Gå til innhold

Veier jeg 72 kilo til sommeren?


Gjest Blythe

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er akkurat ferdig med et GR kurs, og har tenkt å klare meg uten kurs noen uker. Jeg er kanskje dristig da, de fleste begynner og vakle når de skal klare seg på egenhånd. Foreløpig føles det som om jeg skal klare det, men jeg vet jo også at det kommer dager da jeg kommer til å fråtse og kose meg.. Likevel blir jeg litt provosert når folk sier at jeg ikke kommer til å klare meg alene, så da tenker jeg "pokker heller, det skal jeg klare.."

 

Jeg er 46 år, og veide 91-92 kilo i våres. Jeg sto på Grorudsenteret og så en rund og god dame komme gående mot meg. Nå er jeg sånn at jeg alltid sammenligner meg med andre, er jeg så tykk, er hun tynnere enn meg osv. Jeg fant ut at denne damen i hvert fall var større enn meg. Hun kom imot meg, og akkurat da hun paserte meg, fikk jeg somet inn speilbilde av henne og meg i butikkvinduet sammen, og dama var mindre enn meg.. Gosh for et sjokk. Jeg begynte å gå og gå, og meldte meg inn i et treningsstudio i august, og meldte meg på gr- kurs. Før kurset begynte, gikk jeg ned 5 kilo på egenhånd, uten å tenke på hva jeg spiste, det vil si, jeg veide ikke maten eller telte kalorier, men jeg har litt peiling på hva som er sunt eller ikke. Det var bevegelse som skulle til for meg. Jeg var litt i tvil om jeg trengte gr kurset, men begynte likevel. det er jeg glad for, for jeg fikk noen gode tips, og noen nøkler som jeg har manglet for å se klart hva som skal gjøres. det som er klarest er at det hele dreier seg om et vanlig regnestykke, jeg skal bruke mer energi enn jeg spiser, kort og godt, hverken mer eller mindre.. I disse tider da alle skal selge deg et slankeopplegg, så er det lett å gå seg vill, og en kan bli rimelig forvirret av all info som surrer rundt i systemet.

 

Jeg veier nå snart 80 kilo, og synes at dette har gått relativt smertefritt, og har da noen kilo igjen. 8-10 kilo. den 30.06.07 skal jeg veie 72 kilo, og det er ca 9 kilo ned pr. i dag.

 

det var meg, blir ikke så lange innlegg hver gang! :8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste innleget ditt. Mye av det som sto der har jeg opplevd selv. Syns du er flink. Du tok deg i nakken og ristet kraftig. Så, du har mistet mer enn 10 kg fra sommer, srtålende. Bare fortsett, du har min støtte.

Jeg er ellers i "nabodiskusjon", men syns du fortjente støtte. Så bare kjør på, det er sikkert flere som heier på deg.:(

Hilsen 6kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...