Gå til innhold

Vektrapportering uke 41


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Ja, jeg kan like gjerne hoppe i det, jeg er ikke stolt av ukens resultat..

 

OPP 1,2 kg...

 

Vært på weekend tur med bryllup i Italia, feil mat, lite trening og for mye vin.. Går ut ifra at mye er vann, men opp er opp..

 

På med joggeskoene nå!!

 

Kom igjen, rapporter dine resultater, gode og mindre gode :-)

 

Ha en riktig god "Grete"-uke alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på kurs 28.08.06, med veiedag mandag. Etter hver helg er en spent på hva kursleders vekt viser...... Helgene er ofte en fristelse der en er sammen med venner og familie og koser seg, ofte blir det med god mat. Har laget mat fra oppskrifter i kursboka, og dette har jeg fått god tilbakemelding på!!!!

 

Jeg er 171 cm høg, og vil gjerne ned til 75-80 kg, fordi jeg tror dette er ei vekt jeg kan trives med. Har ennå 15-20 kg igjen, men jeg tar dette over tid, for jeg har ikke tro på kjemperask vekttap. Vil gjerne kunne bli stående på det målet jeg har satt meg.

 

Om jeg ikke har gått så mye ned i vekt, merker jeg det på klærne at jeg krymper inn; beltet kan strammes inn flere hakk, bukselinningene blir løsere osv...... Har tapt 20 cm, og det er jeg stolt av at jeg har klart!

 

Mitt motto: Fokuser på det som går bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det minus 1,4 kg på meg. Har også "krympet" tilsammen 7 cm på strategiske steder. Jippii!!! Snart er jeg på den riktige siden av 95 kg og altså nærmere 80-tallet enn 100-tallet. Livet er godt i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss kiloet fra forrige uke er borte.... men kan ikke rapportere med videre nedgang. Står derfor på stedet hvil i forhold til vekta jeg hadde for 14 dager siden.

 

Ny uke med nye muligheter! ;)

 

Mitt motto:

Det er bare jeg som kan endre på meg! Å bare du som kan endre på deg! :) Lykke til!

 

Pæra

 

Pst! Ny vekt i dag, tirsdag, - 200 gram!!! Tenk å bli så glad for så lite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boffeline

Her er mine resultater:

 

Vekt: -1,7 kg (ny vekt: 93,4)

Midje: -1 cm (nytt mål 93)

Bryst: -2,5 cm (nytt mål 99,5)

Rumpe: - 0,5 cm (nytt mål 113)

Overarm: -2 cm (nytt mål 33 cm)

Lår: -1 cm (nytt mål 63 cm)

Hals: 0 cm (mål 37,5 cm)

 

23,4 kg igjen til målet.............................. Så enda et stykke igjen, men veldig fornøyd med ukas resultat iallefall :-)

 

Jeg har døpt meg selv til en "trappe-slanker", da vektkurven min ser ut som en trapp. 1-2 uker stillstand og så svisj ned ca 1,7-2,7 kg på en uke. Dere kan jo bare gjette hvilken av ukene som er mest motiverende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vekta sto stille forrige uke, så er det faktisk nedgang nå!!!!! Får ikke kommet meg på kurs i dag så jeg har bare vært på min vekt hjemme. Men det er 400-600 gram mindre enn forrige uke. Jippi! Her er det bare å stå på så blir resultatet og gleden desto større neste uke!

 

Ha en fin uke, folkens!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har vært kjempeflinke alle sammen! Det er ikke lett alltid å følge opplegge - det er alltid mye mat når en har besøk eller er på besøk. Eg synes det er viktig å kose oss med litt ekstra innimellom.

Er er fryktelig spent på hva vekten viser denne veka - har veiedag onsdag! Kommer tilbake med resultatet onsdags kveld.

Lykke til alle sammen med ei ny utfordrende veke!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned i kg: 0,5 kg

inn i midjen: 3,5 cm

 

Er fornøyd med denne uke, nå er det bare en kurskveld, også er første kurs over, men jeg har allerede meldt meg på neste kurs, har mange kilo igjen før jeg er fornøyd;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2,5 kg (??!!) og 6,5 cm.......

Hadde mens sist uke, da gikk jeg bare ned 300g, så regner med at det er derfor jeg har gått så mye ned denne uken.

Vekten er under 100kg for første gang på leeeeeeeenge! HURRA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nightwoman

Jeg skal veie meg på kurs i kveld. Gikk opp for første gang forrige uke, +0,7.

 

Det var så jævli at det vil jeg aldri oppleve igjen. Jeg var jo på en så sinnsykt smooth flyt. Snitt på akkurat 1 kg i uken. Jaja. All good things must come to an end.

 

Satser på at jeg i hvertfall har "nullet" ut plussen fra forrige uke og gjerne tatt et par hundre gram til.

 

Vi får se om mine ønsker blir oppfylt.

 

//Nattkv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin
Ned 2' date='5 kg (??!!) og 6,5 cm.......

Hadde mens sist uke, da gikk jeg bare ned 300g, så regner med at det er derfor jeg har gått så mye ned denne uken.

Vekten er under 100kg for første gang på leeeeeeeenge! HURRA!!!![/quote']

 

Gratulerer med stor nedgang!

 

Er en utrolig god følelse å bare se to tall forran komma, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...