Gå til innhold

på`an igjen


Gjest sognejenta

Anbefalte innlegg

Gjest sognejenta

Ja, då var det på han igjen.

Har tidlegare deltatt på g.roede kurs - og gått ned ca. 15 kg.

Så vart eg gravid - og fekk for 1/2 år sidan ei lita jente. HAdde svangerskapsdiabetes så la ikkje på meg så mykje då. No er eg ferdig med å amme - og kilo snik seg innpå. Eg var tilbake i idealvekt ei stund, men no har eg plutseleg (NOT) lagt på meg 5 kg. Dei skal vekk - eg skal under 60 kg. Men eg treng litt drahjelp. Nokon som har nokre gode råd.

 

Dessutan - medan eg var gravid fekk eg dilla på pepsi max. Det var for så vidt greit - men eg trur eg har utvikla eit avhengigheitsforhold. Nokon som har gode råd for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg utvikler stadig avhengighetsforhold til Tab Xtra. For å venne meg av så går jeg først over til Olden med kullsyre. Det smaker ikke brus men pga kullsyren så får jeg litt "brusfølelse" og det gjør det mye lettere å gi avkall på brusen. Etter en stund 1-2 uker er det ingen problem å gå over til kun vann.

 

Men så.. etter ca 1-2 mnd begynner jeg å drikke Tab i helgene igjen.. og selv om det smaker pyton i begynnelsen så gir jeg meg ikke for jeg vet at bare jeg kommer meg igjennom en flaske så smaker det fantastisk.. og så er vi der igjen... lærer aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...