Gå til innhold

Nedoverklubben uke 42 :)


Gjest Mimmi80

Anbefalte innlegg

Ny uke er igang, og ergo er det tid for veiing og måling...

 

Siste kurskvelden på meg i dag, så er kanskje på tide med en liten oppsummering her..

Startvekt: 127,0 kg

Midjemål: 123 cm

Vekt før siste veiing (idag): 120,5

Mål før siste måling (idag): 115

Vekt i dag: 118,8

Midjemål i dag: 113

Ergo har vi en reduksjon på 1,7 kg siste uken! Gjett om jenta er fornøyd!

Totalt gått ned 8,2 kg, og er megamotivert for fortsettelsen! :)

 

Blir en kursfri periode nå, før jeg skal i gang med nytt kurs på nyåret. Måtte bare de kommende ukende bli bra!

 

Til dere alle, stå på, dette klarer vi!

 

Ble visst rene skryteinnlegget dette, men jenta er rett og slett bare fornøyd!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra ;)

Selv har jeg godt opp 700gr (tilsammen 800gr på 2 uker)...er jeg fult klar over hvorfor...i går f.eks spiste jeg sjokoladekakedeig....nam nam nam......og på mandag/tirsdag var jeg i Danmark og da spiste jeg en 16pk med kindersjokolader...(sånne bittesmå)....og dessert stort stykke sjokoladekake med is.

MEN.....jeg vet at hadde dette vært for 1,5år siden hadde jeg kjøpt og spist MASSE gotteri.

Så jeg syns jeg har vært flink jeg....selvfølgelig skuffet over at jeg har godt opp men har startet på ny igjen i dag.

Så lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra :(

Selv har jeg godt opp 700gr (tilsammen 800gr på 2 uker)...er jeg fult klar over hvorfor...i går f.eks spiste jeg sjokoladekakedeig....nam nam nam......og på mandag/tirsdag var jeg i Danmark og da spiste jeg en 16pk med kindersjokolader...(sånne bittesmå)....og dessert stort stykke sjokoladekake med is.

MEN.....jeg vet at hadde dette vært for 1' date='5år siden hadde jeg kjøpt og spist MASSE gotteri.

Så jeg syns jeg har vært flink jeg....selvfølgelig skuffet over at jeg har godt opp men har startet på ny igjen i dag.

Så lykke til alle sammen :)[/quote']

 

Stå på Kline :)

Man er nesten nødt til å unne seg litt ekstra av og til, dette er jo tross alt noe man skal leve med resten av livet. Ingen vidunderkur som sender oss ned en haug av kg for så å sørge for at vi blir der. Nei, det må vi klare selv, og ergo er vi nødt til å kunne unne oss litt innimellom for ikke å sprekke helt. Og så lenge du er så oppmerksom på hvorfor vekta gikk litt opp, så er det ingen fare. Og som du sier, hadde det vært tidligere så hadde det blitt handlet megamasse godteri! Kjenner til det ja... Sånn sett er jeg ganske spent på hvordan min kursfri periode blir nå, men er skikkelig motivert, så får bare sette viljestyrken på en skikkelig prøve og håpe at det går bra!

 

Er veldig glad for at jeg har forumet her da, det trengs...

 

Lykke til videre, dette klarer vi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke er igang' date=' og ergo er det tid for veiing og måling...

 

Siste kurskvelden på meg i dag, så er kanskje på tide med en liten oppsummering her..

Startvekt: 127,0 kg

Midjemål: 123 cm

Vekt før siste veiing (idag): 120,5

Mål før siste måling (idag): 115

Vekt i dag: 118,8

Midjemål i dag: 113

Ergo har vi en reduksjon på 1,7 kg siste uken! Gjett om jenta er fornøyd!

Totalt gått ned 8,2 kg, og er megamotivert for fortsettelsen! :)

 

Blir en kursfri periode nå, før jeg skal i gang med nytt kurs på nyåret. Måtte bare de kommende ukende bli bra!

 

Til dere alle, stå på, dette klarer vi!

 

Ble visst rene skryteinnlegget dette, men jenta er rett og slett bare fornøyd!

 

:([/quote']

 

 

Hei :)

 

Så flink du er, 8,2 kg på et kurs er nå kjempe bra. Hurra fro deg:)

 

Stå på videre nå fremover.

