Gjest ingeborgf Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 kan noen fortelle meg hvilke oppskrifter jeg skal følge og hvor jeg finner disse ""oppskriftsbøkene" jeg skal spise ca 1300 kcal om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hedvig74 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det ligger jo en del oppskrifter på linklista til venstre på denne siden, der står det også kaloriinnhold. Men lurer på om bøkene er slik du må kjøpe, og kanskje du bare får dem ved å være på kurs? Det vet jeg ikke, men det gjør sikkert noen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest enne Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Mener å ha lest, at dette er bøker som du får på kurs ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ingeborgf Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 okay takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar