Gå til innhold

tittei


Gjest aina37

Anbefalte innlegg

heisan

kommer inn å hilser på dere her jeg nå...he he er så stolt har kommet under 80 kg denne uka:-)

var 87,7 for en mnd siden da jeg kom hjem fra tyrkia, men var 84,9 da jeg begynte her inne og nå er jeg 79,7 og er super fornøyd ,,,

 

målet er 70 så nå kan jeg inn å hilse på her ...jeg kommer fra 10-20 kg forumet

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... å si at du selvfølgelig er hjertlig velkommen til å henge deg på vår tråd. Den heter riktig nok "Ned 5 kg, noen som blir med", men det er folk der som har 5 kg som delmål, og som skal videre ned. Hvis ikke finner du nok helt sikkert en annen tråd som passer deg.

 

Lykke til i alle fall!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...wivi kjekt å høre det...anne har fått ny vekt på jobben,...som måler alt muli ..bmi, fett prosen alle veier..osv

 

, så skriv under på en lapp hos henne...så kan du vinne 30 000 kr i gavekort på aks...senter og noe slanke kurs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

var faktisk 74,5 lørdags morgen ....men så hadde jeg utskeielse helg så klarte jeg ikke helt å stoppe før det var godt tre dager nå er jeg oppe i 77,3 igjen men er bare fornøyd med det....men begynner å få dårlig tid bare 5 uker til vi reiser til thailand nå så begynner jo å få litt dårlig tid skal jo ned til 70 til 14 des.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

73,4 veide jeg i dag morges ..bare 3,4 til mitt mål.....så fornøyd :-)

 

det har gått to mnd siden jeg begynte her inne så til sammens har jeg nå gått ned 11,5 jeppp kjempe fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

nå er det en uke og to dager til vi reiser til thailand, og veide 73,3 kg på mandag etter en laghelg med utskeielse +mens ...hm spennende om jeg klarer å se 70 talet innen vi reiser da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg veide meg i morges så veide jeg 70,4 kg 400 gr fra hovedmålet , kan ikke si noe annent at jeg er super duper fornøyd ...400gr til hoved mål ...17 ,3 kg til nå då hvis jeg regner rett ,,DEILIGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...