Gå til innhold

slankedagboka mi


Gjest godtemumsen

Anbefalte innlegg

Gjest godtemumsen

Hellu!

jeg er ei optimistisk jente på 24år fra M&R, jeg er 174 høy og 102kg. Fikk meg en skjønn liten gutt i april, men under svangerskapet snek det seg på 30kg for mye.Den store drømmen min er å nå 75-70kg , men mellommålet mitt er 85kg som var før graviditeten. har aldrig gått på noe kurs så jeg er litt spent på om dette vil funke. Men i går kjøpte jeg meg et par dyre joggesko og trimmatte, så nå er det bare å slå hæla i taket. begynte med en 60minutters tur på tirsdag , og en halvtime i går (kroppen verker som bare det, så jeg har tatt en pause i dag). I morgen skal jeg prøve meg på pilates (det kan bli et artigt syn i og med at jeg er stiv som en stokk hehe)

er så spent på hva nåla viser søndag.

 

optimisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godtemumsen

jaja. pilatesen i dag gikk som forventet, skulle tro jeg var laget av tre. Men kjente at dette var veldig god trening, etter 20 min trening, gikk jeg fortsatt rundt med strammede magemuskler og kjente at det var godt å kjenne resultater, så jeg gleder meg allerede til i morgen(neste treningsøkt).

Opphavsmannen, Joseph Pilates, sa: Etter10 ganger vil du kunne føle forskjell. Etter 20 ganger vil du kunne se forskjell. Etter 30 ganger vil du ha en helt ny kropp.

snikveide meg i dag og fikk en gledelig overraskelse, har gått ned 1600gram siden jeg veide meg forige søndag. JIPPPPIIIIII!!!!

Men senere kom det besøk så jeg unnet meg 4 skeier med vaniljeis og litt poppcorn. det ble 549kcal formye. (feiret de forsvunnede grammene hehe).

 

Så i morgen blir det beinhard treningsdag med pilates,lang spasertur og mye husarbeid.

 

lykketrollet!

ps: dette må prøves : finn crisp multigrain med sans cottage chese purre og cherry tomat HELT NYDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godtemumsen

jaja da er dagen her for måling og veiing.

 

vekt: ned 1,9

midje ned 4 cm

 

det må man jo si seg fornøyd med første uka, når man i tillegg bare har 7,9 trimpåeng, får satse på å doble trimpåengene denne uken.

 

 

 

:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese det du skriver.

Morro å føle entusiasmen din gjennom dataen:-)

Stå på videre!

 

Jeg er 25 år og har en datter på 4,5år- har slitt med de 38kg jeg la på meg under svangerskapet siden hun ble født. Men hvis jeg når 75kg til jul har jeg gått ned 20kg. Til sammen. Da har jeg mellom 15-20kg igjen. De håper jeg å få av slik at jeg har nådd målet mitt til høsten 2007. 1.september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godtemumsen

hva er oppskriften ?? synes du er kjempeflink.

her er motivasjonen min : lei av å drasse på bilring, bedre sex- liv :-) (det er bra nå , men det kan bli bedre med tanke på min selvtillit) flere klær og velge i. og jeg har lovt meg selv en bukse hver 5kg jeg går ned

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...