Gå til innhold

Bryllup Juni 2006


Gjest tarzan

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ny her på forumet og gleder meg masse til å si ja til min utkårede 9.juni 2006 :-) Drømmen er selvfølgelig at jeg skal føle meg som verdens vakreste på den store dagen (og se fantastisk ut på bildene) - og jeg har derfor bestemt meg for å sette i gang med slankingen allerede nå. Planen er å gå ned cirka 10 kg, jeg veier i dag 83 kilo - har en trivselsvekt på rundt 75 ( Er 180 høy).

Jeg har gått noen GR kurs for et par år siden, tok da av meg 13 kilo og 5 av dem har kommet på igjen.

Jeg prøver å trene 3 ganger i uka - har veldig lyst til å få smekre armer, så jeg kombinerer styrketrening med spinnning.

 

En annen grunn til at jeg velger å gå i gang så tidlig, er at vi samtidig med bryllupsforberedelsene, prøver å bli gravide. Hvis vi skulle være så heldige å få det til før bryllupet ( vi har allerede prøvd en god stund, så det spørs vel.. sukk), så vil jeg fremdeles være en slank brud med kul på magen.

 

Hvilken veiedag har dere andre? Har dere den samme? Jeg hiver meg på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å hive seg på.

Vi har litt ulik veiedag, derfor en tård med veieuke. Så bare skriv inn ditt reultat på din dag. Noen er stortsett innom hver dag, slik at du får litt feedback.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...