Gå til innhold

Ned 3 kg :-)


Gjest chria27

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ønsker å gå ned 3 kg den nærmeste tiden. Har egentlig ikke satt noen dato, da jeg ikke har noen formening om hvor lang tid det tar...

 

Jeg er vanligvis veldig aktiv og liker å trene mye. Nå er jeg desverre i den uheldige situasjon at jeg har fått treningsforbud, og da føler jeg at kiloene renner på:-(

 

Noen som vet hvilket inntak jeg burde legge meg på for å gå ned når jeg ikke kan trene? Jeg kan kun gå turer på uasfaltert grunn... Er 1600 kcal om dagen da for mye?

 

Dersom noen vil være med på å gå ned 3 kg fra og med i dag - med eller uten trening - er det bare å si fra! Jeg vil gjerne ha noen med-motivatorer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedvig74

Hei. Kunne gjerne hengt meg på denne tråden, men jeg er med på "Ned 7 kg før jul" av Kristin31. Føler jeg burde fortsette der. Du vil ikke henge deg på oss da? I starten av den tråden har jeg også limt inn formelen for hvor mye man bør spise hver dag. Jeg fant den et annet sted. Der kan du regne ut om det er riktig å spise 1600.

 

Jeg er egentlig i samme situasjon som deg. Hadde totalt 4,5 kg å gå ned. Gikk ned et par, men når jeg ser at det funker (har skjedd før), mister jeg litt trykket og så blir det uskeielser. Jeg er egentlig også glad i å være i bevegelse, men har en skade i foten som gjør at det begrenser seg veldig for tiden. Kan trene styrke i overkroppen da, men det er jo så kjedelig... :-(

 

Trodde jeg hadde ny giv i starten av denne uka, men det har ikke holdt helt, men jeg er optimistisk nå. Artig hvis du henger deg på tråden vår - vi to kan jo følge hverandre litt...

 

Hedvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...