Gå til innhold

Hold Vekten - internett


Gjest storm

Anbefalte innlegg

Jeg la feilaktig dette innlegget i åpnet forum, men det kan jo like gjerne ligge der også

 

Jeg har tidligere beskrevet min gelde over å ha kommet under hundre. (-36) Jeg er fremdeles under hundre med mer enn 1 kg. Målet er ikke så veldig langt unna, men til min skuffelse ser jeg at internettbrukere av GR-kurs ikke har noe tilbud om "Hold-vekten-kurs".

 

Blant oss internettdeltakerre er det sikkert mange "svake" sjeler som kan trenge den lille kontrollen en månedlig rapportering innebærer.

 

Dette må vi da på en aller annen måte få i gang!?

 

Bedre føre var osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å etterlyse et slikt opplegg. Jeg har fått svar her inne på nesten alt jeg har spurt og gravd om - men på spørsmål om GR metoden for å holde vekten har det vært magert med svar. Jeg fulgte derfor opplegget til Dr. Birkeland i VG's nettklubb (og overvektklinikken ved Ullevål) - veldig gradvis øking av kaloriene og lange intervaller mellom hver gang en økte kaloriinntaket. Du finner hvordan det gikk med meg på fru Luna sin vektstabiliseringsblogg.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Jeg er jo ikke der riktig ennå, men jeg tenkte kunne være lurt å være litt forberedt. Jeg har holdt på i halvannet år og nærmer meg -40 kg. Det er litt igjen men nå må jeg nok snart tenke nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg etterlyste Hold vekten kurs fredag 27/10 på nettmøtet og fikk svar på etterlysningen, utdrag:

 

"Vi ønsker oss Hold vekten-kurs som internettkurs, og jobber med saken. Vi har en del utfordringer med det som gjør at det tar litt tid, men det kommer!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare så vidt begynt på kurs. Hopld på en uke og skal ned ca 20 kg.

vet at utfordringen ligger i å beholde vekten for fremtiden. jeg har allerede som mål å gjennomføre to internett kurs ned i vekt og ønsker meg hold vekten kurs på nettet. Tidklemma gjør det vanskelig å komme meg ut 1 gang pr uke til kurskveld.

Vi får bare melde det inn som et behov.

Stå på jenter og gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...