Gå til innhold

veiedag for "-5 kg før jul"!


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

hei!

Hvordan har det gått med dere idag?

Her gikk det ikke så bra..opp 0,5 kg, men det er vel pga mensen..legger alltid på meg litt den uka. så da regner jeg med bedre resultat neste uke!:D

Det er enda 12 veiedager til før julaften, så dette skal vi klare!! Stå på! :)

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Forrige vekt: 65,2 kg

Ny vekt: 64,6 kg

ALTSÅ: nedgang på 600 gram!

Men enda viktigere er at jeg har gått ned fra 90 cm rundt midje for tre uker siden til 85 cm i dag!

 

Neste uke er det nedgang på deg også, jente23! Ikke sant? Ha ei forrykende helg! Jeg skal bruke noen kosemerker på alkohol i kveld! Tjihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Forrige vekt: 65' date='2 kg

Ny vekt: 64,6 kg

ALTSÅ: nedgang på 600 gram!

Men enda viktigere er at jeg har gått ned fra 90 cm rundt midje for tre uker siden til 85 cm i dag!

 

Neste uke er det nedgang på deg også, jente23! Ikke sant? Ha ei forrykende helg! Jeg skal bruke noen kosemerker på alkohol i kveld! Tjihi![/quote']

 

Wow, -5 cm på midjen på tre uker! Det er kjempebra! Nedgang på 600 gram er jo også veldig bra!:) Håper på et sånt resultat neste uke jeg og! Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt - velkommen til dere "nye"! Supert å høre hvor flink du har vært, Stressine!

 

Og jente23; som jeg selv har vært inne på så kommer det jo litt oppgang med mensen. Du skal se at vi begge to har nedgang neste uke. Jeg skifter veiedag til fredag, siden alle dere andre har det.

 

Og til Marielle, dersom du finner oss igjen, da :-) - du må ikke være sint på deg selv for at du røk på noen sjokolader her om dagen. Sånt hender. Det gjelder å tilgi deg selv og så fortsette å se fremover. Ikke gi deg, men tenk at i dag er en ny dag, og selv om du spiste sjokolade her om dagen så betyr ikke det at alt er ødelagt.

 

Ha en god helg! Og Stressine; kos deg med feiring i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann veievenner! Eg har omtrent samme vekt som onsdag ; var da 65,6 og var i dag 65,5. Så det er jo omtrent det samme. Men onsdag 20.09 stoppa nåla på 66,4 - så det går rette vegen, iallefall. Synes dere har vore kjempeflinke! Eg skal jammen begynne å ta målene mine også - har gjort det før når eg har gått på kurs, og det er fantastisk morro å sjå at det sakte men sikkert kryper innover. ... :- ) Lykke til videre - gleder meg til å følge dere videre! Ha ei knallfin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så får vi starte en ny tråd neste fredag med ny veiing. NY UKE BETYR NYE MULIGHETER! Nå drar jeg straks hjem fra jobb, så skal jeg jogge opp på en 400 meter høy fjelltopp før jeg skal dusje og dra på middag med venninner!

 

GOD HELG! Vi snakkes neste fredag!

Puh! Jeg har endel utfordringer neste uke med reiser gjennom jobben, men det skal jeg klare!!! Joggeskoene blir med på turen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Eg ville berre ønske dere alle sammen LYKKE TIL med veiinga i morra! :- ) Gleder meg til å høyre korleis det har gått med dere - og er veldig spendt til å sjekke mi eiga vekt. .. Alltid litt skummelt. Har ein dårleg magefølelse. ....

Vi skrives i morra, jenter ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...