Gå til innhold

Treningstråd, uke 38


Gjest mammacita

Anbefalte innlegg

Første treningsøkt er unnagjordt, den stoppet før tiden, men, men. Syklet meg til 3 trimpoeng og 0,6 trimpoeng på styrketrening. Ble forstyrret i opplegget av en nabo som stakk innom. Bedre lykke i morgen eller i kveld kanskje!

 

Fikk litt ekstra motivasjon etter at jeg gikk ned denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

Hatt stram opp time og 20 min rask gange, meget bra start på uka :D I morgen er det yoga dagen. Pleier å gå meg en tur eller ta elipse maskinen først. Føler ikke nokk med bare yoga lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna gubbe ***********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg satt jo der og ventet jeg da ....og ventet og ventet og ventet.....ingen sambo kom og vanntrimmen begynte og kline satt forsatt hjemme i sofaen og så på Bonderomantik......tror det sto stikkflammer ut av ørene mine da han kom hjem.....og det eneste han presterer og si er !!!! Sorry!!!!!

Så nå er det kroken på døra.... Nå gidder jeg ikke mer......Møkka gubbe!!!!!

 

Huff ...men i dag har jeg vært på spinning da .....bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dumme sabotør, Kline. Får håpe at han skjønner hvor viktig det er for deg, så han skjerper seg til neste gang!

Også ville jeg krevd erstatning, som en god legg- og ryggmassasje eller noe annet velfortjent etter spinningtimen i dag.

Jeg fikk ikke trening som planlagt om mandag. Syklet i tyve minutter, og innser at jeg sitter og fryser. Tusler meg hjem, og har etter det vært et eneste kaos av rennende øyne og nese, sår hals, vondt hode, tung kropp og feber. Det blir det treningspoeng av... Svetter mye om natta, skulle ønske det betydde forbrenning...

Men neste uke stiller vi sterkere! Du kommer deg på vanngym, og jeg skal få trent mer enn 20 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna gubbe ***********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg satt jo der og ventet jeg da ....og ventet og ventet og ventet.....ingen sambo kom og vanntrimmen begynte og kline satt forsatt hjemme i sofaen og så på Bonderomantik......tror det sto stikkflammer ut av ørene mine da han kom hjem.....og det eneste han presterer og si er !!!! Sorry!!!!!

Så nå er det kroken på døra.... Nå gidder jeg ikke mer......Møkka gubbe!!!!!

 

Huff ...men i dag har jeg vært på spinning da .....bedre enn ingenting.

 

Føler med deg! En liten trøst må være at du helt sikkert brukte masse kalorier på å være sint. Ble sikkert heit og varm i kroppen, hjertet banket og pulsen økte lenge!!!!

 

Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen å være sint på en gang jeg kline! Får heller ikke trent. Er ikke syk eller skadd, bare SLITEN, kjempe sliten i kroppen. Sykler i 5 minutter så er jeg klar for vet ikke hva, helt skjelven og utmattet.

 

Ikke kjekt med fedre som ikke kommer som avtalt å tar ungene når mamma har en eller annen avtale og så bare prestere et sorry! Det holder vel ikke helt, gjør det vel? Finn ut av det! Snakkes senere, her eller på MSN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka var tragisk, har 6,2 trimpoeng. Det må være ny bunnrekord for meg tror jeg.

Men vi får se i morgen hva vekten viser.....har ikke store foråpninger om og komme under 110......var på fest i går og spiste lørdagsgodt, is og i dag klarte jeg og trøkke i meg noe smågodt da jeg og dattra mi var på kino!!!!!!!!!!

FY KLINE!!!!

Full sjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...