Gå til innhold

Åtte kg før jul?


Gjest fullfres
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest FooFighter

Hei.

 

Er 73,9 kilo nå og 168 cm. Vil gjerne ned til 65 kilo.

 

Er 31 år, har tre barn og travel hverdag, så det blir ofte litt vanskelig å få trent nok. Skal likevel prøve. Kostholdet er jeg iallfall fast bestemt på å endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 77kg , 1,62 og ønskr å gå ned til 65kg. Det rekker jeg sannsynligvis ikke til jul , men jeg vil gjerne være sammen med noen.

Gikk et GR kurs i januar , men har nå gått opp ca.4 kg. Har desverre ikke trent så veldig mye de siste mnd pga trøbbel med ryggen. Den er bedre nå og jeg er veldig motivert.

Jeg satser på et dagsinntak på rundt 1600 kalorier. For meg blir den største utfordringen å få trimmet, jeg har blitt flink med kosthold, da min sønn nettopp har fått diagnosen diabetes type 1. Jeg er derfor veldig bevisst og vi har gode vaner føler jeg.

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ny på denne siden så jeg trenger litt tid til å bli kjent:-)

Er det sånn at vi kan lage en egen lenke for denne gjengen?

Noen som har erfaring med dette?

Skal vi legge ut for hver dag eller en dag i uka?

Håper noen "drar" i gang så jeg ikke faller av med tekniske problemer som unnskyldning. Jeg har begynt å føre dagbok, den kan jeg for jeg har gått et kurs for en tid tilbake.

 

Er veldig motivert når jeg ser dette opplegget, hiver meg på ergo,en og ser puls med det samme..he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg veier 77 kilo og er 1,68 høy. Vil gjerne ned til 68 kilo før jul, og håper virkelig at jeg klarer det! Jeg har veiedag på tirsdager, men kan legge inn her på onsdager. Håper jeg kan bli med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en tungveketer i forhold til dere:)

Jeg er 88 kgog 1,68 cm høy. Vil gjerne se 70 tallet før jul.. så kan jeg bli med så er det kjempeflott..

jeg har veiedag onsdagr så det passer fint.

 

Klem Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FooFighter
Synes det høres ambisiøst ut med 8 kg før jul..... Tro dessverre det kan bli ganske krevende. Hvorfor ikke sates på 5 kg?

 

For et og et halvt år siden gikk jeg ned 10 kilo på 10 uker. Det var faktisk ikke så vanskelig, det viktigste er å være skikkelig motivert. Jeg sultet meg ikke (spiste faktisk mer enn før, men riktigere), men var nøye på inntaket, i tillegg til at jeg laget middager etter GR-kokebøkene. Så det trenger ikke å være for ambisiøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 cm høy' date=' veier 74 kg og vil ned åtte kilo før jul. Noen som vil slå følge, med første veiing fk onsdag og fast veiedag hver onsdag?[/quote']

 

Hei Lerke!

Jeg hiver meg på jeg! Men 8 kilo før jul er vel litt i det meste laget for meg! Jeg er en jente/dame på 34 som har en kraftig bygning og jeg satser på å gå rolig å forsiktig ned! Jeg veier 83 kilo og har satt meg som mål å luske meg stille og sakte ned mot mellom 70 - 75 kilo! Jeg vet at jeg kan gå raskt ned i vekt, men jeg har brent meg på det så mange ganger. Da kommer kiloene veldig fort på igjen. Nå har jeg tatt av meg 15 kilo siden januar og klarer å holde vekten nede. Jeg er kjempe fornøyd. Satser på å gå ned ca en halv kilo i uka jeg da! Men jeg syntes det er fint at man henger sammen og støtter hverandre! Jeg går en del turer og trener litt i en hall her en dag i uken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Artig at vi er flere med samme mål. Det er utvilsomt ambisiøst, men ikke urealistisk. Jeg foreslår at vi kaller gruppa "Vri åtter" og avgir rapport hver onsdag under dette navnet. Vi bør kanskje flytte oss til Åpent forum? Den første av oss som avgir rapport hver onsdag bruker overskriften "Vri åtter 1" for første uke, "Vri åtter 2" for andre uke etc. De andre i gruppa legger inn sin rapport som svar på dette innlegget. Tror dere dette kan være en en praktisk løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Artig at vi er flere med samme mål. Det er utvilsomt ambisiøst' date=' men ikke urealistisk. Jeg foreslår at vi kaller gruppa "Vri åtter" og avgir rapport hver onsdag under dette navnet. Vi bør kanskje flytte oss til Åpent forum? Den første av oss som avgir rapport hver onsdag bruker overskriften "Vri åtter 1" for første uke, "Vri åtter 2" for andre uke etc. De andre i gruppa legger inn sin rapport som svar på dette innlegget. Tror dere dette kan være en en praktisk løsning?[/quote']

Jepp jepp Dette høres bra ut!! Vri åtter! Skal bli spenende dette!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det opplegget "lerke". Jeg tror ikke åtte kg er umulig , men det blir tøft. Jeg tok av omkring 800g i uka på mitt forrige kurs, og det passet meg bra, klarte å holde den vekta. Det gjennstår derimot noen kg som jeg skulle fikse på egen hånd , men der stoppet motivasjonen. Dette er derfor et glimrende opplegg for meg.

Jeg legger opp til veiing onsdag, og det skal bli spennende.

Høres da åttere......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...