Gå til innhold

ned 5 før jul


Gjest synne68

Anbefalte innlegg

Hei har gått på Grete Roede kurs 3 år siden ,nå har det sniki seg på noen kilo er vanskligst å holde vekta har jeg funnet ut.Nå skal jeg ned igjen til der jeg var 61-62 kilo er 67,0 nå.Håper jeg klarer å motivere meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Hei!

 

Ja, det er vanskelig å holde vekta! Jeg har fokusert veldig på at min slanking er skifte av livsstil, så det har faktisk gått ganske greit. Dessuten har jeg tatt vektnedgangen veeeeeldig langsomt =)

 

Men vi er flere her i samme båt! Vi er en gjeng som veier oss "offentlig" i en tråd i dette forumet hver fredag, så du må gjerne være med i den. Vi skal forsøke å gå ned 5 kg til jul...

 

Tråden i morgen heter "5 kg til jul, 9 uker igjen" eller noe slikt, så det er bare å henge seg på der dersom du synes det øker motivasjonen =)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hang meg på tråden som stressine nevnte i forrige uke, og det var kjempehyggelig å bli ønsket velkommen og oppmuntret- anbefales,vi kan greie dette sammen!

Jeg veier også rundt 67 og vil gjerne ned til 62 før jul, erfaringsmessig vet jeg at de siste 5 er litt seige, blant annet annet er det stritt å holde motivasjonen oppe. Derfor er det så flott å være i en gruppe med samme mål- jeg har ikke mulighet til å gå på ordentlig kurs, så dette er en kjempefin mulighet for meg ihverfall!

 

meiret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil gjerne slenge meg på 5 kg før jul, og er avhengig av å ha noen å "prate" med. Da er vel forumet en god ide??

Jeg har tenkt å ha veiedag på fredager. Går det an forrestn? Slik jeg forstår det er de datoene som er oppført her bare mandager. Kan det stemme?

 

Hadde vært kjempefint å kunne være med i en "gjeng" som har samme mål. :( Jeg skriver meg på den tråden imårra jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...