litt sterkere, saltere mat gjør at denne kombinasjonen ikke er helt ok. Får prøve å feile litt til så ordner det seg nok!

 

Lykke til videre til deg også! :)

 

Hilsen Pæra[/quote']

 

Om en nedjustering er det eneste riktige, du gjør jo alt "etter boka" - tar av meg hatten for at du holder motivasjonen oppe!! Frustrerende når man er flink og allikevel ikke får resultater.

 

Når det gjelder mosjon, jeg var på kostholdsveiledning på Rikshospitalet for et par år siden, det jeg fikk beskjed om da, var at det var bedre å gå en halv time hver dag istedet for 1 time annen hver dag. Dette fordi det stabiliserer blodsukkeret, og at da gjorde at det var lettere å gå ned i vekt. Jeg følger ikke rådet selv heller, men tenkte bare jeg skulle fortelle deg det, så får du gjøre hva du vil med det ;-)

 

Ha en fin-fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en nedjustering er det eneste riktige' date=' du gjør jo alt "etter boka" - tar av meg hatten for at du holder motivasjonen oppe!! Frustrerende når man er flink og allikevel ikke får resultater.

 

Når det gjelder mosjon, jeg var på kostholdsveiledning på Rikshospitalet for et par år siden, det jeg fikk beskjed om da, var at det var bedre å gå en halv time hver dag istedet for 1 time annen hver dag. Dette fordi det stabiliserer blodsukkeret, og at da gjorde at det var lettere å gå ned i vekt. Jeg følger ikke rådet selv heller, men tenkte bare jeg skulle fortelle deg det, så får du gjøre hva du vil med det ;-)

 

Ha en fin-fin dag :-)[/quote']

 

Tror den største motivasjonen for å holde ut å ikke gi opp er at dette opplegget kjennes bra ut for kropp og sjel. Humøret er mer stabilt og jeg har fått mer overskudd! Ikke ille bivirkninger det :D Etter måling med målbånd i dag så jeg også at det hadde sluppet 3 cm over magen og baken og to i lårene. Det hjelper iallefall på motivasjonen! :)

 

En fin dag ønskes deg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 500 gram denne uka! godt det gikk nedover etter mye utespising den siste uka. Er i ferd med å telle kalorier. Tror jeg har fått i meg for lite. Skal spise 1700 kcal pr dag. Men har spist magert og minus melkeprodukter. Tror faktisk jeg har vært på sparebluss. Så nå er det veiing og telling førstkommende uke. Og jeg er så sulten!!!! Dette kan bli en prøvelse...

 

Ha en fin uke, folkens! Stå på, dette skal vi klare!!!

 

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

-200 g denne uken.

ingen cm denne uken.

 

totalt -2kg på 4 uker. ( og to rundt midjen)

 

Nedgang er nedgang, men jeg hadde håpt på noe mer. Rund meg sitter de og går ned både 1 og 2 kg i uken. Trimmer videre i spenning til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge sidan siste eg skreiv inne her no (10 dagar ca). Har vore på sydentur og verkeleg nytt livets glade dagar.

 

Sist eg var heime å vog meg, var 24.august. No var eg på vekta igjen, og hadde ein nedgang på 1,2 kg. Eg må seie meg godt fornøgd med dette sidan eg heilt garantert la på meg på sydenturen vår, der vi drakk øl og åt god mat kvar dag/kveld. So eg er i den tru at eg eigentleg hadde gått ned meir FØR vi reiste til syden ( men det blir jo heilt hypotetisk sidan eg ikkje vog meg rett før vi reiste!).

 

Uansett fornøgd med å ha gått ned frå forge måling sjølv om denne var for 1 mnd sidan!! :D

Resultatet førte også til at eg nådde målet mitt om å gå ned 3 kg pr mnd. So no er det berre å satse med friskt mot mot neste mål som er om knappe 3 veker!

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne uka har jeg gått ned 3 kg (??????!!!!!!), 1 cm i midjen, 4 cm i lår og ingen cm på rumpa (typisk!!).

Er et eneste stort srpøsmålstegn når det gjelder vektnedgangen.....syns det var litt voldsomt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...