Gå til innhold

Ned minst 5 kg før jul?


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Hei!

Ettersom mine slankevenner her i vektklubben plutselig forsvant etter sommeren, ønsker jeg nå noen nye! Jeg har veiedag på fredager, fint om dere har det og!

Litt om meg:

Som dere sikkert skjønte av nicket mitt så er jeg en jente på 23 år. Jeg er 170 cm høy og veier nå 70,5 kg. Målet er å veie rundt 62 kg, og ihvertfall gå ned fem av de før jul! Jeg trener på treningssenter ca 3-4 ganger i uka (kondisjon), men nå har jeg endelig fått bestilt meg veiledningstime med personlig trener for å komme i gang med styrketrening og! :D

 

Det er mye lettere å gå ned i vekt hvis man har noen å "rapportere" til, så det hadde vært supert hvis noen har lyst til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Jeg er 167,5 cm høy. (Målte meg hos legen forrige uke etter å ha trodd at jeg er 170 cm i alle år. Kanskje et tips for andre?) Jeg er 25 år. Veier 69 kg og vil ned til 62-63 kg. Tar 65 kg som mål i første omgang. Veiedag på fredager passer meg ypperlig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da sier vi det. Jeg har ikke hatt noen god uke matmessig sett. Det har blitt litt for mange kalorier, men jeg får være flink i dag, så kanskje jeg klarer å ikke få altfor nedslående resultater i morgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 27 år som gjerne blir med dere ned i vekt, dersom det er greit! :-) Jeg har veiedag torsdager, men kan gjerne rapportere fredager dersom dere heller vil det.

 

Jeg begynte i vektklubben i mars i år, men har ikke vært med på forumsdiskusjoner tidligere. I mars veide jeg 69,6 kg, og i dag stoppet vekta på 65,7 kg. Min slankehistorie begynner imidlertid langt tidligere; starten på slankingen min begynte jeg med i løpet av 2005, med å begynne å trene fast og legge litt smått om på kostholdet. I julen 2004 veide jeg 78 kg, så jeg har allerede kvittet meg med en del. :-)

 

For min del tror jeg det kan bli tøft å kvitte meg med ytterligere 5 kg før jul, men jeg skal i alle fall være flink å trene og passe kosten. Så får vi se hvor vi ender opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan være med Nordland. :D Koselig det. Får være først ute med rapportering jeg, da. Har bare gått ned 100 gram denne uka, men siden jeg har spist 1800-1900 kalorier hver dag og lite trim, så skjønner jeg det. Får bare stå på neste uke. Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg veide meg i dag med lite oppløftende resultater....

 

Vekt sist fredag: 79.6

Vekt i dag: 80.5

 

Jeg har holdt meg på kalorikvota mi, selv om jeg kanskje ikke har vært flink nok til å spise regelmessig nok og ikke drukket fult så mye vann som sist uke. Men hvorfor skal jeg gå opp? Har ikke trent... Men jeg har fått en infeksjon i kroppen, så jeg får håpe det er den som tuller med kroppen min...

 

Håper det går bedre for alle dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid meg i dag siden jeg "rapporterte" i går. Bare stå på videre fremover, Marielle og cowgrl83. Det viktigste er å ikke la seg knekke av at det står litt stille en periode, eller om man har gått opp. Min vekt varierer også en del med syklusen, sånn at det er jo også noe som spiller inn. Dersom du har en infeksjon, cowgrl83, kan sikkert det være forklaringen :-)

 

I dag er det nydelig vær; frister til fjelltur etter jobb! Ha en god helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du blir med oss, Nordland!:)

Ikke fortvil om vekten står stille, det gjør den ofte i perioder før den plutselig hopper nedover! Jeg har gått ned 0,5 kg, så det er jeg fornøyd med!

Ha en god helg!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Da var det torsdag igjen, og dermed min veiedag. Jeg var spent da jeg gikk på vekta i morges, men slik er resultatet:

 

Sist torsdag: 65,7 kg

I dag: 65,7 kg

 

Med andre ord; ikke en endring i det hele tatt. Jeg trøster meg med at jeg i alle fall ikke har gått opp. Det har blitt litt slurving i matveien denne uka, så jeg får forsøke å ta meg sammen. Synes det er litt vanskelig å komme inn i vanen med å skrive ned alt jeg spiser igjen. Jeg har vært flink med trening den siste uka, da, og trøster meg med det. Uten så mye trening denne uka hadde jeg nok kunne sett en vektøkning i dag.

 

Håper det går bra med dere alle sammen, og er spent på å følge deres resultater i morgen! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke har gått opp ihvertfall da!:) vekten står jo stille i perioder, før den plutselig går ned igjen..hadde vært mye lettere hvis man gikk ned jevnt hver uke! men det er ikke så mye å gjøre med det, bare bite tenna sammen og fortsette..belønningen kommer helt sikkert til slutt! :) og hvis du ikke har vært så flink når det gjelder kostholdet, så vet du jo hvor "problemet" ligger! Stå på videre! jeg er spent på å veie meg imorgen!

Men hva med å lage en ny tråd hver uke? blir veeldig mange innlegg her tilslutt..tror jeg gjør det imorgen! "veiedag nr 2" Vi snakkes!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dere er godt igang alt - og dere er kjempeflinke! Eg vil gjerne hive meg på, eg og. Har hatt veiedag på onsdager, men bytter dette til fredag. I går stoppa vekta på 65,6 - og målet no er 62. Ikkje så ille mange kilo, men dei sitter HARDT!!! Har forsøkt før, men får det ikkje til, og no tenkte eg å prøve dette, kanskje det er motivasjonen som skal til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom det er mulig, vil jeg gjerne slenge meg med! Det er mulig at jeg skal gå ned litt mer enn 5 kg til jul, men det tar vi underveis...

 

Ellers; jeg er ei jente fra Nord på 28 år! Jeg har tidligere gått ned 21 kg og klarte det uten sulting eller noen slankekur (det gikk faktisk overraskende lett). Nå er jeg på min opprinnelige vekt (jeg gikk opp 20 kg pga sykdom), men jeg fortsatt ikke helt fornøyd (var litt lubben i utgangspunktet). Så jeg vil ned ytterligere...

 

MÅL:

Gå ned fra 65 kg til 55-57 kg. I første omgang starter jeg nok med kun 5 kg siden jeg av erfaring vet at det er greit å bruke litt tid på vektreduksjon...

 

VITALE MÅL VED START (Forrige veiing 22.09.06)

VEKT: 65,2 kg

 

LYKKE TIL, FOLKENS! I morgen er det veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempespennande å sjå i morra, kva vi kan få til. Gleder meg til å kikke innom her og sjå kva dere har klart - og få motivasjon videre. Minn meg på trimmen, da folkens. ... :- ( LYKKE TIL ALLE SAMMEN - eg skal tenke på dere når eg går på vekta og noterer mitt resultat i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å dytte i meg sikkert 15 småsjokolader etter middag i dag. Fikk besøk og de hadde selvfølgelig med seg en diger pose. Ååå.. Så sint på meg selv. Blir vel ikke nedgang denne uka heller.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...