Gjest suzq Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 er det noen som vet hvor mye kalorier det er sånn ca i et stykke peppes pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest suzq Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 jeg så på andre tråder at det er ca 250 kcal i et stykke, så fant svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anneli82 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Det var mye mer enn jeg trodde! Jeg telte kaloriene i min hjemmelagde pizza en gang, prøvde riktignok å lage den litt sunn, med lettost og karbonadedeig..og da var det 60-70 kcal i et stykke. Så på Peppes må de ta ganske mye ost og annet kaloririkt fyll på, siden det er 250 kcal!! Jeg må virkelig styre unna....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ikkenick Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Jeg spurte min kursleder om det, og hun sa at de regner 3-5000 kcal (!) i en stor Peppes pizza. Vet ikke hvor mye det blir pr stykke, men det høres jo gruuuusomt ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stressine Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 http://www.peppes.no/bestill/naringsinnhold.jsp Her finner du næringsinnholdet i noen av Peppes pizzaer. Etter en kjapp sjekk registrerer jeg (med glede) at Thai Chicken (min favoritt) har lavest kaloriinnhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar