Gå til innhold

Masering!


Gjest kline

Anbefalte innlegg

Hehehehe....;)

Var til min ernæringsfysiolog i går og hun sa at det hjalp med hard masasje på fettet. Da "knuser" du fettcellene og øker blodsirkulasjonen. Jeg har prøvd det selv litt på midten av den nederste valken.....hahahhaha....og det funker. Ser ut som de siste kiloene jeg har mistet har kommet derfra. Jeg har liksom fått et søkk...magen har trekt seg mere sammen akkurat der.

Så det er bare og sette igang med hard og dyp masasje av fette...:)

Hun hadde snakket med en masør sa hun, men da sa jeg ÅNEI!!...jeg legger meg ikke på noen benk og får en mann/dame til og massere valkene mine....huff huff! Og det skjønte hun da....det var ikke no deilig heller for det hadde hun prøvd.

Men jeg fikk enda en gla nyhet og det var at hvis det ble nødvendig fikk jeg dekt armer og lår operasjoner også. Bukplastikken er jo allerede i boks :)......og de skulle ta på ryggen og sa hun ......JIPPI!!!

Eller så fikk jeg en oppgave til lørdag. Jeg skulle gå i butikken og kjøpe meg 1 sjokolade på ca 100gr. Den skulle jeg spise sammen med de andre hjemme (barne-TV) og den skulle spises SAKTE og jeg skulle nyte den.

Jeg spiser nemelig når ingen ser meg og da sluker jeg det....kjenner ikke smaken en gang.....er jeg sammen med andre så klarer jeg og la være. Sist lørdg sto jeg med hode ned i gotteriposen til ungene....huff...så langt ned det går ann og synke ...blæ!Skal bli spennende og se om jeg klarer og virkelig kose meg med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drømmedamen

Så flott at du får operasjonene dekket hvis det blir nødvendig!

Leser at du er hos ernæringsfysiolog.. Er det via NIMI? Hvordan fikk du hjelp derfra, måtte du sende henvisning fra fastlegen?

Lurer på det samme ang. operasjoner. Eks. bukplastikk. Hvordan fikk du tak i de rette personene? Må man først til fastlege, og få han til å søke for deg?

 

Lykke til med 100 grams sjokoladen, det går nok bra ;) Det er jeg sikker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Kline,

 

Takk for tips ang. massasje - høres ut som om det må prøves.

 

Kan jeg spørre om hvor mye du har tatt av/skal ta av? Tenkte bare på at du skrev noe om lår og arm operasjon. Har ca 50 kilo igjen å ta av, men kjenner jo til overflødig hud både her og der :-)

 

Hehehehe....;)

Var til min ernæringsfysiolog i går og hun sa at det hjalp med hard masasje på fettet. Da "knuser" du fettcellene og øker blodsirkulasjonen. Jeg har prøvd det selv litt på midten av den nederste valken.....hahahhaha....og det funker. Ser ut som de siste kiloene jeg har mistet har kommet derfra. Jeg har liksom fått et søkk...magen har trekt seg mere sammen akkurat der.

Så det er bare og sette igang med hard og dyp masasje av fette...:)

Hun hadde snakket med en masør sa hun' date=' men da sa jeg ÅNEI!!...jeg legger meg ikke på noen benk og får en mann/dame til og massere valkene mine....huff huff! Og det skjønte hun da....det var ikke no deilig heller for det hadde hun prøvd.

Men jeg fikk enda en gla nyhet og det var at hvis det ble nødvendig fikk jeg dekt armer og lår operasjoner også. Bukplastikken er jo allerede i boks :)......og de skulle ta på ryggen og sa hun ......JIPPI!!!

Eller så fikk jeg en oppgave til lørdag. Jeg skulle gå i butikken og kjøpe meg 1 sjokolade på ca 100gr. Den skulle jeg spise sammen med de andre hjemme (barne-TV) og den skulle spises SAKTE og jeg skulle nyte den.

Jeg spiser nemelig når ingen ser meg og da sluker jeg det....kjenner ikke smaken en gang.....er jeg sammen med andre så klarer jeg og la være. Sist lørdg sto jeg med hode ned i gotteriposen til ungene....huff...så langt ned det går ann og synke ...blæ!Skal bli spennende og se om jeg klarer og virkelig kose meg med den.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke med på NIMI..(vet ikke hva det er) .. er med på overvektsprosjektet i Helsesør.

For og bli med der må du bli henvist fra din fastlege.Kriteriene for og bli med er at du må ha en bmi over 40 eller over 35 med tilleggsykdommer.

Det samme er det med bukplastikk. Du får en henvisning fra fastlegen også er du en konsultasjon til en plastikkirurg, og det er han som avgjør om du får det dekt eller ikke.

Ved mitt tilfelle er det legen på overvektsprosjektet som henviser meg videre. Men det er ikke noen tvil om at jeg får det dekt da jeg har 8cm heng!!!

Jeg var 138(på det meste var jeg 151kg og høygravid!!) da jeg begynte og slanke meg, har tatt av 30kg nå og skal ned til 90kg. Da blir jeg henvist til bukplastikk og de regner med at det er ca 5kg hud som blir fjernet. Så da er jeg ca 85kg etter operasjonen. Min ernæringsfysiolog mente at min trivselsvekt var ca. 80-85kg (er 174,5cm) så det passer bra ;)

Så da har jeg tatt av nesten 60kg når jeg er ferdig!..Regner jeg fra jeg var høygravid har jeg tatt av 70kg.....nesten halve meg!!!! Hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drømmedamen

Å, gratulerer!! Det er virkelig en bragd du har gjennomført.. Jeg veier 150 kilo nå, (1,81 cm høy) og er ikke gravid.. Så har ikke det å "skylde" på. Så da er jeg virkelig ikke alene om å være/ha vært så tung!

Så utrolig flink du må ha vært!!

Takk for tilbakemelding om veien du har gått.

Har du fått diett fra ernæringsfysiolog? Grete Roede-kurs?

Hvor lang tid har du brukt på alle de kiloene du har gått ned?

 

Jeg er stolt av deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe....;)

Var til min ernæringsfysiolog i går og hun sa at det hjalp med hard masasje på fettet. Da "knuser" du fettcellene og øker blodsirkulasjonen. Jeg har prøvd det selv litt på midten av den nederste valken.....hahahhaha....og det funker. Ser ut som de siste kiloene jeg har mistet har kommet derfra. Jeg har liksom fått et søkk...magen har trekt seg mere sammen akkurat der.

Så det er bare og sette igang med hard og dyp masasje av fette...:)

 

Gratulerer med både det ene og det andre! :) Du er sååååååååå på riktig vei med livsstilsomleggingen din at jeg er sikker på at du kommer i mål!

 

Når jeg leste om masasje og knusing av fett kom jeg på at moren min sa hun hadde "gått" av seg fettet på rumpa for mange år siden. Dvs. at hun hver kveld etter å ha gjort seg ferdig på badet satte seg på rompa og "gikk" til soverommet. Blir vel både knusing av fett og trimming av rumpmuskler i samme slengen det tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gått på GR kurs men er her fordi det er så fine sider og så mange koselige folk her. (Håper det er greit ;))

Jeg går til ernæringsfysiolog men går ikke på noen diett. Det er fy! fy!

Jeg kan spise det jeg vil men i små posjoner og ofte(og selvfølgelig sundt)....så det blir det samme som GR. Jeg skal ligge på 1900kcal pr. dag.

Hvis det er noe mer dere lurer på så kan dere legge meg inn på msn kine78@start.no

Og tusen takk for ros...det er alltids koseli :)

ÅÅ...glemte og svar på hvor lang tid jeg har brukt...begynte i mars 05 så det er 1,5år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er med på opplegget der nå og har bare gått ned 4-5 kg til nå!!!! Er hjemme på 3.uka etter 4 uker inne.

Når begynte du å gå ned?

 

 

 

 

Jeg er ikke med på NIMI..(vet ikke hva det er) .. er med på overvektsprosjektet i Helsesør.

For og bli med der må du bli henvist fra din fastlege.Kriteriene for og bli med er at du må ha en bmi over 40 eller over 35 med tilleggsykdommer.

Det samme er det med bukplastikk. Du får en henvisning fra fastlegen også er du en konsultasjon til en plastikkirurg' date=' og det er han som avgjør om du får det dekt eller ikke.

Ved mitt tilfelle er det legen på overvektsprosjektet som henviser meg videre. Men det er ikke noen tvil om at jeg får det dekt da jeg har 8cm heng!!!

Jeg var 138(på det meste var jeg 151kg og høygravid!!) da jeg begynte og slanke meg, har tatt av 30kg nå og skal ned til 90kg. Da blir jeg henvist til bukplastikk og de regner med at det er ca 5kg hud som blir fjernet. Så da er jeg ca 85kg etter operasjonen. Min ernæringsfysiolog mente at min trivselsvekt var ca. 80-85kg (er 174,5cm) så det passer bra ;)

Så da har jeg tatt av nesten 60kg når jeg er ferdig!..Regner jeg fra jeg var høygravid har jeg tatt av 70kg.....nesten halve meg!!!! Hjelp!![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du overvektsprosjektet eller det opplegget som er i Stavern?

Du er kanskje på et annet opplegg?

Jeg begynte og gå ned med det samme jeg begynte og slanke meg.....men vanskelig og si noe når jeg ikke vet hvor du er/driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...