Gå til innhold

Nedoverklubben uke 41 :)


Gjest Nikki78

Anbefalte innlegg

Ned 1.1 kg denne uka. Og hele 8.9 kg tilsammen på 6 uker. Er strålende fornøyd. Hadde 14 trimpoeng. Men forholdene tatt i betraktning i uka som gikk er dette meget bra. Har hatt barnedåp, med masse god mat og unnet meg litt kake. Så klage skal jeg ikke ;) En gang igjen på mitt første kurs, håper på 1.1 kg neste uke også, da har jeg klart 10 kg på kurset !!! Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Det er jo kjempebra!

Har en gang igjen på mitt første kurs jeg også, og ligger nå på -6,5 kg. Fornøyd jeg, det har gått jevnt og trutt ;) Men tallet kunne jo gjerne vært større...

 

Er første gangen jeg er aktiv på forumet her, håper det blir mer fremover :) Skal prøve å være flink på egenhånd en periode nå som kurset er over, før jeg satser på at det blir kurs igjen til nyåret. Trenger all inspirasjon jeg kan få! Skal ned masse...

 

Er ganske flink med trimpoengene, siden jeg trener endel styrke og spinning. Men siden det ikke går fortere nedover, så antar jeg at kroppen har funnet sitt tempo. Og over en kg i uken i snitt er jeg veldig fornøyd med!

 

Lykke til alle sammen, dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe bra å ha gått ned så masse. Over en kg i uka er meget bra. Jeg selv skal begynne rett på kurs to når dette kurset er ferdig. Har bestemt meg for å gå på kurs helt frem til sommeren i første omgang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1.1 kg denne uka. Og hele 8.9 kg tilsammen på 6 uker. Er strålende fornøyd. Hadde 14 trimpoeng. Men forholdene tatt i betraktning i uka som gikk er dette meget bra. Har hatt barnedåp' date=' med masse god mat og unnet meg litt kake. Så klage skal jeg ikke ;) En gang igjen på mitt første kurs, håper på 1.1 kg neste uke også, da har jeg klart 10 kg på kurset !!! Vi får se.[/quote']

 

 

Hei :)

 

Gratulerer med et kjempe flott resultat, 8,9 kg på 7 uker det er jo kjempe bra, det står det all respekt av.

 

Tror det er lurt av deg som jeg ser at du har skrevet lengre ned at du skal rett over på neste kurs, du er nå så godt i gang nå, må sikkert være herlig å se vekta gå å bra nedover og en motivasjonsfaktor til å fortsette.

 

Hvor mange kilo er det du skal ned og trener du mye?.

 

Jeg vet ikke jeg om du har vært inne på bloggn min, men jeg har nå vært i gang siden mars, og har nå gått ned 20 kg, hajr gått veldig opp og ned i det siste, men nå tror jeg at jeg er igang igjen, i alle fall jeg storkoser meg nå med at vekten går nedover.

 

Har i det siste prøvd å fokusere litt på hva jeg har oppnådd så langt og at jeg r i gang med en livstilsendring og hvor bra det er for meg og helsen min, slik at jeg ikke bare er opptatt av kiloene, for det er nå litt viktig å tenke på at det vi holder på med også er en livstilsendring og ikke bare en kamp mot kiloene.

 

Lykke til videre, kanskje skrives vi, hadde vært morro å høre fra deg :D

 

H. Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Det er jo kjempebra!

Har en gang igjen på mitt første kurs jeg også' date=' og ligger nå på -6,5 kg. Fornøyd jeg, det har gått jevnt og trutt ;) Men tallet kunne jo gjerne vært større...

 

Er første gangen jeg er aktiv på forumet her, håper det blir mer fremover :) Skal prøve å være flink på egenhånd en periode nå som kurset er over, før jeg satser på at det blir kurs igjen til nyåret. Trenger all inspirasjon jeg kan få! Skal ned masse...

 

Er ganske flink med trimpoengene, siden jeg trener endel styrke og spinning. Men siden det ikke går fortere nedover, så antar jeg at kroppen har funnet sitt tempo. Og over en kg i uken i snitt er jeg veldig fornøyd med!

 

Lykke til alle sammen, dette klarer vi![/quote']

 

 

Hei :D Så flink du har vært som har klart å gå ned 6,5 kilo, det er jo kjempe bra, og det bør du nå være fornøyd med. Når du går ned i rolig tempo så får nå kroppen tid til venne seg til den nye livstilen også, for det er nå det det er, vi legger jo om til en helt ny livsstil som vi skal leve med, er viktig å tenke på det også og hvor bra den nye livsstilen er for kroppen og helsen vår.

 

Hvor mye er det du skal ned? Hørest ut som om du er flink til å trene viktig med varriasjon.

 

jeg vet ikke jeg om du har vært inne på bloggen min, men jeg har nå holdt på siden mars måned, har gått ned 20 kg, har gått veldig opp og ned i det siste men jeg prøver å fokusere litt mere på det jeg har fått til te nå slik at jeg ikke mister motivasjonen av den grunn.

