Gå til innhold

Søker "sparringpartner"


Gjest hyfsan

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å komme i gang og ønsker en "partner". Litt om meg: Godt voksen dame, notorisk jojoslanker med vanskelig forhold til mat. Bør ned 20 kg etter anbefaling fra legen min. Har forsøkt å komme i gang, men det er vanskelig. Har gått noen kurs opp igjennom tidene,og er ganske mettet i så måte. Kan teorien, men så var det praksis da... Bor sentralt østland, men ikke så viktig hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg kan nok ikke bli noen "sparringspartner" i virkeligheten - men her på nettet kan jeg bli med å dele erfaringer og "sparke i gang"!

 

Hvordan går det med deg?

 

Sliter med at det er vanskelig å komme igang jeg også. Er i midten av 30 årene og bør ned 25 kg.

 

Deltar du på kurs? Hva slags treningsopplegg har du?

 

Masse masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....men her på disse sidene kan jeg prøve å være til hjelp. Jeg går selv på kurs,ønsker veldig å gå ned 20 kg. Har en gutt på 15 mnd, og syns det er kjekt å komme i kontakt med andre i samme situasjon. Kjekt å motivere hverandre. En uke er ikke lik en annen. Forgje uke var helt rævva, mens denne uken er helt topp. Nådd mitt første og et viktig mål. Da jeg begynte på kurs for 4 uker siden, var jeg ikke så veldig flink til å trene, men det kom etterhvert. For to uker siden klarte jeg nesten 6*3 push-ups, mens no er det ingen problemer med 12*3, og når jeg sykler forann tv er det bare jkekt, jeg har på mer motstand og sykler lengre og lengre uten at det blir et slit. Og det er utrolig motiverende.Det er litt slitsomt i begynnelsen, men det kommer etterhvert. Og for min del, DET ER GØY Å TRENE.

 

Opp med hodet, smil til verden og den smiler til deg.:) Stå på:)

 

Ha en flott kveld

P.s Håper det var litt til hjelp.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=lady Og for min del' date=' DET ER GØY Å TRENE.

 

Opp med hodet, smil til verden og den smiler til deg.;) Stå på:)

 

Ha en flott kveld

P.s Håper det var litt til hjelp.

 

Lady[/quote]

 

Så godt å lese innlegget ditt, Lady (selv om det var rettet til hovedinnleger)! Ble nesten lysten til å finne fram trimapparatet her også ;-) Jeg har det stående i boden, har bare ikke tatt det fram på lenge. Å trimme foran tv`en er et godt tips. Spørs om jeg ikke skal gjøre alvor av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Jeg lurer på hvordan det går med deg. Er du komt ordentlig i gang? Jeg har vært ganske trøtt denne uken, men har fått 11 trimmpoeng likevel, og det er jeg godt fornøyd med. Det er de små målene som er viktige.

Håper du er full av motivasjon og har humøret på topp:)

Ha en fortsatt fin uke

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese innlegget ditt' date=' Lady (selv om det var rettet til hovedinnleger)! Ble nesten lysten til å finne fram trimapparatet her også ;-) Jeg har det stående i boden, har bare ikke tatt det fram på lenge. Å trimme foran tv`en er et godt tips. Spørs om jeg ikke skal gjøre alvor av det.[/quote']

 

Jeg så ikke før no at du hadde svart meg. No ble eg kjempeglad. Kjekt å kune motivere noen. Jeg sykler forann tv ca4-5 ganger i uken. Spørs hva som er på. Og no som samboeren min er komt hjem, blit det noen turer med stavene på kveldstid og. Godt å komme seg litt ut i det fri helt aleine og. Har en veldig aktiv gutt på 16 mnd og samboeren min jobber på sjøen. Så no nyter jeg noen kveldsturer aleine i mørket mens regn og haggel pisker meg i ansiktet. Og det aller beste er å komme inn igjen og sette seg ned i sofaen med den gode samvittgheten.

Ha en flott uke.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...