Gå til innhold

Nedoverklubben uke 39


Gjest enitS

Anbefalte innlegg

Denne gangen var visst jeg først.

 

Jeg fikk til hele 1.3 treningspoeng før jeg ble syk... Ukas mål var å slå forrige ukes poeng (3.2), men jeg klarte ikke en gang det. Jeg er ikke helt frisk enda, så jeg vet faktisk ikke hva jeg kan ha som mål. Jeg har en ekkel hoste igjen, og når pulsen går opp hoster jeg så jeg nesten spyr. Men jeg lurer på om styrketrening kan fungere, og skal få prøvd det på gulvet en kveld.

 

Vekt ved start 11. september 2006: 125.2 kilo

Vekt forrige uke: 124.2 kilo

Vekt i dag: 123 kilo

Nedgang: 2.2 kilo

 

Måling gjør jeg som sagt ikke før jeg vet hvor jeg skal måle. Tips?

 

Jeg forstår egentlig ikke hvordan jeg har klart å gå ned så mye. Jeg har riktignok hatt fire dager hvor matinntaket ble så lite at det lå 400 kalorier eller mer under det jeg skal ha. To dager var sånn cirka det jeg skal ha, og en dag var 400 kalorier for mye. Matinntak har variert med dagsform på forkjølelsen, samt et seminar som sklei litt ut. Jeg trodde at kroppen ville spare hvis jeg spiste altfor lite. Betyr dette at jeg har lagt meg på feil kalorimengde? Jeg tar utgangspunkt i 2200. Eller betyr det at kroppen tåler ei uke som dette, men at jeg må få bedre stabilisering i lengden? Forvirret, men glad for nedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problemet som deg med målingene, fant ut at navlen min var på samme sted fra uke til uke og bestemte meg for at der tar jeg midje målet mitt, bryr meg ikke om at midja mi ikke er der! Tenker som så at ting trenger ikke være så veldig kompliserte heller?

 

Veiedagen i dag var jammen meg svar på tiltale! Fikk betalt for uka som gikk. Opp hele 2 kilo! Håper at en del av det er vann, men vet da søren jeg. Fikk meg ihvertfall en så pass nesestyver at jeg har fulgt programmet hittil i dag, både med mat og trim. Har trimmet meg til 4,9 trimpoeng i dag, og det er like mange som jeg ahdde hele forrige uke. Skal skjerpe meg skikkelig denne uka. Nei, nå må jeg dra på jobb igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 200gr...og det er jo 300gr for lite etter mine målsetninger. Men p.g.a. "dumme" venner som ber meg på fest og "dumme" svigers som drar med seg ting og tang i hus så er det ikke lett gitt!!!

Men nei da skal vel bare skylde på meg selv.......spiste is og gotteri på lørdag og på søndag spise jeg også litt gotteri.....huff!

Så jeg kan vel være gla for 200gr ned mine utskeielser.

Så nå er målet min ned 800gr til neste uke!....(må jo ta igjen det tapte :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tør og veie meg i mårra... Kurs lederen min er på ferie denne uke, så har jeg også lissom vært på ferie, hadde mamma og pappa på besøk i uka, spiste kake og sans is...

Pluss at jeg har spist litt ekstra mat.. ikke alle måltitene, men at jeg har spist en brødskive ekstra lissom innimellom...

Pluss at at jeg har spist noen små godt ting..gått skikkelig til gokk denne uka.Skal ikke sendr rappoprt i mårra heller. Og alt er skikkelig æsj...

Nå var jeg skikkelig negativ... men det var godt å få sagt det. Føler meg litt bedre etter å ha bekjent mine synder!

Lykke til dere allesammen... Skal i allefall prøve å ta meg skikkelig sammen fra i mårra, dagen i dag er allerede ferdig sånn sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde meg borte. Forrige uke gikk jeg opp 1,8 kilo, hadde vært på fest og kost meg. Og på en eller annen måte har jeg gått de ned igjen denne uka...

Ennå spisinga ikke har vært som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jammen å veie meg igår, jeg. Det kommer nok av at jeg har hatt så mye å tenke på denne siste uka. Har til og med glemt å spise...

 

Var på vekten i morges, og fikk et gledelig sjokk... Ned 3,4 kilo denne uken! Et skikkelig vektslipp, med andre ord. Er så fornøyd, at! ;-)

 

Forrige uke:

Vekt: 134,0 kg

Midje: 137 cm

 

Denne uken:

Vekt: 130,6 kg

Midje: 136 cm

 

Resultat denne uken:

Vekt: - 3,4 kg

Midje: - 1 cm

 

Resultat totalt:

Vekt: - 3,7 kg

Midje: - 3 cm

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start vekt 29/8-06 138,7 kg

 

1.veiing på kurs -3,6 kg

2. veiing på kurs -1,6 kg

3. veiing på kurs -1,4 kg

4.veiing på kurs -1,2 kg og det var i dag

 

Tilsammmen 7,5 kg på 4 uker, er veldig stolt og fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er "her" vi egentlig holder til om dagen... eller om det er inne på "motiver meg..."... men jeg sender nå inn til begge sidene, jeg. Har gått ned 0, 8 kilo denne uken, tilsammen er jeg da på 29 kilo ned totalt!!!

 

Heeeerliiiiig!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Hei alle sammen.

Denne gangen synest jeg alle har vært så flinke.

 

Startvekt 30/8 159,2

Vekt 27/9 151,5

 

7,7 kilo på 4 uker, kanskje jeg når målet med å ta av 10 kilo på dette kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg trives bedre på disse sidene enn på selve internett kurset....

Har vært borte ei uke hoss familie og venner. Spist kaker og sjokolade mer enn kosemerker... Men enda gikk jeg ned 1,6 kg denne uka.... Har jo prøvd å holde sån ca oversikt over alt jeg har puttet i meg, og ikke spsit så mye over det kcal jeg skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...