Gå til innhold

Ett års jubileum


Gjest fru luna

Anbefalte innlegg

Gjest fru luna

I dag er det ett år siden jeg begynte prosjektet mitt - året har gått fort og det har vært utrolig deilig å komme i bedre form. Jeg har knapt vært syk en dag siste året. Jeg har økt forbrenningen betraktelig ved å spise mange mindre måltider istedet for tre større så jeg kan spise mye mer deilig mat. Og ikke minst har jeg kunnet kjøpe utrolig flotte klær på salg siden jeg kan bruke de små størrelsene nå - klær som sitter pent og får meg til å føle meg flott.

 

Takk for hjelpen alle her inne som har hjulpet til at dette har blitt en vinn, vinn, VINN situasjon *blomster*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det ett år siden jeg begynte prosjektet mitt - året har gått fort og det har vært utrolig deilig å komme i bedre form. Jeg har knapt vært syk en dag siste året. Jeg har økt forbrenningen betraktelig ved å spise mange mindre måltider istedet for tre større så jeg kan spise mye mer deilig mat. Og ikke minst har jeg kunnet kjøpe utrolig flotte klær på salg siden jeg kan bruke de små størrelsene nå - klær som sitter pent og får meg til å føle meg flott.

 

Takk for hjelpen alle her inne som har hjulpet til at dette har blitt en vinn' date=' vinn, VINN situasjon *blomster*.[/quote']

 

Hei du,så utrolig flink du har vært.Jeg har 20 kilo jeg skal ned...og har bare gått ned 2,1 på 6 uker.Så jeg vurderer sterkt å prøve selv,synes det er veldig dyrt med kurs,og tror jeg skal klare det like bra alene.Vil prøve før jeg melder meg på et nytt kurs i hvertfall.Men hvor står den vektreduksjons-dagboka di?Har lyst til å lese den jeg.Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt opp til deg jeg... Nettopp fordi du har klart å holde vekten der.. det er jo større utfordring det en selve vekttapet.. veier nå 70,7 og skal ned til 63-65 kg så det er noen igjen.. Vurderer til og med å printe ut det du har skrevet om de forskjellige ukene/mnd for å titte litt på de selv når jeg kommer til målet mitt.. Kan være litt motiverende..*ler* det er egentlig litt spesielt men masse hilsner til deg.. det fortjener du nå..

 

klem fra trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Hei du' date='så utrolig flink du har vært.Jeg har 20 kilo jeg skal ned...og har bare gått ned 2,1 på 6 uker.Så jeg vurderer sterkt å prøve selv,synes det er veldig dyrt med kurs,og tror jeg skal klare det like bra alene.Vil prøve før jeg melder meg på et nytt kurs i hvertfall.Men hvor står den vektreduksjons-dagboka di?Har lyst til å lese den jeg.Klem fra meg.[/quote']

 

Takk for ros. Stabiliseringsdagboken er her og vektreduksjonstråden var i en tråd som vi kalte den harde kjerne av 10-kg klubben eller noe i den duren. Jeg gjorde det selv, men med masse hjelp fra medlemmene som hadde tilgang til kursboken og som kunne gi meg litt av GR erfaringen, og så laget jeg mitt eget opplegg tilpasset mitt liv. Det er egentlig veldig enkelt - like enkelt som genialt - spis mindre enn du forbruker og få fart på forbrenningen med mange små måltider og spis mye kalorifattig, volumrik mat med mye næring så du føler deg mett og vær i mye fysisk aktivitet, men det krever at en holder fokus inntil ting blir en rutine. Selv blogger jeg fordi jeg vil lære mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Nettopp fordi du har klart å holde vekten der.. det er jo større utfordring det en selve vekttapet..

 

Der er jeg ikke enig - mye lettere nå når jeg kan spise mye deilig mat og fremdeles holde vekten (dersom en fortsetter med GR prinsippene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ettårs-jubileum;)

Selv er jeg visst flinkest til å holde vekten, har ikke så lett for å gå ned:(

Har holdt på i ett år og har fremdeles 4-5 kilo igjen. MEe på det året har jeg fått masse muskler og mye mindre fett på kroppen.

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest CamBamBam

..men dette er første mulighet til å gratulerer deg Fru Luna! (CamCam med nytt nick, her!) Godt å se at du lykkes i å holde vekten også! Synes du gjør en utmerket jobb med deg selv!

 

Har startet på'n igjen her, 8 uker på vei med knøtt i magen, og allerede 10 kilo opp fra fine resultatet jeg hadde før ferien. (Er fremdeles -20 kilo fra det værste, men det er liksom ingen trøst..) Jeg mistet helt piffen på det siste kurset før ferien, og har vel egentilg tilbrakt sommeren med å spise is. (For sjokolade er fremdeles tabu..) Har skjønt at jeg må utvide ideen om hva jeg legger på meg av til å inkludere is også..

 

Uansett, veldig koselig å se kjent-folk her inne, selv så lang tid etter mine forrige besøk her inne! -Hei hei til Lubina også, forresten!

 

 

CamCam, nå CamBamBam.. (sukk, vurderer å snakke med administrator og få slettet den gamle profilen, så jeg kan få igjen CamCam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CamCam eller CamBamBam - det er veldig koselig å høre fra deg. Så fantastisk morro at du har et lite frø i magen - ingen har vært så hjelpsomme her inne som deg - det var dine generøse råd og vink og erfaring som gav meg muligheten for å få slik en pangstart.

 

Gleder meg til å følge deg videre i denne spennende tiden. Jeg driver fremdeles å følger med på inntaket mitt - tar nesten ingen tid og virker som det suser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

..... før jeg leste dette. Jeg har ikke vært innpå her å lest før i dag.

 

Så en forsinket men hjertelig hilsen til deg, fru luna!

 

GRATULERER SÅ MASSE! Håper det går bedre med helsen også!

 

blomst24he1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...