Gå til innhold

dette vil koste blod svette og tårer


Gjest missdesember

Anbefalte innlegg

Gjest missdesember

Kjæresten min kom hjem med en laptop bare til meg, da tenkte jeg nå eller aldrig. i løpet av 3 min var det gjort. Jer medlem av vektklubben og neste mandag begynner jeg på kurs. Det er jeg og bare jeg som har tatt besluttningen og ingen har stått rundt meg og sagt: jeg syns du er fin som du er jeg, er det nødvendig da? Det er jo bare og spise sundt! hadde jeg klart dette selv hadde jeg ikke veid 17 kg for mye! Jeg vet det det vil bli tøft menjeg gleder meg til å kunne se litt bedre ut når jeg skal på hoteltur 15. desember. Grete roede here I come! 7DAGER IGJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia heia!!

Jeg har nettopp meldt meg inn selv. Jeg veier også ca 17 kg for mye og jeg gleder meg sånn til å begynne å gå ned i vekt. Jeg har foreløpig ikke meldt meg på kurs men har veldig lyst.

 

Dette kommer til å gå bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg holder på med mitt andre kurs, og har gått ned 6,8 kilo så langt. Målet mitt var 10-15 kilo, og når jeg ser 10 kilo nærme seg er det 15 som er målet.

 

Lykke til med ditt prosjekt, dette klarer du!!

 

Det er faktisk ikke så vanskelig, jeg har spist utrolige mengder snop før, og savner det ikke i det hele tatt nå (det er helt sant). Det er nok av mat på GR-kurs, så jeg er aldri fysen lenger.

 

Ta tiden til hjelp, vær flink med å veie maten til å begynne med, så ser du snart resultater. 5 kilo innen hotellturen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på kurs i slutten på august. På 6 uker har jeg gått ned 6,4 kg. Siste veiedag er idag. Nesten litt vemodig.

Løsningen er riktig mat, og rikelig med trim. Selv går jeg tur hver dag i rask gange. Av og til jogges det, noen ganger med staver.

Utrolig hvor mye 6,4 kg har å si...! :(

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missdesember

takk for støtte alle sammen. Jeg hadde håpet på at jeg skulle klare 6 kg før turen. Da vet jeg magen ikke stikker lenger ut enn puppene og det er en fin ting! men det er noe som iriterer meg og det er at bokser med marsipanpølser nå står over alt! Og jeg eeeeeeeeelllssssssskeeerrrrrr det!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...