Gå til innhold

tunfisksalat


Gjest tinkerbell
 Share

Anbefalte innlegg

Denne synes jeg er god, bruker den som pålegg eller i wraps.

 

1 boks kesam (helst den magreste kanskje.....)

1 boks tunfisk i vann, avrent

1 rødløk, hakket ( eller purre, gressløk, vanlig løk...)

1 eple, hakket

1 ts karri

1/2 ts salt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jakter på andre GODE oppskrifter med tunfisk. Er i utgangspunktet ikke så gla i tunfisk, men hvis det tilberedes "riktig" kan det bli veldig godt! Så har du en bra oppskrift med tunfisk - skriv inn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal bruke tunfisk som pålegg bruker jeg å tilberede det slik:

 

Ha i en boks med tunfisk (i vann, tøm ut vannet) i en skål, og tilsett salt,pepper og sitronsaft. Bland godt! Ha lett majones på brødskiva og fordel tunfisken utover.

 

Synes dette er enkelt og supergodt! MmMm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blander meg en salat av salatblader, litt paprika, agurk og tomat og har oppi en halv tunfiskboks (ikke vannet) og så har jeg oppi en neve kokt makaroni og en klype krydder, synes det er kjempegodt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en oppskrift på slankenett som jeg syns er kjempegod.

 

1 boks tunfisk i vann (klem ut alt vannet)

1 egg

2 ts rød karripasta

litt karry

 

Rør alt sammen i en bolle og stekes tørt i stekepanna. Jeg syns det blir kjempegodt i wraps som et eksempel og som pålegg. Smaker ikke tunfisk heller egentlig.

Og i pitabrød med salat i er det sikkert kjempegodt også :) Og mye mer .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jakter på andre GODE oppskrifter med tunfisk. Er i utgangspunktet ikke så gla i tunfisk' date=' men hvis det tilberedes "riktig" kan det bli veldig godt! Så har du en bra oppskrift med tunfisk - skriv inn:-)[/quote']

 

 

Jeg leste nettopp en tråd på en annen side ang. tunfisk, så kom jeg til å tenke på at det var folk her som etterlyste gode tunfisk oppskrifter. I denne tråden finner dere mange oppskrifter, og en del av de virket ganske gode. Nå er ikke disse oppskriftene av den magreste typen, men man kan jo bytte ut produktene som står i oppskriftene, med litt magrere produkter, så blir det ikke så ille :)

 

http://www.fitnessprat.no/archive/index.php/t-15719.html

 

Håper det smaker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...