Gå til innhold

forbrennings te


Gjest hegemor
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med den her???

 

- hva den kan gjøre for meg, som vekta står stille får uansett..

 

har vært flink i 14 dager nå, ikke snop,brus etc. bare en 60 års lag for en uke siden. men det ikk greit. vekta holdes den, men jeg vil ned!!!! 160 cm 69 kg, prøver å spise 1300 lcal, men det er jammen ikke lett:( i går ga jeg alt opp. spiste alt jeg ikke skulle!! jaja hva fikk jeg ut av det da!!! ikke en dritt......................... i dag starter jeg på ny, med ny start i loggen på mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160/69 og har liggi på 1550 ei stund uten resultater. Øker til 1800 nå.

 

Tror jeg ville økt litt på maten istedet for te jeg var jeg deg :)

 

Spist 1800 kcal et par dager nå og det er vansklig å bli snopsjuk nesten når det blir såpass mye mat. SÅ da håper jeg på resultatene.

 

Forbrenningste øker nok ikke forbrenninga mye, grønn te er bra for forbrenninga også og vil tro den er i samme grad som den første og mye billigere.

Økt forbrenning kommer først når man spiser ofte og trener styrke for å få litt større muskelmasse, det øker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjøpte forbrenningste på helsekost for en tid tilbake, og har brukt denne nesten hver dag i flere måneder. Syns ikke det hjelper noe. Dyrt er det også. Har også prøvd den såkalte slim kaffen, kjempedyrt på helsekost, virker heller ikke på meg.

mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' kjøpte forbrenningste på helsekost for en tid tilbake, og har brukt denne nesten hver dag i flere måneder. Syns ikke det hjelper noe. Dyrt er det også. Har også prøvd den såkalte slim kaffen, kjempedyrt på helsekost, virker heller ikke på meg.

mor[/quote']

 

Jeg har tidligere også benyttet Sleender Coffee som du her nevner og noen slankende effekt har den ikke, men der i mot virket den på fordøyelsen. Jeg tror at både teen og kaffe ikke kan hjelpe noen til å gå ned i vekt. Som alt annet slankemiddel, lover de mer enn de kan holde. Vektnedgang må vi nok besørge selv i form av trening og bevistgjøring av hva vi spiser. Mitt råd, spis mere proteiner i form av rent kjøtt, kalkun, kylling og fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt forbrenningste når jeg slanker meg. Jeg personlig aynes at den virker for på meg så mister jeg mye unødvendig vann i begynnelsen.

Jeg drikker tre kopper pr dag. Jeg vet jo ikke om det er den som hjelper men jeg føler at kiloene går lettere av enn om jeg ikke bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...