 

Her inne på vektklubben finner du mye motivasjon som kan hjelpe når en sliter litt, det har i alle fall jeg erfart.

 

Lykke til videre, hadde vært gøy å høre fra deg inne på bloggen min

 

H. Evelyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsnipa

Hei.. Så gikk det nedover igjen denne uka. 1,6 etter å ha gått opp forige uke uten grunn...

Har vel en gang igjen på kurs jeg også, men vil nok forsøke uten. Bare jeg kan bruke de sidene å fylle inn kcal så jeg kan holde litt følge med hva jeg driver med, og kanskje få ett og annet oppmuntrende råd fra andre som går sakte ned og har langt igjen....

Denne uka har vært fryktelig tung psykisk og syns tur gåing og motivasjon har vært bånn, men jeg har gjort det lell. Hunden må jo ut. Ikke har jeg vært så veldig nøye med hva jeg har spist heller. Bare holdt meg sån noenlunde rundt det jeg skal ha. Kanskje man bør prøve å ha ett litt mer avslappet forhold til hele greia....

På fredag skal jeg ut å se litt på klær. Kunne trenge regn tøy som holder meg sån noenlunde tørr når høstregnet setter inn....

 

Er imponert over deg Evelyn som holder ut selv om det har gått opp og ned. Før jeg begynte på kurset i høst og på sidene her i august, tenkte jeg å klare 20 kg til jul. Men skjønner det er vel opptimistisk... Selv om jeg fra starten her i august har tatt av 11 kg, 7,7 på kurset. Men det er lov å håpe.

 

Flinke folk alle sammen. Fortsatt lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.

Her har det skjedd en del ting. Jeg gikk opp 100gr. Men det var sikkert fordi jeg spiste vafler på søndagskvelden og piza på lørdag (igjen). Tar ikke de 100gr så tungt.

Har gjordt det slutt med samb. (søndag kveld).

På mandag reiste jeg og en venninde med unger pluss mine foreldre til Hirtshals. Kom hjem i går kveld. På båten ble det jo litt god mat. Spiste forrett, middag og dessert men var ikke stappa da jeg gikk fra bordet.....kunne godt tatt noen runder til, men det hadde jeg ikke lyst til. Har faktisk god samvitighet siden jeg kun kjøpte halspastiller til meg selv.......det har vel ikke skjedd før.....kommer bestandig hjem med en haug med gotteri.

Jeg spiste kindereggsjokolade på båten....(faktisk hele pakken på 16stk, men i forhold til tidligere så er det bare smuler.)

Såååå nå er jeg på vei til trening......her er det full fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sa kline, så er ikke 100 gr så mye:)

Kan jo trygt si at du har gått gjennom mye da ja. Virker som du har hatt en fin tur da, og det er viktig:)

Neste uke har du rast vekk alt du har spist;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Gratulerer med et kjempe flott resultat' date=' 8,9 kg på 7 uker det er jo kjempe bra, det står det all respekt av.

 

Tror det er lurt av deg som jeg ser at du har skrevet lengre ned at du skal rett over på neste kurs, du er nå så godt i gang nå, må sikkert være herlig å se vekta gå å bra nedover og en motivasjonsfaktor til å fortsette.

 

Hvor mange kilo er det du skal ned og trener du mye?.

 

Jeg vet ikke jeg om du har vært inne på bloggn min, men jeg har nå vært i gang siden mars, og har nå gått ned 20 kg, hajr gått veldig opp og ned i det siste, men nå tror jeg at jeg er igang igjen, i alle fall jeg storkoser meg nå med at vekten går nedover.

 

Har i det siste prøvd å fokusere litt på hva jeg har oppnådd så langt og at jeg r i gang med en livstilsendring og hvor bra det er for meg og helsen min, slik at jeg ikke bare er opptatt av kiloene, for det er nå litt viktig å tenke på at det vi holder på med også er en livstilsendring og ikke bare en kamp mot kiloene.

 

Lykke til videre, kanskje skrives vi, hadde vært morro å høre fra deg :)

 

H. Evelyn[/quote']

 

Jeg skal ned til 80-85 kg, veien dit er lang. Men jeg skal fullføre. Er så bestemt nå, jeg skal gå kurs etter kurs helt til jeg er på min trivselsvekt. Denne gangen nekter jeg å gi opp. Jeg trener hver dag, enten går jeg tur eller så sykler jeg raskt (23 km/t) hjemme på trim sykkelen. Har ei lita jente på 12 uker som krever sitt så jeg har liksom ikke kommet på trenings studio ennå, men håper på å komme meg dit når vi får litt mere rutiner. Tusen takk for støtte. Jeg er stadig inne og leser bloggen din og følger med deg, du er min inspirasjon. Er så godt vi er flere i samme situasjon. For det er stor forskjell på å skulle gå ned 20 kg og 40-50 kg. Du vil nå ditt mål det er jeg sikker på, og du kommer til å bli så flott i bunad. Stå på, det sies at veien blir til mens man går. Det er mitt motto!!

