Gå til innhold

Jeg er lat!!!!


Gjest hegemor
 Share

Anbefalte innlegg

I dag å alle andre dager, vekta står bom stille hummøret på bunn, magen henger og alt er bare trist!!! NOen som har prøvd baline el?? men jeg er motivert til å gjøre noe med det da, men det går jo så tregt! har noen et råd eller ti til meg...buhu...................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et råd jeg har fått er å bytte ut brød med knekkebrød. I brødrasjon = 4 Ryvita

Bruk 50 gr pålegg på disse !!-ikke mye ! Feks Phil.light- Vita leverpostei- kokt skinke e.lign. Til middag kan du velge magert f.eks lapskaus, kyllingeilet,fisk,svinekjøtt..... 150gr.(hvis du ikke er veldig stor). ved siden av kan du ha 100 gr ris eller 150 gr potet + masse grønnsaker og salat. Drikk MYE vann og gå en tur hver dag Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag å alle andre dager' date=' vekta står bom stille hummøret på bunn, magen henger og alt er bare trist!!! NOen som har prøvd baline el?? men jeg er motivert til å gjøre noe med det da, men det går jo så tregt! har noen et råd eller ti til meg...buhu...................................[/quote']

 

 

Har du gått GR kurs? Sammen med trening er det kjempeeffektivt!

 

Det kan være tungt å komme igang med treningen, men klarer du å holde motivasjonen oppe de første ukene, blir det mye lettere og kjekkere! I begynnelsen vil du fort merke resultater av treningen, og det er jo kjempemotiverende!!

 

Hvis du melder deg inn hos et treningssenter har de masse forskjellig å tilby! Hvis ikke det er noe for deg - kom deg ut på tur i skogen, ta frem sykkelen e.l. Følelsen du får etter å ha trent er kjempegod, og du kan ligge på sofaen med verdens beste samvittighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...