Gå til innhold

Trenger litt oppmuntring.


Gjest airams

Anbefalte innlegg

Jeg er 39 år,veide 110kg (for 6 uker siden) har klart å gå ned 7,5kg.Det er en uke til på kurs 1,kommer til å fortsette på kurs 2.

Skulle følgt meny 4,men syntes det er for mange kcal.Så jeg tør ikke.Prøver å spise 1900kcal daglig.Trener nesten hver dag,så jeg har ca.20 trimpoeng i uka.

Vil gå ned 25 kg.Har fått høyt blodtrykk og har vondt i mange ledd i kroppen.Så håper noe blir bedre med mindre å dar på.

Kunne tenke meg å høre fra andre likesinnede.Vi kunne oppmuntre hverandre.Jeg har veiedag på onsdag.Sist uke gikk jeg ned 1,8kg.Håper å klare 8kg tilsammen på kurs 1.

Håper å høre fra deg.!!

klem fra airams

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synes du har vore kjempeflink, eg. Vekten er på vei nedover og du trimmer mye.

Du må bare "tørre" å spise alle kcal du skal, eg har bevis på at det går nedover selv med mange kcal. På det kurset eg går på er det ei som gjekk ned 20 kg, og ho hadde 2000 kcal per dag. Så stå på og spis ;)

Eg er 35 år og går på mitt 1 kurs og håper eg klarer 8 kg før kurs slutt, tenker på å fortsette for meg selv. Skal ned 15 kg til.

Eg og har veiedag onsdag så det hadde passet godt om me prøvde å motivere kvarandre.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sisit veiedag i går,ble desverre 0,2kg opp.Men tilsammen 7,3 på kurs 1.Og det er jo ganske bra.Merker det godt på klærne.Jeg fortsetter på kurs 2.

Må bare passe veldig på at jeg spiser nok.

Lykke til med å klare deg selv.Det hjelper nok å ha vektklubben å forholde seg til.Skriv gjerne hvordan det går.Så forteller jeg åssen det går med meg innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...