Gå til innhold

hei hei....


Gjest lina79

Anbefalte innlegg

ja da var det påan igjen....

 

jeg har tidligere gått to gr kurs,men ikke fått noe serlig ut av det siden jeg har slanket meg på egenhånd og rett og slett gått lei...

vekta startet på 140 kg i september i fjord.og står i dag på 112,2.jeg begynner på maxikurs til onsdag og da er det nei til snop untatt en liten en på lørdagene...

jeg har regnet litt i dag,og innen 1.09.2007 så skal vekta være maks 90..jeg har alerede vært i kontakt med lege og skal ettervært ha en magebukplastikk.

det er mitt mål som skal helst være gjort før jul til neste år....

skal ofre mye for og klare dette.

 

noen som har gode råd til meg?

 

må gå nå men skal bli flinkere til og skrive

 

koz fra lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med et stort vekt tap!Kjempe bra jobbet!

Du skal klare dette, eller VI ALLE skal klare dette.

Har tenkt på dette med hud operasjon. Vet du hvordan det er, når jeg ikke har fått barn? Jeg tror jeg må vente med magen, men om jeg trenger det eventulet andre steder når jeg er kommet dit jeg vil, så tror jeg det skulle gå greit...

Noen idee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for oppmuntring...

jeg tror man skal være ferdig med gravidiiteter og sånt før man får operasjonen.men jeg vet ikke..jeg har di to nydelige guttene mine på snart 3 og 1,5år gammle,så jeg er ferdig.men er ikke sikker altså...må nesten ta det opp med fastlegen din...

 

sorry at ikke jeg var til noen hjelp...

 

koz fra lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å være ferdig med barn og sånn.. Det de gjør er jo å stramme opp huden din igjen, men den er fortsatt elastisk med tanke på en graviditet... Men du får spørre fastlegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...