Gå til innhold

Mage/midjefett...


Gjest hilde26

Anbefalte innlegg

Gjest Friskus_jenta

jeg har erfart at generell kondisjonstrening kombinert med styrke/situps er det beste...

Jeg har gått ned ca 12 kilo siden mai... har stått litt stille nå pga røykeslutt (har i alle fall unngått å gå opp :( )

Pga at jeg har hatt litt vansker med å komme meg videre, har jeg nå begynt på spinning.......KJEMPEBRA trening, og magen er blitt mindre, særlig nederste delen av magen... men du må velge en form for trening der du svetter skikkelig...det er det viktigste...

 

lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ingen spesielle måter en kan bli lettere kvitt mage/midjefettet (desverre). Men jeg har merket selv at bare i løpet av de 8 ukene på kurs 1 nå så har magefettet minket. Det jeg har gjort og mitt råd til deg er å enten trene på treningssenter der du får styrke og kondisjon (og da trener de alltid mage og rygg) eller å trne mage/rygg med fitness-ball. Da blir du i alle fall strammere over magen etter hvert og da vil du føle at det minker. Det minker også etter hvert, men du kan merke at vektreduksjonen går litt tregere.. Men det vil garantert gi utslag på centimetrene :( Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...