Gå til innhold

ny i denne klubben


Anbefalte innlegg

hei. jeg er helt ny i denne klubben for dem som skal ned over 40 kg. jeg er ferdig med mitt første max kurs og har gått ned 7,3 kg. er veldig fornøyd med det, men har perioder også gått lite ned eller stått stille sånn som andre her. Har fulgt med Evelyn og hennes kamp med kg......stå på dette klarer du:-)

jeg håper at jeg til sommeren kan ha gått ned 18 kg til......men det er ikke sikkert at jeg klarer det. trener på det jevne, og det er helt nytt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er helt ny i denne klubben for dem som skal ned over 40 kg. jeg er ferdig med mitt første max kurs og har gått ned 7' date='3 kg. er veldig fornøyd med det, men har perioder også gått lite ned eller stått stille sånn som andre her. Har fulgt med Evelyn og hennes kamp med kg......stå på dette klarer du:-)

jeg håper at jeg til sommeren kan ha gått ned 18 kg til......men det er ikke sikkert at jeg klarer det. trener på det jevne, og det er helt nytt for meg.[/quote']

 

Syns du har tatt av bra med kg. Stå på til du er i mål, og gå hold vekten kurs etterpå, det er nok vel så viktig. Dette klarer du !!

Jeg har selv tatt av 8.9 kg på maxi kurs nå, men har en gang igjen. Tør jeg håpe på 10 kg??? Jeg håper at jeg til sommeren har klart å ta av meg ca 30 kg tilsammen, det hadde vært en fantastisk glede. Det er lov å håpe, men vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er helt ny i denne klubben for dem som skal ned over 40 kg. jeg er ferdig med mitt første max kurs og har gått ned 7' date='3 kg. er veldig fornøyd med det, men har perioder også gått lite ned eller stått stille sånn som andre her. Har fulgt med Evelyn og hennes kamp med kg......stå på dette klarer du:-)

jeg håper at jeg til sommeren kan ha gått ned 18 kg til......men det er ikke sikkert at jeg klarer det. trener på det jevne, og det er helt nytt for meg.[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Så koselig at du har vært inne å lest min blogg.Legg gjerne inn en hilsen når du er inne der, er alltid koselig å høre fra nye og høre hvordan det går med de, kanslkje kan jeg også hjelpe de med ett eller annet:)

 

Så flink du har vært som har gått ned 7,3 kg på et kurs, det er nå en kjempe start, og 18 kg til sommeren kommer du nok til å klare.

 

Stå på videre nå, dette klarer du:)

 

H. Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ..jeg så du går maxikurs...jeg begynner på det til neste onsdag og lurer på hva du hart gjort siden du har gått ned så mye...jeg veier i dag 112 kg og skal være nede på 105 før 3.1.07 for det har jeg en konkuranse med en av di andre jentene her inne på...kan du gi meg noen tips siden du har vært så flink?

 

 

lykke til videre og stå på!!!

 

koz fra lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ..jeg så du går maxikurs...jeg begynner på det til neste onsdag og lurer på hva du hart gjort siden du har gått ned så mye...jeg veier i dag 112 kg og skal være nede på 105 før 3.1.07 for det har jeg en konkuranse med en av di andre jentene her inne på...kan du gi meg noen tips siden du har vært så flink?

 

 

lykke til videre og stå på!!!

 

koz fra lina

 

Hei Lina79!

 

Jeg har selv akkurat avsluttet et maxikurs, gikk ned 8,2 kg i løpet av de 7 ukene. Og for min del har det gått veldig greit. Følger opplegget til kursleder og i boka ganske bra, prøver å få i meg alle fem måltidene, spiser 3 ulike frukter til dagen og prøver å trene 3-4 ganger i uka. Har kuttet ut godteri i kursperioden, og da synes jeg nesten kiloene har gått av seg selv. Bruker vektklubben på nett aktivt, legger inn hva jeg spiser, og prøver å komme opp i ca antallet kalorier (for meg 1900). Siden det skal være sunne kalorier, så kan du spise ganske mye!

 

Stå på, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ..jeg så du går maxikurs...jeg begynner på det til neste onsdag og lurer på hva du hart gjort siden du har gått ned så mye...jeg veier i dag 112 kg og skal være nede på 105 før 3.1.07 for det har jeg en konkuranse med en av di andre jentene her inne på...kan du gi meg noen tips siden du har vært så flink?

 

 

lykke til videre og stå på!!!

 

koz fra lina

 

jeg har fulgt opplegget til punkt og prikke. DVS at jeg har spist alle mine 1900 kalorier hver dag. Jeg trener mage rompe lår en gang i uka pluss går tur på 1.20 timer en gang i uka. Helga brukes til familie turer og det blir ekstra bonus. Men jeg spiser litt godterier i helga, det er kosen min.....og jeg trur derfor at jeg ikke er så godtesjuk i uka. New energi er en sjokolade som det ikke er så mange kalorier i sam mange andre...men bare en ikke sant:-)

 

Nå skal jeg starte med maxi 2 og da skal jeg øke trenings mengde min litt....men ikke for mye.....da gir man lett opp....for dette skal være gøy.

 

lykke til detta klare du!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ..jeg så du går maxikurs...jeg begynner på det til neste onsdag og lurer på hva du hart gjort siden du har gått ned så mye...jeg veier i dag 112 kg og skal være nede på 105 før 3.1.07 for det har jeg en konkuranse med en av di andre jentene her inne på...kan du gi meg noen tips siden du har vært så flink?

 

 

lykke til videre og stå på!!!

 

koz fra lina

 

 

Hei :(

 

bryter bare inn her for å at jeg vill ønske deg lykke til, både med kursstart og livstilsomleggingen. Dette klarer du:)

 

Jeg gikk selv ned en del på det første kurset jeg gikk på, mitt tips til deg, er å følge menyen nøye, spis det du skal spise, dvs skal du ligge opp til 1900 kalorier så spiser du det. Trimm hjelper også. Jeg spiste nå også ganske ofte på det første kurset jeg gikk på. Nå på de senere kurs så har jeg vært litt slurvete med kosten og va jeg spsier, i og det har ført til at jeg har enten gått opp litt eller stått i ro.

 

Lykke til i alle fall med kurset ditt:)

 

Hilsen Evelyn ( som fører blogg her i vektklubben hver uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...