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 29.08.06 : 138,7 kg

Sluttvekt 17.10.06 : 128,7 kg

 

Jeg er bare så stolt over å ha tatt av 10 kg. Nå ser jeg bare frem til de neste 5 som skal vekk :( Jeg gleder meg, og skal rett på kurs 2, med start neste tirsdag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte en tre ukers tid fra alt som heter vektklubben.no, fokus på mat, trening og alt som har med livsstilsendring å gjøre.

 

Jeg fikk vite at mine foreldre tar ut separasjon, og det var en stor overraskelse for meg. Jeg fikk stort sjokk, har vært gjennom ulike sorgreaksjoner (sinne, deppa, skuffet, bitter, redd, lettet, også videre), har hatt søvn- og konsentrasjonsproblemer, og appetitten har vært så som så. En dag har jeg ikke fått i meg noe, den neste har jeg fått i meg et kvart kilo sjokolade... Det har vært et aldri så lite H på jord, med mye praktisk prat, mimring, diskusjoner og alt som hører med når to skal gå hver sin vei. Jeg bor 70 mil fra mine foreldre, så det har vært vanskelig både å være der og å ha noen hos meg for meg. Og samtidig har jeg hatt viktige innleveringer og eksamen å få til...

 

Masse unnskyldninger for å "falle av vogna", men slike ting kan man ikke kontrollere, og gudene skal vite at dette skal jeg gjennom bare en gang.

 

Jeg har gått opp cirka to kilo på disse ukene, men nå skal jeg tilbake til riktig mat- og treningstenkning. Har i dag spist opp det siste av godteriet (det kan jo ikke kastes...), og startet dagen med en treningsøkt. I morgen blir det fullt fokus på mat inntaket, og nok en treningsøkt. Jeg orker ikke lange øktene om gangen, da kondisjonen min aldri har vært på topp. Men 20 minutter et par ganger i uka er vel bedre enn en time én dag i uka.

 

Det var siste nytt for meg og mine slitsomme kilo. Vekta sa i går 125,2 kilo, og neste gang skal den ha gått ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsnipa

Det var da ingen lette uker du har hatt..... Skjønner godt at fokuset får en litt annen vinkel da, og det skal det jo også ha når det skjer uventa vonde ting....

 

Her har vekta gått opp 1,3 og jeg syns det er kjempe leit... Vet jeg har spist litt mye salt mat, og det ble litt mye is og eple kake i helga... Men jeg har ikke akkurat spist utover kcal mengden jeg skal ha. Er det da rett og slett fordi jeg har spsit feil mat? Jeg har mellom 20-30 trim poeng vær uke. Mest på gåing.

 

Tror jeg har en uke igjen på kurset, men vil prøve uten. Syns ikke det er så stor hjelp i kurset, men sidene med kcal og kurver er viktige for meg, og det å lese om dere som har holdt på en stund og går nedover selv om det går opp litt i blandt... Er det greit eller...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ingen lette uker du har hatt..... Skjønner godt at fokuset får en litt annen vinkel da' date=' og det skal det jo også ha når det skjer uventa vonde ting....

 

[...']

 

Tror jeg har en uke igjen på kurset, men vil prøve uten. Syns ikke det er så stor hjelp i kurset, men sidene med kcal og kurver er viktige for meg, og det å lese om dere som har holdt på en stund og går nedover selv om det går opp litt i blandt... Er det greit eller...;-)

 

Tusen takk for trøst og støtte! Var ikke meningen å lage melodrama her inne, men det er god terapi for meg å skrive om hva som skjer, og en slags unnskyldning så lenge jeg har bedyret høyt og tydelig her inne at NÅ skal jeg klare å gjøre noe med vekta.

Jeg går heller ikke på kurs. Er student, og har dårlig råd. Har også gått på kurs tidligere, som ikke gjorde noe med matinntak og treningsmengde når kurset ble avsluttet. Jeg har bestemt meg for å bygge opp en indre motivasjon og inspirasjon som holder konstant, uavhengig av kurs. Det blir dyrt å gå på kurs hver uke til 50 kilo er av... Men det er godt å ha dette stedet for å få litt hjelp til å kontrollere matinntak, og særlig forumet. Godt å lese om andres utfordringer, få hjelp, finne tips og alt det andre bra dette forumet legger opp til. Liker også å legge inn trimmen min, for å konkurrere med meg selv om å få så og så mange trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...