Det er alltid motivasjon å se vekten gå nedover, men som du sier vi må også huske på at vi er godt i gang med en livsstils endring. For meg er ikke dette en slakekur, det er jeg ferdig med. Dette er en varig livsstils endring som jeg skal leve med resten av livet. derfor tenker jeg at det får ta den tiden det tar og få vekk alle kiloene. Jeg er topp motivert, og ønsker deg masse lykke til videre.

 

Klemmer fra Nikki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

om jeg skriver i overskriften å er førte mål nådd.

Hadde som mål og klare 10 kilo på dette GR kurset som startet 30/8, og jeg

har nå 11,2 kilo på 7 uker, men skal ikke la det bli en sovepute.

Stå på alle dere andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg skriver i overskriften å er førte mål nådd.

Hadde som mål og klare 10 kilo på dette GR kurset som startet 30/8' date=' og jeg

har nå 11,2 kilo på 7 uker, men skal ikke la det bli en sovepute.

Stå på alle dere andre også.[/quote']

 

 

 

Hei ;)

 

Gratulerer med det fantastiske resultatet, 11,2 kilo på 7 uker er jo kjempe flott. Hurra for deg som har vært så flink.

 

Lykke til videre:)

 

Klem fra Evelyn ( slankeblogger her på nettet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp begynt på GR internettkurs, men synes det er veldig ok å gå innom disse sidene og lese andres meninger og erfaringer. Har klart å gå ned 2 kg første uken. Det er jeg ganske fornøyd med. Skal ned mange kg og forstår at det er lurt med delmål, så jeg har bestemt meg for å nå 5 kg om gangen og med et større delmål når jeg har kommet under 100 kg. Det skal bli godt å veie et 2 sifret tall istedet for et tresifret. Veier nå 122,9. I morgen (mandag) skal jeg veie og måle meg igjen. Føler at jeg ikke har klart så mye denne siste uken, men men.... Har problemer med depresjon, er sykmeldt pga det. Men det begynner heldigvis å komme seg og det å begynne på GR kurset hjelper på, men når det er som verst, da er det vanskelig å styre seg. Noen som kjenner seg igjen og kan gi meg noen råd? Det er akkurat som om jeg ikke klarer å tenke fornuftig når jeg føler meg nede "i kjelleren". Setter pris på om noen har noe å si om dette. Men jeg er likevel optimistisk, tror jeg skal klare dette. Må ha tro på det.

 

Tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsnipa

Hei du tsj;-)

Vet en god del om angst og depresjon. Har nettopp gått morra turen med hunden, og grått noen tårer for jeg syns verden er urettferdig... Ville så gjerne vært i jobb og fungert der ute i verden. Men for tiden er det ikke slik. Har vært tung og stor så lenge jeg kan huske. Men må jo ha veid under fire kg da jeg så dagens lys.... Men selv om jeg har vært feit har jeg igrunn vært forholds vis aktiv i forhold til størelsen, så jeg har ikke hatt noe særlig trøbbel. menjeg har jo kjent at det er tungt for knea. Og jeg har lagt på meg de siste 20 kg de siste fire åra. Nå håper jeg at det kan hjelpe litt på depresjon og angst etterhvert. Men behandleren tror at det først blir værre... jaja... Det er jo ofte en grunn til at vi har stappet i oss så mye god mat...

Jeg har gått på internett kurs her nå, men tror jeg vil prøve litt uten også, og bare bruke sidene her. Jeg har gått ned 11 kg siden jeg begynte å regne kcal i august. Jeg vet jo det meste om hvordan kosten bør være, og hvor man tenker feil. Det er viktig med små mål og ha tro på at en skal klare det. Og kanskje det viktigste av alt er at man bare skal konkurere med seg selv;-). Jeg kunne skrevet langt om dette, men skal gi meg.. Ville egentlig bare si at jeg aner godt hva depresjon er. Ellers er det godt å kunne bruke litt galgen humor og litt selv ironi oppi all "møkka" også... Jeg hadde ikke overlevd uten...

Tanker fra skogsnipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Så var siste kursdag unnagjort, litt opp siste gangen 0,6 kg, har hatt høstferie og når jeg ikke går på jobb, blir alt feil, går og suller til langt på dag i pyjamas, men nok om det.

Jeg klarte målet med kurs 1, som var å ta av 10 kilo, det ble 10,6.

 

Skal starte rett opp på kurs 2.

 

Må også komme meg i gang med trening, ikke helt klar til treningssenter ennå, men har kjøpt dvd med Kari som kom i posten i dag. Går litt turer med hundene, men de er små og krever ikke så mye, så det blir små turer også.

 

Så til alle andre her inne, lykke til videre i uken som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Står stille denne uka og så jeg. Vekta og centimeter målet viser det samme som for 2 uker siden. Går ihvertfall ikke opp. Lykke til i morgen da alle dere som har veiedag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...