Gå til innhold

Nedoverklubben uke 40


Gjest kline

Anbefalte innlegg

JABADABADUUUUUUUU!!!!! :)

Ned 1,4kg ......nå mangler jeg bare 800gr på -30kg :D

Nå har det virkelig sluppet opp her....er redd det skal stoppe opp igjen hver uke....MEN det går veldig bra så langt.

Veider nå 108,8kg og tror jeg kan prøve og nå mitt opprinnelige mål på 100kg(eller 99,9kg;)) til 1januar. Det så VELDIG stygt en stund (sto stille i mange mnd) men nå er jeg i farten igjen :)

Lykke til ALLE sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg...

 

så flink du er...vekta mi bare rausa på når virkninggen av sverigeturen kom for fult...steig helt opp til 117.så du vinner nok konken vår til 3 januar ja...har ikke skjangs....men skal komme så nerme som mulig da...vekta stoppet på 115,4 i dag og 4 cm rundt midja så har vært flink denne uka...

 

må bare gratulere deg igjen...du er kjempeflink....

 

koz fra lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,6 opp, med sykdom og lite mat. nå begynner mat inntaket å bli bedre, men det er verre med trening, det er jeg nok ikke klar for, desverre.. som Everlyn også har sagt, jeg er blitt glad i å trene, men jeg blir irritert om jeg ikke får trent ett visst antall dager i allefall i løpet av en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Må forandre veidag jeg, får det ikke til på mandagsmorgen. Er ikke glad i å stå opp og rekker ikke å få ungene av gårde, meg selv på jobb og veie meg før jeg styrter ut gjennom dørene på morgenen! Altså, har veid meg i dag, og det gikk over all forventning, har gått ned 2 kilo siden siste vektøkning og mangler 700g på 20 kilo. Gikk opp fra akkurat 20 kg til 127,8. Har gått ned 1 cm i midja også, så det er jeg fornøyd med.

 

Har hatt det sinnsykt travelt de siste ukene, har ikke hatt tid til å følge måltidene, trimme eller føre dagbok, men har vært rimelig aktiv på jobb og har smurt matpakke os tatt med masse frukt som jeg har småspist av så ofte jeg har hatt anledning.

 

Blir spennende å se hvordan det går til neste uke. Lykke til til dere alle, og gratulerer til alle flinke damer og til alle damer som forsøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forandre veidag jeg' date=' får det ikke til på mandagsmorgen. Er ikke glad i å stå opp og rekker ikke å få ungene av gårde, meg selv på jobb og veie meg før jeg styrter ut gjennom dørene på morgenen! Altså, har veid meg i dag, og det gikk over all forventning, har gått ned 2 kilo siden siste vektøkning og mangler 700g på 20 kilo. Gikk opp fra akkurat 20 kg til 127,8. Har gått ned 1 cm i midja også, så det er jeg fornøyd med.[/quote']

 

så bra mammacita......du fortjente d ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikitussa

Har hatt "fri" i 3 uker nå i forbindelse med bryllupet vårt, og det har resultert i noen kilo opp. Hadde håpet å komme under 120 til jul, så derfor må jeg virkelig stå på nå. Vekta forrige fredag viste 134,9, så jeg har nesten 15 kilo igjen til det store julemålet. Neste delmål er 130, og det håper jeg å nå før utgangen av oktober. Uansett så har jeg 11 uker på å bli kvitt 14,9 kilo...Det skal nok gå, men da blir det harde bud framover :-)

 

Jeg har veiedag på fredager, så jeg kommer tilbake på fredag med statusrapport.

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...