Gå til innhold

digitalvekt 99,- 9-14/10.06


Gjest trine28

Anbefalte innlegg

limer den inn på denne tråden også jeg...

 

 

Hei til alle dere som kunne tenke dere en digitalvekt for litt ekstra hjelp i slankingen for å bli kjent med mengder mat..

 

Nå har de Digital husholdningsvekt ”Venezia”.

 

 

Kapasitet 5 kg.

 

 

Før kr. 349,-

Nå 99,-

 

PÅ JERNIA... bILDE PÅ http://WWW.JERNIA.NO under kjøkken diverse eller i tilbudsavisen deres.

 

 

Slik vekt hjalp i alle fall meg mye i starten for å bli kjent med riktige mengder mat når jeg gikk på kurs..

 

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler denne opplysningen med oss, Trine!

 

Det var sparket jeg trengte for å komme meg ut og kjøpe digitalvekt, jeg har nemlig syntes at det har vært litt dyrt før... Men nå skal jeg stikke innom Jernia før den 14.!

 

Har du den samme vekten? Er den bra, dvs nøyaktig? Ned til hvor små mengder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Ja, lurt å skaffe seg en digitalvekt. nei, har ikke akkurat den..har også synes de har vært dyre derfor skrev jeg denne tråden som tips til de som ikke har en..

Hvis før prisen stemmer er den dyrere enn den jeg har og den går helt ned til 1 g-5 kg så går ut i fra at denne også gjør det..

 

lykke til

 

trine

Takk for at du deler denne opplysningen med oss' date=' Trine!

 

Det var sparket jeg trengte for å komme meg ut og kjøpe digitalvekt, jeg har nemlig syntes at det har vært litt dyrt før... Men nå skal jeg stikke innom Jernia før den 14.!

 

Har du den samme vekten? Er den bra, dvs nøyaktig? Ned til hvor små mengder?[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...