Gå til innhold

Må bare fortelle, hvem hadde vel trodd dette om meg ??


Gjest Nikki78

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått på grete roede kurs i snart 7 uker. Jeg har ikke spist en eneste sjokolade på de uken, og jeg som bestandig har spist maaaaaange hver uke .

Hvem skulle vel tro at jeg klarte å la være? I hvertafll ikke jeg.

 

Og en annen ting, jeg har trimmet HVER eneste dag, siden jeg begynte på kurs den 29.08.06. Jeg trimmer når jeg har tid, like gjerne kl. 09, som kl. 22. Jeg har sittet på trimsykkelen i stua og rast avgårde i 23 km/t i 30 minutter når kl har vært både 22 og 23 på fredag og lørdag kveld.

Hvem skulle vel tro det?? Ikke jeg det heller, ikke min samboer heller tror jeg, hehe. Men det har blitt sånn, jeg føler jeg må trimme for min egen samvittighets skyld. Og får jeg ikke trimmet så blir jeg forferdelig rastløs, tro det eller ei.

 

Vi kan gjøre noe med vanene våre, jeg trodde det var umulig. Når det er mulig for meg, ja da er det jammen mulig for alle ;) Jeg føler jeg er kommet et stort skritt i riktig retning.

 

Nå jobber jeg med en annen uvane, pepsi max drikking. Inntar altfor mye brus, fordi vann ikke smaker godt. Men har begynt og ta meg selv litt for dette. Jobber med små mål av gangen. 10 glass vann gir ett glass brus. Og det har fungert bra.

 

Over tid kan man forandre sine vaner, det har jeg lært. Men veien er fortsatt lang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du er skikkelig i gang med en livstilsendring. Stå på.

 

Hørte en historie om ei som hadde eggeklokke i lommen når hun gikk tur. Satt den på 15 min og gikk. Når klokken ringte snudde hun og gikk hjem igjen.... Det trenger faktisk ikke være verre en det.

 

Prøver selv å ta den halvtimen når eg ikke er på annen trening på SportsClub.

 

 

 

Nå har jeg gått på grete roede kurs i snart 7 uker. Jeg har ikke spist en eneste sjokolade på de uken' date=' og jeg som bestandig har spist maaaaaange hver uke .

Hvem skulle vel tro at jeg klarte å la være? I hvertafll ikke jeg.

 

Og en annen ting, jeg har trimmet HVER eneste dag, siden jeg begynte på kurs den 29.08.06. Jeg trimmer når jeg har tid, like gjerne kl. 09, som kl. 22. Jeg har sittet på trimsykkelen i stua og rast avgårde i 23 km/t i 30 minutter når kl har vært både 22 og 23 på fredag og lørdag kveld.

Hvem skulle vel tro det?? Ikke jeg det heller, ikke min samboer heller tror jeg, hehe. Men det har blitt sånn, jeg føler jeg må trimme for min egen samvittighets skyld. Og får jeg ikke trimmet så blir jeg forferdelig rastløs, tro det eller ei.

 

Vi kan gjøre noe med vanene våre, jeg trodde det var umulig. Når det er mulig for meg, ja da er det jammen mulig for alle ;) Jeg føler jeg er kommet et stort skritt i riktig retning.

 

Nå jobber jeg med en annen uvane, pepsi max drikking. Inntar altfor mye brus, fordi vann ikke smaker godt. Men har begynt og ta meg selv litt for dette. Jobber med små mål av gangen. 10 glass vann gir ett glass brus. Og det har fungert bra.

 

Over tid kan man forandre sine vaner, det har jeg lært. Men veien er fortsatt lang!![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du er skikkelig i gang med en livstilsendring. Stå på.

 

Hørte en historie om ei som hadde eggeklokke i lommen når hun gikk tur. Satt den på 15 min og gikk. Når klokken ringte snudde hun og gikk hjem igjen.... Det trenger faktisk ikke være verre en det.

 

Prøver selv å ta den halvtimen når eg ikke er på annen trening på SportsClub.

 

Er ikke mye som skal til, en god ide. Trenger ikke være værre liksom. Man må begynne i det små, ikke gape over for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så gøy å lese innlegget ditt, virker jo som om du er skikkelig godt i gang! Og mesteparten kunne jeg faktisk skrevet selv ;) Så vil bare si at jeg synes vi er flinke! Hadde siste kvelden på kurset mitt i dag, kurs 1 er overstått. Og tror du sannelig ikke jeg hadde en reduksjon på -1,7 kg i dag? Knallmoro! Nå skal jeg ha en liten kurspause, før jeg skal i gang igjen i januar. Håper inderlig at det går bra disse ukene også! Skal i alle fall være så flink jeg bare kan, så får vi se!

 

Kurset har vært godtefritt for min del, har kun unnet meg noen nøtter. Etterhvert begynner jeg nok å spise litt sjokolade igjen, men da er det KUN lørdager og ikke enorme mengder. Jeg VIL klare dette nå! Har gått ned 8,2 kg i løpet av 7 uker, og er kjempefornøyd. Har fått veldig bra treningsvaner, er motivert og får masse komplimenter på at jeg ser godt ut. Kan det bli bedre?

 

Så til dere som sliter litt: Stå på, og ikke gi dere! De tøffe dagene kommer, men de skal gå igjen også! Dette klarer vi!

 

Mandagsklem fra ei som i alle fall er skikkelig fornøyd i dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så gøy å lese innlegget ditt' date=' virker jo som om du er skikkelig godt i gang! Og mesteparten kunne jeg faktisk skrevet selv ;) Så vil bare si at jeg synes vi er flinke! Hadde siste kvelden på kurset mitt i dag, kurs 1 er overstått. Og tror du sannelig ikke jeg hadde en reduksjon på -1,7 kg i dag? Knallmoro! Nå skal jeg ha en liten kurspause, før jeg skal i gang igjen i januar. Håper inderlig at det går bra disse ukene også! Skal i alle fall være så flink jeg bare kan, så får vi se!

 

Kurset har vært godtefritt for min del, har kun unnet meg noen nøtter. Etterhvert begynner jeg nok å spise litt sjokolade igjen, men da er det KUN lørdager og ikke enorme mengder. Jeg VIL klare dette nå! Har gått ned 8,2 kg i løpet av 7 uker, og er kjempefornøyd. Har fått veldig bra treningsvaner, er motivert og får masse komplimenter på at jeg ser godt ut. Kan det bli bedre?

 

Så til dere som sliter litt: Stå på, og ikke gi dere! De tøffe dagene kommer, men de skal gå igjen også! Dette klarer vi!

 

Mandagsklem fra ei som i alle fall er skikkelig fornøyd i dag!! :)[/quote']

 

 

Du har jo gjort det kjempe bra, har selv siste kurs kveld i morgen. Er spent på resultatet da, men har jo hittil tatt av 8.9 kg så er kjempe fornøyd. Håper på 1.1 kg i morra, for da har jeg klart 10 kg på 7 uker. Skal rett over på nytt kurs, for jeg vet at jeg ikke klarer meg selv ennå. Skal nå gå kurs til jeg er på den vekten jeg ønsker. Ønsker deg masse lykke til, dette klarer du. Fin prøvelse og klare seg på egenhånd til over på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...