Gå til innhold

hei hei....


Gjest lina79

Anbefalte innlegg

jeg er ny-gammelher...

har vært her for en stund siden med annet nick men er nå tatt til på an igjen....

har en del helseplager som gjorde at jeg datt litt av.....

 

har tenkt en del i det siste og har vel igrunnen funnet ut at helsa mi skal ikke lide forde jeg ikke kan trenne som før.men jeg kan finne alternative ting og gjøre.og det skal jeg klare nå....

har meldt meg på et maxikurs som starter 25 oktober.og da er det ingen kjære mor her nei....jeg kjempegleder meg og skal alerede i dag begynne og legge om maten igjen.(vet jo fra di to første kursa hva som skal til..)

 

største problemet mitt er sjokoladen og pepsien...

jeg putter i munnen alt jeg klarer og så tenker jeg etterpå:hva i h.....er det jeg gjorde nå....

 

så nå skal jeg ha noen uker med intens tankegang på hva jeg putter i munnen.om jeg VIRKELIG må putte det i munnen eller om jeg kan vente til i morgen feks....

 

i dag stod vekta på 113,4 og innen 3.1.07 skal vekta stå på 105....det er mitt første mål...

 

kommer til og bruke denne linken som en slags dagbok og håper noen skriver til meg her....hadde vært fint med både kritik og positive ting...

 

ha en fortsatt strålende dag,og lykke til med kostomleggingen din...

 

stor koz fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du tar tak i det!! Det er jo første skritt, og kanskje det viktigste å se seg selv der en er og gjøre noe med det.

 

Jeg er 25år og veier 80kg. Jeg finner mye glede i å henge med her inne, og det gjør at jeg kan snakke om andre ting med vennene mine enn bare slanking.. Det er jo ikke alle som er opptatt av det. kosthold og trening mener jeg.

 

Jeg er inne i en uke med dårlig matlyst, men i dag har det gått fint ang maten:-)

Heldigvis. Nettopp gjort unna masse husarbeid, 2-3timer.. ryddet, vasket, pyntet og det lukter så reint :-)

 

Håper vi snakkes igjen. Heng deg gjerne på motivasjonsgruppen :-) Det har vært litt stille der denne uken, men stortsett er det bra med trafikk og innlegg der. De andre linkene her inne er også bra. Masse hyggelige og flinke mennesker med samme problem som oss.. vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...